Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=С967601977/2020/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Богуславська, В.
    Удосконалення теоретичної підготовленості спортсменів - початківців у циклічних видах спорту / В. Богуславська, І. Глухов, К. Дробот // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 4-14, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
теоретична підготовка -- циклічні види спорту -- веслування -- інтерактивні засоби
Анотація: Незважаючи на постійну модернізацію системи підготовки спортсменів, а також існуючу законодавчу базу, спрямовану на інноваційні перетворення у сфері фізичної культури і спорту, на сьогодні інформація щодо використання інтерактивних засобів у теоретичній підготовці спортсменів у циклічних видах спорту відсутня, що не відповідає сучасним запитам до підготовки спортсменів. Мета полягала у визначенні порівняльної ефективності занять із застосуванням традиційних та авторських інтерактивних засобів теоретичної підготовки спортсменів-початківців у циклічних видах спорту. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. У дослідженні взяли участь 36 осіб, що займаються веслуванням на байдарках і каное на етапі початкової підготовки. Спортивний стаж досліджуваних становив 1–2 роки, кваліфікація на рівні ІІІ спортивного розряду. Заняття за розробленими програмами проводились у підготовчий період макроциклу. Тренування, під час яких застосовувалися лише засоби теоретичної підготовки, рекомендовані навчальною програмою, виявилися малоефективними за більшістю розділів знань на етапі початкової підготовки спортсменів. Навчально-тренувальні заняття із застосуванням інтерактивних засобів виявилися ефективнішими, ніж заняття, на яких використовувалися лише рекомендовані навчальною програмою засоби теоретичної підготовки. Заняття із застосуванням інтерактивних засобів теоретичної підготовки більшою мірою сприяли підвищенню загального рівня теоретичної підготовленості юних веслувальників на етапі початкової підготовки — до 57,4 % 4 (р < 0,05), ніж заняття, на яких використовувалися лише рекомендовані навчальною програмою засоби теоретичної підготовки — до 40,8 % (р < 0,05). Перспективи подальших пошуків у цьому напрямку передбачають розробку та експериментальну перевірку авторських інтерактивних засобів теоретичної підготовки, які сприятимуть підвищенню рівня теоретичної підготовленості спортсменів на різних етапах підготовки у циклічних видах спорту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глухов, І.
Дробот, К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Виноградов, В.
    Increasing the effectiveness of pre-competitive training in soccer on the student team example = Підвищення ефективності передзмагальної підготовки в футболі на прикладі студентської збірної / В. Виноградов, В. Білецька, С. Швець // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 15-27, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
футбол -- студенти -- передзмагальна підготовка -- засоби відновлення
Анотація: У спортивній практиці актуальним є питання застосування комплексної програми оптимізації навантаження і спеціальних засобів відновлення футболістів. Мета: визначення напрямків підвищення рівня спеціальної підготовки футболістів у передзмагальному періоді підготовки за рахунок оптимізації навантаження і застосування спеціальних засобів відновлення футболістів. Теоретичний аналіз та узагальнення даних науковометодичної літератури, анкетне опитування, педагогічні спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математикостатистичної обробки даних. У ході дослідження здійснено аналіз форм, методів і засобів відновлення у передзмагальній підготовці, визначено найбільш доступні в умовах підготовки студентської команди достатньо ефективні засоби відновлення: сауна, спортивний масаж, апаратний масаж, відновлювальний масаж, контрастний душ. Розроблена тренувальна програма передзмагального етапу для збірної студентської команди з футболу Університету Грінченка. Показано, що підготовка футболістів у передзмагальному мезоциклі повинна бути комплексною, включати відповідне навантаження і відновлювальні процедури, використання спеціально-підготовчих і технікотактичних вправ і контрольних ігор, що повинно стабілізувати оптимальний рівень індивідуальної спортивної форми гравців і команди в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білецька, В.
Швець, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Поляничко, О.
    Recreation effect of the ‘stretching’ system on the physical and psychological state of middle aged women = Оздоровчий вплив системи "стретчинг" на фізичний та психологічний стан жінок середнього віку / О. Поляничко, А. Єретик, Н. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 28-38, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
жінки середнього віку -- стретчинг -- пілатес -- фізичний стан -- психологічний стан -- здоров’я
Анотація: На сьогодні система «Стретчинг» є ефективним напрямком підвищення рівня рухової активності жінок середнього віку. Впровадження елементів системи «Стретчинг» у авторські фітнес-програми у фітнес-центрі «Фактура» м. Києва спонукають до дослідження їх впливу на фізичний та психологічний стан жінок. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу фізкультурно-оздоровчих занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на показники фізичного та психоемоційного стану жінок середнього віку. У ході дослідження були використані методи: аналіз наукової літератури за темою дослідження, анкетування, тести на гнучкість з використанням вправ на рухливість хребта, методи математичної статистики. Дослідження були проведені на базі фітнес-студії «Фактура» м. Києва. У дослідженнях взяли участь жінки середнього віку (21–35 років), які займаються у фітнес-студії (усього 64 особи). Унаслідок проведеного дослідження було встановлено, що використання засобів системи «Стретчинг» призвело до поліпшення показників гнучкості, збільшення рівня фізичної працеспроможності, фізичної підготовленості жінок. Під час дослідження було виявлено, що в структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив. У ході проведеного дослідження було встановлено, що, окрім поліпшення показників гнучкості, заняття з використанням засобів системи «Стретчинг» сприяють збільшенню рівня фізичної працездатності, фізичної підготовленості жінок середнього віку. У структурі мотивації жінок середнього віку щодо занять з використанням засобів системи «Стретчинг» на першому місці стоїть профілактично-оздоровчий мотив.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Єретик, А.
Гаврилова, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Кучерявий, О.
    Swot-analysis of the informational-educative environment in the olympic education system = Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти / О. Кучерявий, О. Ярмолюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 39-58, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- дистанційне навчання -- SWOT-аналіз
Анотація: У пошуку нових підходів до організації впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти в рамках професійної підготовки фахівців галузі ФКіС надзвичайно необхідним є створення інформаційно-освітнього середовища дистанціного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти. Мета — обґрунтувати ефективність функціонування моделі інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання Міжнародного центру олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України на основі SWOT-аналізу. Матеріал і методи: соціологічні методи (експертне опитування), SWOTаналіз і методи математичної статистики. У результаті експертного опитування (n = 17) обґрунтовано вплив факторів за SWOT-аналізом на інформаційноосвітнє середовище, що дозволило визначити доцільність та ефективність системи дистанційного навчання з олімпійської освіти та її впровадження у Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти. У дослідженні взято за основу перелік критеріїв, адаптованих до умов процесу дистанційного навчання в галузі ФКіС. Відповідно до обраних експертами критеріїв встановлено 29 факторів, що визначили сильні та слабкі сторони інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти, та 22 фактори, що визначили можливості і загрози впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти. Використання соціологічних методів дозволило виявити шляхи впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти в Україні та впив факторів SWOT-аналізу на інформаційно-освітнє середовище дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ярмолюк, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Лахтадир, О.
    Psychological structure of the communicative competence of the future coach : Психологічна структура комунікативної компетентності майбутнього тренера / О. Лахтадир, Г. Іваненко, О. Кожанова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 59-69, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- психологічна структура -- комунікативної компетентності -- компоненти комунікативної компетентності
Анотація: Розвинена комунікативна компетентність у професії тренера дає можливість ефективно взаємодіяти у майбутній професійній діяльності, міжособистісному спілкуванні й передбачає володіння суб’єктом стратегіями психологічного впливу та конструктивними способами поведінки у взаємодії. Мета: проаналізувати різні підходи до визначення структурних компонентів комунікативної компетентності та описати авторську структуру комунікативної компетентності майбутнього тренера. Теоретичні — аналіз, синтез, узагальнення, систематизація. Емпіричні — спостереження, анкетування, психологопедагогічний експеримент. Застосовуючи системний підхід до аналізу структури комунікативної компетентності, ми виділили чотири основні компоненти: когнітивний (пізнавальний), комунікативно-мовленнєвий, соціальноперцептивний та інтерактивний. Запропонована та описана авторська структура комунікативної компетентності майбутнього тренера містить чотири компоненти: когнітивний, комунікативно-мовленнєвий, соціально-перцептивний, інтерактивний, які дають можливість розкрити суть та особливості діяльності майбутнього тренера.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іваненко, Г.
Кожанова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Лисенко, О.
    Influence of vegetative regulation of heart rhythm on the manifestation of physical performance of qualified athletes (І message) = Вплив вегетативної регуляції серцевого ритму на прояв фізичної працездатності кваліфікованих спортсменів (І повідомлення) / О. Лисенко, С. Федорчук, О. Колосова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 70-87, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
кваліфіковані спортсмени -- варіабельність серцевого ритму -- фізичні навантаження -- кардіореспіраторна система
Анотація: Для оцінки особливостей адаптації організму кваліфікованих спортсменів до напружених фізичних навантажень найбільш важливо визначити, як прояв фізичної працездатності спортсменів залежить від вегетативної регуляції фізіологічних функцій організму. Мета. Вивчення залежності від вегетативної регуляції серцевого ритму прояву фізичної працездатності кваліфікованих спортсменів і реакції кардіореспіраторної системи за умов фізичних навантажень різного характеру. Визначення фізичної працездатності кваліфікованих спортсменів і реакція кардіореспіраторної системи на тестові навантаження (ергоспірометричний комплекс Oxycon Pro, тредміл LЕ-200 С), методи аналізу варіабельності серцевого ритму, математико-статистичні методи Переважання в регуляції серцевого ритму активності парасимпатичного відділу вегетативної НС сприяє досягненню спортсменами більшого рівня фізичної працездатності як за умов виконання фізичної роботи при переважанні аеробних процесів в енергозабезпеченні, так і за умов максимальної реалізації аеробних можливостей організму (при досягненні максимального рівня V . O2). Підвищена активність парасимпатичного відділу вегетативної НС поєднується зі зниженим рівнем V . E, що свідчить про економічність реакції КРС за умов фізичної роботи переважно аеробного характеру (роботи малої і середньої потужності). При збільшенні напруженості фізичної роботи (починаючи вже від порогу аеробного обміну) підвищений рівень активності парасимпатичного відділу вегетативної НС буде сприяти підвищенню рівня легеневої вентиляції, що характеризує найбільш ефективну реакцію КРС. Вищий рівень активності парасимпатичного відділу вегетативної НС в регуляції СР сприяв формуванню більш економного паттерну дихальної реакції за рахунок більшого VT і меншої fT, що за умов напруженої фізичної роботи дозволяла досягати більшого рівня V . E і реалізації аеробного потенціалу спортсмена. З підвищенням активності симпатичного каналу регуляції серцевого ритму відмічалося зниження економічності дихальної реакції. Так, необхідний робочий рівень . E формувався за раху нок меншої величини VT при високому рівні fT.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Федорчук, С.
Колосова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Маслова, О.
    Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 88-99, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- технологія -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- діти -- корекція -- фізичний розвиток -- фізичний стан -- здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Савченко, В.
    Levels of personal maturity among the students of humanitarian university = Рівні особистісної зрілості студентів гуманітарного університету / В. Савченко, Г. Харченко, О. Буряк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 100-114, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- рівень -- особистість -- внутрішній розвиток -- духовність -- опитування -- Хосе Стивенс
Анотація: Зрілість особистості, її внутрішній світ відіграє суттєву роль у формуванні здоров’я. Недарма, за визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, одним із компонентів здоров’я є духовність людини. Проте рівень особистісної зрілості дорослої людини не завжди відповідає її віку і може бути нижчим. Мета. Визначити рівні особистісної зрілості (внутрішнього розвитку) студентів гуманітарного університету і встановити особливості їх розподілу залежно від статі, терміну навчання, спеціальності, віросповідання та ставлення до релігії. Матеріал і методи. 207 студентів Київського університету імені Бориса Грінченка, середній вік яких становив 19.46 ± 2.12 років. Чоловіків було 105 (50.7 %), жінок — 102 (49.3 %). Для встановлення рівнів особистісної зрілості проведено опитування за Хосе Стивенсом (Jose Stevens). Виділяли таких 5 рівнів: «немовля», «малюк», «підліток», «юнак» і «дорослий». У студентів гуманітарного університету, що навчалися за спеціальностями «Фізична терапія, ерготерапія» та «Фізична культура і спорт», у 62.8% (130/207) випадків встановлені високі рівні, в 32.4 % (67/207) випадків — низькі рівні особистісної зрілості. У п’ятої частини студентів (19.8 %; 41/207) виявлені комбінації декількох рівнів особистісної зрілості. Це вказувало на відсутність цільності уявлень молоді про свій внутрішній світ і духовність. Студенти жіночої статі були більш внутрішньо розвинутими, ніж чоловічої, про що свідчило статистично значуще переважання у них високих рівнів особистісної зрілості — 66.7 %; 68/102 (у чоловіків — 48.6 %; 51/105). Уявлення про зрілість особистості у студентів старших курсів (IV-й і V-й курси) були більш сформованими, ніж у студентів молодших курсів (I-й і II-й курси). Дотримування студентами релігійних традицій, як віруючих, так і невіруючих, призводило до формування більш високих рівнів особистісної зрілості в порівнянні з тими студентами, які релігійних традицій не дотримувалися. Третя частина студентів гуманітарного університету має низький рівень особистісної зрілості (внутрішнього розвитку). За рівнем особистісної зрілості жінки переважають чоловіків. Студенти, які дотримуються релігійних традицій (як віруючі, так і невіруючі), є більш внутрішньо розвинутими, ніж ті, які таких традицій не дотримуються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Харченко, Г.
Буряк, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Сушко, Р.
    Migration of highly qualified volleyball players (basing on the materials of the olympic games tournaments 1988– 2016) = Міграція волейболістів високої кваліфікації (на матеріалах турнірів Олімпійських ігор 1988–2016 РР.) / Р. Сушко, Є. Соболєв // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 115-125, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
міграція -- волейбол -- глобалізація -- національні збірні -- Олімпійські ігри
Анотація: Сучасні тенденції розвитку спорту свідчать про вплив процесів глобалізації, серед яких науковці особливим чином виокремлюють зміни, які провокує міграція спортсменів. Відсутність відомостей стосовно особливостей протікання міграційних процесів у волейболі обумовлює виокремлення проблемного питання, що потребує вивчення і аналізу. Мета — дослідити міграцію висококваліфікованих волейболістів та ефективність виступу їх національних збірних команд у ретроспективі розгляду олімпійських турнірів з волейболу з урахуванням кількісних показників залучення легіонерів. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі «Інтернет», порівняльно-історичний (компаративістський) метод дослідження, контент-аналіз, методи математичної статистики. Проаналізовано ефективність виступу чоловічих національних збірних команд у фінальних частинах олімпійських волейбольних турнірів за період 1988–2016 рр. Розглянуто міграцію як значущий чинник впливу на ефективність змагальної діяльності висококваліфікованих волейболістів на матеріалах виступу національних збірних команд у волейбольних турнірах Олімпіад. Визначено динаміку кількісно-якісних показників участі спортсменівлегіонерів у складах збірних і підходи у формуванні складів команд стосовно їх представництва. Вивчення питань міграції висококваліфікованих волейболістів на матеріалах їх участі у олімпійських волейбольних турнірах за період 1988– 2016 рр. дозволило виявити тенденції зростання і спаду кількісно-якісних показників присутності гравців-легіонерів у національних збірних та пояснити їх сучасними тенденціями стратегії розвитку клубних команд. Виявлено і обґрунтовано характерні особливості формування складів чоловічих волейбольних національних збірних команд, представлені у відсоткових значеннях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Соболєв, Є.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Хорошуха, М.
    Express method of assessment of somatic health among people with locomotor system disorders on reserves of bioenergy (problem of the athletes’ health assessment) = Експрес-метод оцінки соматичного здоров’я осіб з вадами опорно-рухового апарату за резервами біоенергетики (проблема оцінки здоров’я спортсменів) / М. Хорошуха, С. Іващенко, С. Присяжнюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 126-141, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- оцінка -- студенти-спортсмени з фізичними вадами
Анотація: Відомо, що експрес-метод кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я за резервами біоенергетики (метод Г.Л. Апанасенка) не може використовуватись при тестуванні осіб з вадами опорно-рухового апарату. Відомо також, що цей метод не може бути використаним в оцінці здоров’я спортсменів. Однак залишається мало дослідженою проблема кількісної оцінки соматичного здоров’я спортсменів з обмеженими фізичними можливостями. Мета - виявити і науково обґрунтувати питання доцільності / недоцільності використання експрес-методу в оцінці рівня соматичного здоров’я спортсменів з фізичними вадами. Матеріал і методи: 1) теоретичні (аналіз наукової літератури з проблем діагностики здоров’я); 2) емпіричні (педагогічне анкетування, спостереження, педагогічний експеримент); 3) аналітичні (методи статистики). Дослідженнями встановлено факт специфічності впливу тренувальних навантажень різної спрямованості на показники експрес-оцінки соматичного здоров’я спортсменів з фізичними вадами. Встановлено, що головним чинником, що унеможливлює використання експрес-методу в оцінці рівня соматичного здоров’я спортсменів з особливими потребами є феномен «втрати» функціональних здібностей в процесі занять спортом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іващенко, С.
Присяжнюк, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)