Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2015/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Альохін, М. М.
    Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів [Електронний ресурс] / М. М. Альохін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 1-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- мотивація -- стимулювання -- самоорганізація школярів -- загальноосвітній навчальний заклад
Анотація: Стаття присвячена проблемі організації органів учнівського самоврядування у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі України. Автором розглянуто проблему мотивації учнів, визначені типи та механізми стимулювання учнів як передумова активності останніх у функціонуванні органів учнівського самоврядування. Запропоновані основні заходи морального та матеріального заохочення школярівлідерів, вивчено та узагальнено досвід стимулювання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України. Подані статистичні результати дослідження ефективності використання різноманітних видів заохочення школярів, що є учасниками органів учнівського самоврядування, за типом, охопленням, терміном дії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Венгловська, О. А.
    Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) [Електронний ресурс] / О. А. Венгловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 12-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«Тимофій Григорович Лубенець» -- «педагогічне просвітництво» -- «Київські просвітницькі товариства» -- «просвітницькі осередки» -- «народна освіта»
Анотація: У статті, за результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів із фондів Педагогічного музею України (справа Т. Лубенця) розкрито напрями та зміст педагогічного просвітництва видатного педагога, просвітителя, подвижника кінця ХІХ – першої третини ХХ століття Тимофія Григоровича Лубенця. З’ясовано, що у визначених хронологічних межах дослідження, Т. Лубенець докладав багато зусиль для становлення суспільного дошкільного виховання, розвитку педагогічної освіти, освіти дорослих і ліквідації неписемності. За ініціативи та сприяння педагога у м. Києві та Київській губернії відкривалися бібліотеки, народні школи, вечірні класи для дорослих, народні дитячі садки, створювалися просвітницькі осередки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Вербицький, В. А.
    Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 23-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- навчальні програми -- фізичне виховання -- фізичні вправи -- гімнастика
Анотація: Статтю присвячено вивченню шкільних програм із фізичного виховання в середніх навчальних закладах Півдня України в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. На прикладі гімназій Херсонської губернії проаналізовано програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання. Зроблено висновок, що в дореволюційний період не існувало єдиної навчальної програми з фізичного виховання. Основними документами, якими користувалися під час проведення занять, були авторські програми, укладені вчителями гімнастики на основі різних гімнастичних систем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Галицька, М. М.
    Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- комунікативна компетентність -- компетентнісний підхід -- комунікативна культура
Анотація: У статті окреслено компетентнісний підхід до формування змісту освіти, який став новим концептуальним орієнтиром навчальних закладів та одним із чинників модернізації змісту освіти; проаналізовано зміст понять «компетентність» та «компетенція»; під комунікативною компетентністю студентів вищих навчальних закладів розуміється інтегральна якість особистості, яка синтезує в собі загальну культуру спілкування та її специфічні прояви в професійній діяльності; визначено складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Головчук, С. Ю.
    Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 49-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
молодіжні громадські організації -- виховання -- патріотизм -- скаути
Анотація: У статті розглядається виховний аспект діяльності молодіжних громадських організацій як важливого інституту, що забезпечує організацію і функціонування системи виховання, певні молодіжні суспільні сили, що усвідомлюють свою специфічність, особливість власних інтересів і свого місця та ролі в суспільстві. Завдання роботи МГО полягає у проведенні суспільно-політичної, виховної, культурноосвітньої роботи серед молоді, участь у реалізації національних молодіжних програм як за кордоном, так і в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Голубенко, Т. О.
    Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Голубенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сучасне освітнє середовище -- професійна підготовка -- програмно-методичне забезпечення -- патронаж -- патронажна діяльність
Анотація: У даній статті обґрунтовується програмно-методичне забезпечення професійної підготовки студентів за спеціальністю «Соціальна робота» до патронажної діяльності в умовах входження України у сучасне освітнє середовище.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Грищук, Ю. В.
    Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - P67-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- шкільництво
Анотація: У статті розглянуто генезис розвитку педагогічної освіти в Польщі; проаналізовано вплив суспільно-політичних і соціально-економічних факторів на формування і розвиток системи педагогічної освіти в незалежній Польщі; виявлено провідні тенденції та особливості розвитку педагогічної освіти в Польщі на різних етапах історичного розвитку країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Губіна, А. М.
    Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії [Електронний ресурс] / А. М. Губіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 76-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
університетська автономія -- студентське самоврядування -- участь студентів
Анотація: У статті розглядається поняття університетської автономії, його трактування у європейській системі освіти та в Україні в різні періоди існування університетів. Розкрито особливості впливу студентства на їхнє навчальне середовище в європейських університетах. Проаналізовано розуміння студентами Луцького НТУ ідеї університетської автономії й участі студентської молоді у діяльності автономного вишу. Окреслено можливі перспективи щодо вдосконалення організації діяльності вищого навчального закладу завдяки залученості студентів до функціонування університету через студентське самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Диба, Т. Г.
    Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології [Електронний ресурс] / Т. Г. Диба. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 87-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акме-внесок -- акмеологія -- етапи розвитку -- передумови акмеології -- сутність вершинності (акме)
Анотація: У статті проаналізовано філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології починаючи з первіснообщинного ладу, давньому Китаї, Індії, Античності. Автором узагальнено акмевершини соціокультурних відносин в епоху Давнього світу; розглянуто наукові передумови акмеології розроблені 144 році до н.е. Апполодором, представником Олександрійської школи; проаналізовано акмевершини з позиції трьох складових частин світоглядів: міфологічного, релігійного, наукового. У статті визначено витоки акмеології періоду XIV-XIX ст. ст., що охоплюють епоху Відродження, Нового часу, Просвітництва, епоху німецької класичної філософії та узагальнено акме-внесок видатних учених у передумови формування акмеології в Росії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Долинський, Є. В.
    Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / Є. В. Долинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- інформаційно-комунікаційні технології -- профільне навчання старшокласників
Анотація: У статті розглядається методика організації самостійної роботи старшокласників профільної школи на уроках іноземної мови засобами ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій). Визначено поняття самостійна робота старшокласників, охарактеризовано методичний опис можливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій під час самостійної роботи старшокласників профільної школи на уроках іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Доценко, О. Л.
    Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Л. Доценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 109-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- мовна компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглядаються особливості формування мовної та комунікативної компетентності студентів-нефілологів; розкрито специфіку врахування ступеня комунікативного наповнення спеціальності під час визначення обсягу і змісту лінгвістичної складової навчального плану підготовки бакалавра та магістра; запропонований орієнтовний перелік навчальних дисциплін лінгвістичного циклу для студентів з комунікативно наповненими та комунікативно ненаповненими спеціальностями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Іванюк, Г. І.
    Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«моделювання» -- «профільна школа» -- «соціокультурний підхід» -- «середовищний підхід» -- «особистісно орієнтований підхід» -- «принципи моделювання» -- «соціально-педагогічні умови» -- «етапи моделювання»
Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Іващук, О. В.
    Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle [Електронний ресурс] / О. В. Іващук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 132-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система керування навчанням Moodle -- дистанційний курс -- форум -- чат -- глосарій -- тести -- індивідуальні завдання -- самостійна робота
Анотація: В статті досліджується питання підвищення ефективності викладання математики студентам економічних спеціальностей шляхом залучення до навчального процесу системи керування навчанням Moodle. Розглянуто приклад дистанційного курсу, структура якого забезпечує якісне засвоєння навчального матеріалу, організацію спілкування та управління діяльністю учасників курсу, гнучкість, доступність та інтерактивність навчання, урізноманітнення форм перевірки та оцінювання знань, навчання у співпраці. Визначено функції Moodle в процесі навчання. З’ясовано можливості поєднання традиційних методів навчання з дистанційними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Козир, М. В.
    Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 141-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
властивості інформації -- інформація -- інформаційна компетентність -- інформаційно-нетрадиційна педагогіка -- інформологія -- педагогічне поле -- теорія поля
Анотація: У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Колісник-Гуменюк, Ю. І.
    Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів [Електронний ресурс] / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 150-158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
художня професійно-технічна освіта -- художній профіль -- фахівець -- гуманізація -- професійна культура
Анотація: У статті акцентується увага на потребі вдосконалення системи професійної освіти з метою підготовки фахівців, які б відповідали світовим стандартам. Розглядається роль професійної культури, мета якої полягає у підвищенні рівня загальної культури особистості через: формування в учнів творчого мислення; реалізацію професійної спрямованості змісту освіти; розкриття професійних якостей; створення умов для розвитку особистісних якостей майбутніх фахівців художнього профілю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Куземко, Л. В.
    Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Куземко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 159-169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- професійна підготовка -- професійна діяльність -- педагогічна технологія -- технологічна компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні знання і практичні вміння, які складають структуру технологічної компетентності педагога і забезпечують ефективне виконання професійно-педагогічної діяльності; розкрито мету, зміст, форми та методи навчання студентів педагогічних спеціальностей, що сприяють формуванню технологічної компетентності майбутнього фахівця; представлено змістові блоки навчальної дисципліни «Нові педагогічні технології навчання», практичні завдання та завдання для самостійної роботи які орієнтують майбутніх вчителів на вироблення власної стратегії інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Мілова, О. Є.
    Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки [Електронний ресурс] / О. Є. Мілова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 170-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання говорінню -- комунікативна компетенція -- навички говоріння -- комунікативна група -- принципи навчання говорінню -- маніпуляційна фаза -- комунікативна фаза -- комунікативні техніки
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу процесу формування навичок говоріння шляхом використання спеціальних комунікативних технік на уроках англійської мови. У статті висвітлюються принципи й шляхи формування навичок говоріння та обґрунтовується методика застосування комунікативних технік, зокрема таких, як дискусія, рольова гра, імпровізація та дебати. У процесі дослідження виявлено, що комунікативні види діяльності сприяють ефективному формуванню навичок говоріння.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Музика, О. О.
    Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості [Електронний ресурс] / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 182-192. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
усна народна творчість -- прислів’я -- приказки -- дошкільний вік -- компетенції
Анотація: У статті порушуються актуальні питання розвитку особистості в дошкільному віці на основі реалізації компетентнісного підходу. Метою роботи є дослідження можливостей усної народної творчості у формуванні компетенцій дошкільників. Експериментально підтверджено, що застосування прислів’їв та приказок може слугувати одним із засобів психологічної підтримки розвитку умінь і здібностей дитини у діяльності. Психологічна підтримка розвитку має спиратися на систему заходів, спрямованих на діяльнісне опосередкування знань, що відкриває можливості їх трансформації в дію, створюючи сприятливі умови для формування компетенцій у дошкільному віці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лаптінова, Д. Г.


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Некрутенко, О. Б.
    Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями [Електронний ресурс] / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 193-204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
школа Саммерхілл -- вільне виховання -- педагогічна спадщина
Анотація: У статті розглянуто взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософськопедагогічними теоріями. Загальнопедагогічний контекст формування його педагогічної концепції становлять ідеї вільного виховання реформаторської педагогіки (кінец XIX – початок XX ст.). Ми дійшли висновку, що педагогічна спадщина О. Нілла ґрунтується на філософському розумінні ідеї свободи як природного стану людини й тісно взаємопов’язана зі світоглядом відомих філософів і педагогів різних історичних епох (філософія раннього даосизму, екзистенціалізму), концепції теоретиків і практиків вільного виховання – Ж.-Ж. Руссо, М. Монтессорі, Л. Толстого, К. Вентцеля, Е. Кей, Г. Лейна).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Орлова, Ю. В.


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

20.


    Нітенко, О. В.
    Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету [Електронний ресурс] / О. В. Нітенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 205-216. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- вища освіта -- мобільні міжнародні студенти -- іноземні студенти
Анотація: У статті уточнюється визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; подано деякі статистичні дані Організації економічного співробітництва і розвитку та Інституту статистики ЮНЕСКО щодо мобільних міжнародних студентів та іноземних студентів у світі; наведено актуальну статистику мобільності українських студентів за кордоном та іноземних студентів, що навчаються в українських університетах, отриману Центром досліджень суспільства. Вказано на необхідність розвитку викладацької мобільності як складової інтернаціоналізації вищої освіти. Зазначено останні інтернаціоналізаційні тенденції, що спостерігаються в світі; перераховано позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти, а також елементи культури університету, які необхідно розвивати в умовах інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)