Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=акаунт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: В890024/2015/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 9
Зміст:
Кучеренко, Леся. Інформаційний ресурс української газетної періодики (за матеріалами бази даних державної бібліографії "Літопис газетних статей" за 2014 р.) / Л. Кучеренко. - С.3-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: газетні публікації, газетні статті, аналіз записів
Лосієвський, Ігор. Засіб символьної комунікації: від історії до сьогодення : [рецензія] / І. Лосієвський. - С.13-14
Кл.слова: рунічні знаки, руни, знаки-символи
Геращенко, Михайло. Перші бібліографічні пам'ятки як важливе джерело вітчизняної історико-культурної спадщини / М. Геращенко, Л. Добровольська. - С.14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документальна спадщина, бібліографічні пам'ятки, українська державність
Романуха, Зоя. Термінологія довідково-бібліографічного обслуговування / З. Романуха, Г. Швецова-Водка. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: довідково-бібліографічне обслуговування, бібліографічна термінологія, віртуальне обслуговування читачів
Lopatovska, Irene. Reflections on the state of Ukrainian libraries and information institutions / I. Lopatovska. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українські бібліотеки, інформаційні установи, SWOT- аналіз
Блажкевич, Андрій. Роль електронних юридичних бібліотек та правових порталів у формуванні правової культури громадськості / A. Блажкевич, І. Гах. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні юридичні бібліотеки, правові портали, правова культура громадян
Костенко, Леонід. Наукометрія: методологія та інструментарій / Л. Костенко [и др.]. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Жабін О., Кузнєцов О., Кухарчук Є., СимоненкоТ.
Кл.слова: методологія, наукометрія, бібліометричні показники
Зоріна, Наталія. Авторитетний файл предметних заголовків як засіб організації тематичного пошуку в електронному каталозі / Н. Зоріна. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: предметні рубрики, предметні заголовки, авторитетні файли
Давидова, Ірина. Знання та організаційна пам'ять у системі інформаційного менеджменту / І. Давидова. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, знання, управління знаннями
Киричок, Тетяна. Електронні навчальні видання сучасного вищого навчального закладу: особливості, проблеми та напрями удосконалення / Т. Киричок, Н. Фіголь, Г. Лоза. - С.38-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчальне видання, мультимедійність, гіпертекстовість
Сенченко, Оксана. Інформаційні війни як фактор трансформації соціальних систем / О. Сенченко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: військова дезінформація, оперативна безпека, інформаційна війна
Фіялка, Світлана. Інтернет-коментарі в системі масової комунікації / С. Фіялка. - С.47-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-коментар, комунікація, акаунт
Ейсмонт, Юлія. Економічна термінологія на сторінках УРЖ "Джерело" : специфіка та динаміка іншомовних запозичень / Ю. Ейсмонт. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна тематика, економічна терміносистема, реферативні тексти
Лисенко, Оксана. Електронні періодичні видання зі славістики / О. Лисенко. - С.51-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронна періодика, славістика, україністика
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Учбова література:
ФУФКМ / БІ / 029 / Вебометрія / 10 / ОСН
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 11 / ОСН
ФУФКМ / БІ / 029 / Вебометрія / 11 / ОСН
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 12 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Фіялка, Світлана.
    Інтернет-коментарі в системі масової комунікації [Текст] / С. Фіялка // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 9. - С. 47-48. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-коментар -- комунікація -- акаунт

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Решетняк, Тетяна.
    Шевченко ближче, ніж ти думаєш. Вивчаємо творчість Кобзаря в 6 класі [Текст] / Т. Решетняк // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 3. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
Тарас Шевченко -- поезія -- соціальна мережа -- акаунт -- гра

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Іванькова, Н.
    Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 26-40, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- дистанційне навчання -- освітнє середовище університету -- персональне навчальне середовище -- хмарні сервіси
Анотація: В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів; реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups. Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття, самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рижов, О.
Андросов, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Voitovych, Olesia.
    Detection of fake accounts in social media = Виявлення фейкових облікових записів в соціальних мережах / O. Voitovych, L. Kupershtein, V. Holovenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 18. - С. 86-98, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.8698. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа -- інформаційна війна -- метрики соціальних мереж -- нейронні мережі -- метод опорних векторів
Анотація: Соціальні мережі все частіше використовуються як джерело інформації, в тому числі про події під час війни. Фейкові акаунти в соціальних мережах часто використовуються для різноманітних кібератак, інформаційно-психологічних операцій та маніпулювання суспільною думкою під час війни. Проведено аналіз методів дослідження соціальних мереж, досліджено основні показники та ознаки фейкових акаунтів у мережі Facebook. Кожний показник ідентифікується певною кількість балів залежно від умов від 0 до 3, які вказують нате, наскільки кожен із них впливає на висновок про фейковість облікового запису. Рівні впливу мають такі значення: 0 –не впливає,1 –слабкий вплив, 2 –значний вплив, 3 –критичний вплив. Наприклад, якщо у рівень впливу у деякого параметра визначений як3 -це означає, що даний параметр суттєво вказує на фейковість облікового запису. В іншому випадку, якщо показник знаходиться на рівні 0 або 1 -це означає, що таке значення параметру більш властиве реальному обліковому запису. Таким чином, за рівнем кожного з параметрів ми робимо висновок про фейковість або реальність певного акаунта. Аналізуються такі параметри облікового запису: лайки, друзі, пости та статуси, особиста інформація про користувача та фотографії з урахуванням їх можливих параметрів та впливу на статус облікового запису. Кожна метрика віднесена до відповідних категорій для зручності їх аналізу. Розроблено систему підтримки прийняття рішень щодо фейковості облікового запису соціальної мережі Facebook на основі метода опорних векторів у якості класифікатора, який на вхід отримує 9 параметрів, що характеризують обліковий запис і на виході дає передбачення чи акаунт реального користувача чи ні. Було проведено серію експериментальних досліджень, у яких реалізовано аналіз акаунтів. Точність класифікатора виявлення фейкових акаунтів після навчання на тестових даних становить 97%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kupershtein, Leonid
Куперштейн Леонід Михайлович
Holovenko, Vitalii
Головенько Віталій Олександрович
Войтович Олеся Петрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)