Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2022/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/І. Срібняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.6-21
2.

Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.22-46
3.

Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/І. Кондратець, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.47-56
4.

Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.57-75
5.

Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/С. Паламар, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.76-92
6.

Lu Baowen The concept of student ethnocultural competence/Baowen Lu // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.93-106
7.

Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.107-116
8.

Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/Н. Мачинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.117-128
9.

Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.129-146
10.

Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)