Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2018/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Башкір, О.
    Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) [Електронний ресурс] / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 1-15, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.825. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кафедра -- освіта -- педагогіка -- періодизація -- розвиток
Анотація: Розробка нових форм і способів організації навчання не можлива без вивчення й глибокого аналізу накопиченого досвіду підготовки вчительських кадрів кафедрами педагогіки. У статті виокремлено такі етапи їх розвитку в структурі вищих педагогічних навчальних закладів України 20-х років XX – початку XXI сторічь: етап організації науково-дослідних кафедр педології й педагогіки як самостійних науково-дослідних осередків (1921-1929 рр.); етап офіційного утвердження статусу кафедр педагогіки в структурі вищих педагогічних навчальних закладів (1930-1957 рр.); етап розширення спектру педагогічних кафедр педагогічних ВНЗ, їх функцій і напрямів науково-педагогічної діяльності (1958- 1990 рр.); етап інтеграції педагогічних кафедр в умовах розбудови національної педагогічної освіти України (1991 р. – початок XXI ст.).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Золотухіна, С.
Лупаренко, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Мартьянова, М.
    Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 16-26, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зацікавленість -- комфортне середовище -- педагогічна концепція -- працездатність -- принцип свободи -- самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Антипін, Є.
    Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) [Електронний ресурс] / Є. Антипін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 27-39, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.919. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного шкільного віку -- діти молодшого шкільного віку -- ідеї виховання -- наступність -- трудове виховання -- трудове навчання
Анотація: У статті подано результати теоретичного узагальнення проблеми наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історичній ретроспективі 1919-1934 років. Автор висвітлює погляди теоретиків та практиків освіти означеного періоду на трудове виховання як основу побудови тогочасної освітньої діяльності. В статті охарактеризовані зміни у поступі провідних ідей щодо виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в контексті практикоорієнтованого трудового навчання і виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Матюшинець, Я.
    Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / Я. Матюшинець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 40-55, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- діти -- народні дитячі садки -- природовідповідність -- середовище для дітей -- середовищний підхід -- українська школа -- українські педагоги
Анотація: У статті подано історико-педагогічний аналіз поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття щодо створення і функціонування розвивального середовища для дітей. Автором висвітлено основні підходи до організації навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (дитиноцентризму, природовідповідності, виховання середовищем) та особливості створення розвивального середовища на різних проміжках часу (1899-1918 рр). З’ясовано цілі, завдання функціонування різних установ для дітей відповідно до суспільних, економічних, політичних та культурних змін на теренах України кінця ХІХ – початку ХХ століття (необхідності морального і фізичного виховання особистості, дотримання національного характеру освіти, індивідуального підходу).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Стойко, К.
    Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії [Електронний ресурс] / К. Стойко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 56-67, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.44891. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
альтруїзм -- альтруїстична мотивація -- альтруїстична поведінка -- альтруїстична спрямованість -- альтруїстичні вчинки
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття альтруїзму як психологопедагогічного феномену. Виділено передумови виникнення дефініції альтруїзм та її поширення у філософській, психолого-педагогічній літературі, розвиток у світовій та вітчизняній педагогіці. Запропоновані деякі аспекти досліджень поняття альтруїзму вченими – Н. Айзенбергом, С. Гончаренком, В. Ефроімсоном, Д. Клері, О. Контом, Д. Маєрсом, Г. Міроновою, А. Моісеєвою, М. Снайдером та ін. Досліджено зазначену вище категорію в історичному аспекті. Висвітлено різні погляди на трактування та розуміння проблеми альтруїзму та її значення у навчально-виховному процесі. Здійснено узагальнення теорії походження альтруїзму, особливостей його проявів, чинників та факторів, що спонукають до альтруїстичної поведінки, а також ознаки, що її характеризують.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Іванюк, Г.
    Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів [Електронний ресурс] / Г. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 68-82, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний концепт -- заклад вищої освіти -- освітньо-професійна програма -- зміст освіти -- нова освітня стратегія -- освітній процес -- підготовка педагогів -- професійна діяльність
Анотація: У статті актуалізовано аксіологічні ідеї нової освітньої стратегії підготовки педагогів в освітньому просторі України. Подано ретроспективний огляд аксіологічних ідей українських і зарубіжних філософів, педагогів, психологів щодо освіти людини. Розкрито психологічні, дидактичні, естетичні, етичні детермінанти багатовимірної педагогічної діяльності. Висвітлено результати емпіричного пошуку, що засвідчують нагальну потребу в обґрунтуванні засадничих аксіологічних ідей і упровадженні їх у практику підготовки педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Музика, О.
    Самоефективність як чинник професіоналізації студентів [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 83-94, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.6849721. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- професіоналізація -- самоефективність -- саморегуляція -- студентський вік -- цінності
Анотація: У статті досліджуються особливості самоефективності студентівпершокурсників. Аналізується структура та можливості розвитку окремих компонентів самоефективності у навчально-професійній діяльності. Описуються результати емпіричного дослідження та робляться припущення про інтер- та інтрасуб’єктні умови для включення самоефективності у ціннісно-мотиваційні регуляційні процеси, що сприяють професіоналізації студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Бульвінська, О.
    Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 95-106, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- види і форми професійного розвитку -- заклади вищої освіти -- науково-педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Бірюкова, Т.
    Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів [Електронний ресурс] / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 107-117, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- інтерактивні технології -- круглий стіл -- мотивація
Анотація: У статті розглядаються особливості використання інтерактивних технологій навчання для підвищення рівня мотивації студентів до вивчення природничих дисциплін. Зроблено за допомогою програми табличного процесора графічний порівняльний аналіз зміни відповідей студентів на запитання авторської анкети до використання інтерактивних технологій та після та наголошено на зміну мотивації до навчання у відповідях другої анкети. Очевидним стає факт необхідності додаткової просвітницької роботи зі студентами на теми з історії медицини для допомоги у формування їх кінцевих цілей навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шинкура, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Субашкевич, І.
    Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / І. Субашкевич. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 118-128, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.22164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіа практики -- медіапсихологія -- медіапсихологічні технології -- медіапсихологічні чинники -- професійні компетенції -- цінності -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: У статті аналізується вплив медіаосвіти, а саме розкрито теоретичні положення та подано практичні рекомендації з проблеми формування ціннісносмислової сфери студентів педагогічних спеціальностей засобами медіапсихологічних технологій. Визначено місце медіапсихологічних технологій як чинника формування цінностей молодого покоління. Виокремлюються найбільш важливі фактори впливу медіа на формування цінностей студентської молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Паламар, С.
    Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор [Електронний ресурс] / С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 129-138, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.31675. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- майбутні педагоги -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Процес формування цінностей та ціннісних орієнтацій залежить як від зовнішніх соціальних, так і внутрішніх особистісних чинників. Проаналізовано чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів. Визначено головні ціннісні орієнтації студентів в умовах формування особистості. Схарактеризовано процес формування духовно-моральних цінностей майбутніх педагогів, оскільки сучасне суспільство потребує всебічно розвинену, високоморальну особистість, фахівця, професійна діяльність якого дасть змогу закладати ціннісні орієнтації у підростаючі покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Галатюк, Ю.
    Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі [Електронний ресурс] / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 139-150, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.7219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методологічні знання -- пізнавальні уміння -- природнича освіта -- творча навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті аналізується місце та роль методологічних знань у системі природничої освіти сучасної школи. Показано, що методологічні знання є важливою дидактичною категорією, інтегральним критерієм результативності природничої освіти. Існує тісний зв'язок методологічних знань з творчою навчальнопізнавальною діяльністю. Методологічні знання є засобом і продуктом творчої навально-пізнавальної діяльності. Творча навчально-пізнавальна діяльність є ефективним механізмом формування методологічних знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Галатюк, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Удовіченко, Л.
    Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Л. Удовіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 151-160, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.28264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурні цінності -- літературні герої -- літературна освіта -- педагогічна антропологія
Анотація: Робота присвячена застосуванню засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури. Курс зарубіжної літератури і вивчення образів-персонажів є природною цариною для застосування засад педагогічної антропології в середній школі, оскільки саме герої творів стають для читачів взірцями у формуванні особистісних рис та життєвої позиції, вони є тією призмою, через яку сприймаються і оцінюються життєві вартості та вибудовується власна картина світу. Антропологічний компонент гуманізує навчання, забезпечує антропологічно орієнтовану інтерпретацію його змісту та підвищує ефективність прикладних методик. У статті обґрунтовано потребу врахування особливостей учнівської психіки у виборі прийомів і форм вивчення образів-персонажів. Зроблено висновок про те, що антропологічний підхід посилює вплив образів-персонажів на розвиток духовного світу учнів-читачів, сприяє поширенню і дотриманню учнями культурних норм, цінностей і знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Беседа, Н.
    Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Н. Беседа, О. Воробйов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 161-172, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бар’єри спілкування -- комунікативна компетентність -- педагогічне спілкування -- професійна діяльність -- спілкування -- стилі спілкування -- фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Воробйов, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Ребуха, Л.
    Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій [Електронний ресурс] / Л. Ребуха. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 173-184, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.63177. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція інноваційних технологій -- майбутній соціальний працівник -- професійна освіта -- система фундаменталізації професійної підготовки
Анотація: У статті актуалізуються підходи до визначення фундаменталізації професійної освіти. Визначено спрямування фундаменталізації освіти (залучення у навчальний процес інноваційного суспільного досвіду, провідних досягнень людства та його інтелектуального потенціалу, направленість на цінності майбутньої професії). Досліджено основні складові системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій. Розкрито змістове наповнення навчальних дисциплін відповідно до особистісно-орієнтованої та професійно-орієнтованої стратегій, окреслено критерії відбору змісту освіти за університетського навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Корнят, В.
    Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. Корнят. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 185-197, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.51342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неперервність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- соціальний педагог
Анотація: У статті подаються результати теоретичного аналізу особливостей професійної підготовки соціальних педагогів, зокрема її неперервність; проаналізовано розуміння поняття «професійна освіта», «професійна підготовка», «професійна підготовка соціального педагога» у науковій літературі; наголошено на важливості ступеневої (неперервної) системи професійної підготовки – «молодший спеціаліст» − «бакалавр» − «магістр»; визначено особливості організації освітнього процесу в педагогічних коледжах, показано їхній позитивний вплив для підготовки фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Козак, Л.
    Якість дошкільної освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Л. Козак, І. Швидка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 198-208, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- система -- якість освіти -- якість дошкільної освіти -- критерії якості дошкільної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на актуальних аспектах якості дошкільної освіти; визначено основні завдання системи дошкільної освіти; описано нормативно-правове забезпечення; висвітлено сучасні науковопедагогічні погляди на досліджувану проблему, зокрема: проаналізовано поняття «якість дошкільної освіти», охарактеризовано критерії оцінки якості дошкільної освіти; розкрито шляхи забезпечення якості дошкільної освіти на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Швидка, І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Ошуркевич, Н.
    Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Ошуркевич. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 209-221, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301 . - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
екологічна стежина -- екологічне виховання дітей дошкільного віку -- еколого-розвивальне середовище -- освітній простір -- освітнє середовище
Анотація: Стаття розкриває зміст понять «освітнє середовище», «розвивальне середовище» та «еколого-розвивальне середовище», можливості та необхідність створення екологічного розвивального середовища для дошкільників. У статті наведено визначення поняття «екологічна стежина» та обґрунтовано актуальність використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. Розроблено проект екологічної стежини на території закладу дошкільної освіти, визначено етапи роботи по створенню екологічної стежини та оформлено паспорт екологічної стежини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Філімонова, Т.
    Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель [Електронний ресурс] / Т. Філімонова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 222-233, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1695. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти старшого дошкільного віку -- майбутній вихователь -- модель -- патріотичне виховання
Анотація: У статті висвітлено основні положення моделі формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Представлено визначення поняття «модель» у науково-педагогічній літературі. Зазначено, що застосування моделювання дає змогу гармонізувати формально-логічний та змістовний підхід під час педагогічного дослідження та аналізу його результатів. Охарактеризовано складові модулі розробленої моделі: мета, принципи, функції, педагогічні умови, етапи підготовки, компоненти та критерії, рівні та результати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Когут, І.
    Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / І. Когут. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 234-245, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.3281. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- зміст -- комунікація -- компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- професійно-педагогічна комунікативна компетентність -- освіта -- професійно-педагогічні комунікації -- формування
Анотація: Розглянуто поняття інформаційної компетентності, професійнопедагогічної комунікативної компетентності у майбутнього вчителя. Охарактеризовано структуру професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя, обґрунтовано специфіку комунікативної діяльності педагога. Окреслено важливу складову професійнопедагогічної комунікативної компетентності педагога в освітньому середовищі – інформаційну компетентність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)