Пошуковий запит: <.>II=П778229/2015/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 027.7 Л 98
Ляхоцький, В. Із дещиці фондів наукової бібліотеки університету менеджменту освіти з проблем розвитку післядипломної педагогічної освіти України / В. Ляхоцький, В. Гриценок> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 102–106.
Рубрики: Бібліотеки--вузівські
Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- науково-педагогічні кадри -- дистанційна освіта Анотація: В статті описаний фонд наукової бібліотеки університету менеджменту освіти з питань післядипломної педагогічної освіти.
Дод.точки доступу: Гриценок, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.11.072 (477) Л 93
Любченко, Н. Віртуальна лабораторія "Науково-освітній кластер УМО" як форма організації наукового дослідження з питань соціального партнерства суб'єктів освітньої, наукової та виробничої сфер / Н. Любченко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 99–102. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Соціальне партнерство--вузи--науково-освітні кластери
Кл.слова (ненормовані): освітні кластери -- соціальне партнерство -- науково-методичні центри -- кластерні дослідження
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Сіданіч, І. Окремі аспекти і практики становлення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі (ХХ – перша чверть ХХІ століття) / І. Сіданіч> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 88–99. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Виховання--Духовно-моральне становлення--ХХ – перша чверть ХХІ ст.
Кл.слова (ненормовані): духовно-моральне виховання -- історико-педагогічниий аналіз -- духовність -- духовно-моральні засади -- періодизація Анотація: В статті виявлено соціокультурні умови становлення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі, теоретично обгрунтовано його соспільні і ідеологічні засади.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.122(477) Ч-49
Чернишова, Є. Масові заходи в університеті менеджменту освіти: результативність та ефективність їх проведення / Є. Чернишова> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 85–88. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--масові заходи--проведення
Кл.слова (ненормовані): масові заходи -- конференції -- семінари Анотація: Проведення наукових конференцій та методологічних семінарів у ДВНЗ "Університет менеджменту освіти".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.332(477) Z99
Єрмоленко, А. Дебатні технології: педагогічна практика / А. Єрмоленко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 81–84. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Педагогічні технології--дебати
Кл.слова (ненормовані): дебати -- дебатні технології -- педагогічні технології Анотація: В статті узагальнено практичний досвід упровадження дебатних технолгій у національну освітню практику.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.046.4(477) К 29
Катюк, Я. Соціально-психологічні особливості навчання працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації / Я. Катюк> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 79–81. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Методисти--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- освіта дорослих -- методисти -- курси підвищення кваліфікації
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.126(477) Ж 86
Жуковська, С. Науково-методичний центр "Агроосвіта" як осередок розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів в умовах дистанційного навчання / С. Жуковська> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--дистанційне навчання
Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- аграрна освіта -- викладачі -- професійно-педагогічна компетентність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.14.046.4(477) Б 24
Барабаш, О. Технологія розвивального навчання як засіб професійного розвитку педагогів / О. Барабаш> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 74–76. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--розвивальне навчання--технологія
Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- розвивальне навчання -- педагогічні технології Анотація: В статті описано використання технології розвивального навчання в післядипломній освіті педагогів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.123(477) В 64
Вознюк, Г. Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога / Г. Вознюк, Н. Мельнікова> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 69–74. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Педагоги--інноваційна культура--формування
Кл.слова (ненормовані): інноваційна культура -- інноваційна діяльність -- професійна компетентність вчителя -- інноваційна культура вчителя
Дод.точки доступу: Мельнікова, Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.046.4(100) О-53
Оліфіра, Л. Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід / Л. Оліфіра> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 66–69. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Науково-педагогічні працівники--післядипломна освіта--зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- науково-педагогічні працівники -- професорсько-викладацький склад -- неперервна професійна освіта
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.046.4(100) Т 48
Ткач, Т. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих / Т. Ткач> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 62–66. - Бібліогр.: 23 назви.
Рубрики: Освіта дорослих--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- освіта дорослих -- андрогогіка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.046.4(477) С 45
Скрипник, М. Технології навчання науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: проектування та напрями дослідницьких пошуків / М. Скрипник> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 59–62. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Науково-педагогічні працівники--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- науково-педагогічні працівники -- технології навчання -- проектування Анотація: В статті пояснено як проектуються технології навчання науково-педагогічних працівників в системі післядипломної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.018.58(477) Д 21
Даценко, О. Роль авторської творчої майстерні у роботі регіональної школи новаторства / О. Даценко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Авторські школи--Україна
Кл.слова (ненормовані): авторські школи -- школи новаторства -- авторська творча майстерня -- методичний супровід Анотація: Авторська творча майстерня Олександра Даценка з проблем "Методичний супроввід удосконалення професійної компетентності педагогів".
Дод.точки доступу: Даценко, Олександр \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.123(477) Р 64
Розвиток інформаційно-освітнього середовища – умова підвищення професійних компетентностей педагога / О. Попик, А. Галас [та ін.]> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 54–56. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Педагоги--професійні компетентності--підвищення
Кл.слова (ненормовані): мережева взаємодія -- інформаційно-комунікаційні технології -- науково-методичне забезпечення -- мережеві технології -- професійні компетентностсті педагогів
Дод.точки доступу: Попик, О. Галас, А. Дарченко, Л. Кулик, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.6:37.046.4](091)(477) В 23
Вашеняк, І. Науково-освітня діяльність Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: історичний аспект / І. Вашеняк> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 50–54. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Заклади післядипломної освіти--науково-освітня діяльність--історичний аспект--Україна--Хмельницьк
Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- інститути післядипломної педагогічної освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.14.011.33(477) С 60
Соловей, М. Організаційно-педагогічні умови підвищення кваліфікації педагогічних працівників – пріоритетний напрям роботи інститутут післядипломної освіти / М. Соловей> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 45–50. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні працівники
Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- післядипломна освіта -- навчально-методичне забезпечення -- курси підвищення кваліфікації
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 378.6:37.046.4](477) Б 48
Берека, В. Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: ретроспектива та перспективи розвитку / В. Берека> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 42–45. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Заклади післядипломної освіти--перспективи розвитку--Україна--Хмельницьк
Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- інститути післядипломної педагогічної освіти -- безперервна освіта -- науково-дослідна робота
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Клименко, Н. Становлення інвестиційної моделі й окремих елементів її "соціальної" складової у процесі історичного розвитку економічної думки / Н. Клименко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 38–41. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Економіка--інвестиційна модель--становлення
Кл.слова (ненормовані): інвестиції -- інвестиційні теорії -- інвестиційна діяльність -- економіка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 37.044"406"(477) В 65
Войцехівський, М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 35–38. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Освіта--Наступність
Освіта--Неперервність
Кл.слова (ненормовані): наступність освіти -- неперервність освіти -- зміст неперервного навчання -- професійна освіта
Дод.точки доступу: Кочерга, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 371.1:005](477) К 43
Кириченко, М. Структура і зміст методології наукового управління навчальним закладом / М. Кириченко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 30–35. - Бібліогр.: 36 назв.
Рубрики: Навчальні заклади--наукове управління
Кл.слова (ненормовані): методологія -- методологія управління -- управлінська діяльність -- навчальні заклади Анотація: В статті проаналізовано погляди вчених на методологію управління навчальними закладами.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|