Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2023/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Воротникова, Ірина .
    Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 7-20, DOI 10.28925/2312-5829.2023.41 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації -- STEM -- природничо-математична освіта
Анотація: Стаття висвітлює можливості і особливості професійного розвитку вчителів математики і природничих наук в умовах війни в Україні. Дослідження базується на аналізі результатів опитування більше ніж 200 вчителів міста Києва щодо забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни. Результати дослідження окреслюють напрями професійного розвитку вчителів природничої, математичної галузей: запровадження STEM, психологічна підтримка учасників освітнього процесу, використання цифрових та дистанційних технологій навчання, теми з безпеки життєдіяльності, інклюзії, методики викладання в НУШ, в тому числі використання формувального оцінювання, виконання Державного стандарту базової середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Пищик, Олена.
    Розвиток комунікативної культури вчителя в умовах воєнного стану: виклики та можливості [Електронний ресурс] / О. Пищик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 21-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.42 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- педагог -- воєнний стан -- емоційний інтелект -- активне слухання -- вирішення конфліктів -- адаптація до змін -- розвиток учнів
Анотація: Стаття зосереджується на важливості етикету комунікації та вмінь спілкуватися для вчителів, які працюють під час воєнного стану, адже в таких умовах вчителі стикаються з рядом викликів, які можуть впливати на ефективність освітнього процесу та психологічне благополуччя учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Бабушко, Світлана.
    Підвищення кваліфікації викладачів університетів з медіа та інформаційної грамотності: український контекст [Електронний ресурс] / С. Бабушко, М. Соловей, Л. Соловей. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 39-54, DOI 10.28925/2312-5829.2023.43 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- інформаційна грамотність -- викладачі ЗВО -- Україна -- підвищення кваліфікації з МІГ -- ресурси -- рекомендації
Анотація: Нині медіа-інформаційна грамотність (МІГ) набула важливого значення в усьому світі й, зокрема, в Україні. Ефективним способом розвитку навичок МІГ громадян є добре підготовлені вчителі, оскільки вони допомагають орієнтуватися в інформаційному та кібер-просторі. На жаль, питанню підвищення кваліфікації з МІГ викладачів закладів вищої освіти приділяється недостатньо уваги. З огляду на це, автори поставили за мету дослідити особливості підвищення кваліфікації з розвитку МІГ навичок викладачів університетів в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Соловей, Мирослава
Соловей, Людмила


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Михалюк, Алла.
    Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] / А. Михалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43), DOI 10.28925/2312-5829.2023.413 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виконавська культура -- інструментально-виконавська підготовка -- діагностика -- критерії -- показники -- рівні -- методи дослідження
Анотація: У статті здійснено критеріально-рівневу характеристику сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, що виступає індикатором досконалої інструментально-виконавської підготовки здобувачів вищої мистецької освіти. Дослідження проведено із застосуванням методів теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу та синтезу, на основі яких було визначено й обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано у закладах вищої освіти. Розкриваються шляхи педагогічного діагностування сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано. Подається характеристика критеріїв та показників сформованості даного феномену. Окреслено рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, а саме: креативний, компетентний, нормативний, адаптивний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Круглик, Владислав.
    Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей [Електронний ресурс] / В. Круглик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 69-82, DOI 10.28925/2312-5829.2023.44 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- вища освіта -- взаємодія користувача -- віртуальна реальність -- доповнена реальність -- концептуальні моделі -- профіль користувача -- системи навчання
Анотація: Технології доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності все частіше використовуються в освіті для створення інтерактивного та захоплюючого досвіду навчання. Проте, більшість додатків не використовують повною мірою потенціал технологій AR/VR для адаптивного та персоналізованого навчання. Ця стаття аналізує п'ять нещодавно запропонованих концептуальних моделей, які інтегрують адаптивні методики в освітні системи AR/VR, щоб визначити їх основні компоненти та можливості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Руденко, Юлія.
    Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни [Електронний ресурс] / Ю. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 83-95, DOI 10.28925/2312-5829.2023.45 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
метод аналізу ієрархій -- прийняття рішень -- онлайн-курс -- інформаційна гігієна -- неформальна освіта
Анотація: У статті розглянуто використання методу аналізу ієрархій (Аnalytic Hierarchy Process) Томаса Сааті для прийняття рішення щодо вибору онлайн курсу неформальної освіти. Показано значущість проблеми вибору серед альтернатив і остаточного прийняття рішення у педагогічній сфері. Обґрунтована простота, зручність і універсальність методу. Розглянуто застосування методу у поставленій задачі: вибір онлайн курсу з інформаційної гігієни (інфомедійної грамотності) для здобувачів вищої освіти серед трьох запропонованих на онлайн-платформах неформальної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Франчук-Крива, Любов.
    Цифровий сторітелінг у позакласній роботі з біології [Електронний ресурс] / Л. Франчук-Крива, С. Гвоздій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 96-109, DOI 10.28925/2312-5829.2023.46 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сторітелінг -- позакласна робота -- інформаційно-комунікаційні технології -- біологія -- вчитель
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням позакласної роботи із використанням цифрового сторітелінгу. Метою статті є визначити доцільність використання цифрового сторітелінгу у позакласній роботі з біології. Сучасний учитель біології сьогодні має забезпечити здобувачів освіти предметними знаннями, необхідними для усвідомлення науково-природничої картини світу, формуванням компетентного ставлення до свого здоров’я і здоров’я оточуючих людей, екологічно відповідальної поведінки у природі та вирішення проблем життєдіяльності. При цьому предмет вивчення біології відрізняється різноманітністю і динамічністю, що обумовлює насичену навчальну програму та постійне зростання об’ємів інформації, призначених для засвоєння, і вимагає нових підходів не тільки до класної, а й позакласної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гвоздій, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Кушнір, Наталія.
    Можливості метавсесвіту для освіти: ретроспективний аналіз розвитку технологій [Електронний ресурс] / Н. Кушнір. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 110-129, DOI 10.28925/2312-5829.2023.47 . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Батюк, Лілія.
    Цифровізація освіти в медичному університеті: фактори трансформації [Електронний ресурс] / Л. Батюк, О. Жерновнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 130-153, DOI 10.28925/2312-5829.2023.48 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- дистанційна освіта -- цифрова освіта -- цифровий університет -- цифровий диплом -- цифровий профіль -- компетентність
Анотація: Пандемія COVID-19 спровокувала раптовий перехід на дистанційне навчання та інтенсивний розвиток цифрового середовища університетів в Україні, який, фактично, продовжується на теперішній час. Розглядаючи широку і стійку систему впровадження цифрових технологій в національну охорону здоров’я, існує потреба в дослідженні цифровізації освіти в закладах вищої медичної освіти, та оцінити, успішним є процес формування інноваційної інфраструктури сучасного університету, та спектр можливих досліджень швидкого впровадження цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жерновнікова, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Заболотний, Сергій.
    Методика підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням моделювання психологічних факторів бою [Електронний ресурс] / С. Заболотний, О. Олицький. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 154-168, DOI 10.28925/2312-5829.2023.49 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
офіцери-прикордонники -- методи -- навчання стрільбі -- зброя -- моделювання -- фактори психологічного впливу
Анотація: У статті представлено методику навчання майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням прийомів моделювання психологічних факторів бою, яка успішно застосована для практичної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників у Національній академії Державної прикордонної служби України. Кафедра стрілецької підготовки Академії в рамках професійної підготовки прикордонників розпочала організовувати заняття зі стрільби з імітацією психологічного фактору бою, які зосереджуються на психологічних, фізичних і тактичних здібностях майбутніх прикордонників, що дозволяє їм усвідомити важливість підготовки зі стрільби у складі військової частини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олицький, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Шумков, Ігор.
    Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ [Електронний ресурс] / І. Шумков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 169-179, DOI 10.28925/2312-5829.2023.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вищі військові заклади освіти -- майбутні офіцери -- військова розвідка -- інформаційно-освітнє середовище -- освітній процес -- фахова компетентність
Анотація: У статті розглянуто певні особливості підготовки майбутніх офіцерів військової розвідки з урахуванням специфіки їх майбутньої професійної діяльності, організації навчально-виховного процесу, концептуальних принципів їх підготовки у вищих військових навчальних закладах. З’ясовано стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. Мета статті полягає в дослідженні стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. У дослідженні, згідно з поставленими завданнями і перевіркою вихідних припущень, використовувались наступні методи дослідження, що взаємодоповнювали один одного: бесіди, аналізу, синтезу, порівняння, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації, інтерв’ювання, анкетування, тестування, діагностики для вивчення стану проблеми та констатації стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Шліхта, Ганна.
    Змістовне наповнення структурних елементів ціннісно-деонтологічних компетенцій майбутніх фахівців з інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. Шліхта. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 180-199, DOI 10.28925/2312-5829.2023.411 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- аксіологія -- аксіологічна компетентність -- деонтологічна компетентність
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство вимагає від майбутніх фахівців з інформаційних технологій не лише технічної експертизи, але й глибокого розуміння етичних та ціннісних аспектів їхньої професійної діяльності. Ця стаття присвячена дослідженню ціннісно-деонтологічних компетенцій у навчанні та підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Павлюк, Роман.
    Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення [Електронний ресурс] / І. Даценко, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 200-217, DOI 10.28925/2312-5829.2023.414 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням мовлення -- українська мова -- учні -- середній шкільний вік
Анотація: Стаття присвячена проблемам адаптування навчальних матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушенням мовлення. Акцентовано увагу на важливості використання адаптованих матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушеннями мовлення, що уможливлює покращення навчальних досягнень дітей та розвитку їхньої мовленнєвої діяльності. Визначено важливість застосування технології диференційованого викладання, завдяки якій педагог отримує можливість враховувати відмінності між дітьми та забезпечувати оптимальний і результативний освітній процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Даценко, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Чихаріна, Карина.
    Специфіка підготовки інтелектуальної еліти у Республіці Сингапур [Електронний ресурс] / К. Чихаріна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 218-233, DOI 10.28925/2312-5829.2023.412 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- Республіка Сингапур -- інтелектуальна еліта -- становлення еліти -- виховання еліти -- меритократія
Анотація: У статті проаналізовано основні напрямки освітньої політики Сингапуру від початкової до вищої освіти. Представлено особливості підготовки й виховання інтелектуальної еліти країни. У статті висвітлено моделі навчання й виховання у Сингапурі на різних етапах освітнього шляху та їх роль у формуванні нового конкурентоспроможного покоління. Описано основні риси поточної системи: освітня система, яка пропонує різні типи шкіл і програм; навчальний план, який сприяє індивідуальному та міждисциплінарному навчанню; зміна ролі вчителів від просто трансляторів знань та інформації до менторів, які сприяють навчанню студентів через творчу та орієнтовану на студента діяльність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)