Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2022/3/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/І. Срібняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.6-21
|
>2.
| Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.22-46
|
>3.
| Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/І. Кондратець, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.47-56
|
>4.
| Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.57-75
|
>5.
| Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/С. Паламар, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.76-92
|
>6.
| Lu Baowen The concept of student ethnocultural competence/Baowen Lu // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.93-106
|
>7.
| Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.107-116
|
>8.
| Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/Н. Мачинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.117-128
|
>9.
| Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/Т. Головатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.129-146
|
>10.
| Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
|
|