Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=андрогогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
37.0
С 38


   
    Синергетика і освіта : монографія / Інститут обдарованої дитини НАПН України ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грн., 59.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Освіта--Синергетика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- творчість -- дивергенція -- андрогогіка -- синергія -- креативність -- акцент
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \редактор.\
Інститут обдарованої дитини НАПН України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
378.046.4(100)
Т 48


    Ткач, Т.
    Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих / Т. Ткач // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 62–66. - Бібліогр.: 23 назви.
УДК

Рубрики: Освіта дорослих--післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- освіта дорослих -- андрогогіка

Всі примірники списані


Знайти схожі

3.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П778229/2015/2
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2015р. N 2
Из содерж.:
Дмитренко, Г. Післядипломна освіта як реалізатор людиноцентричної модернізації національної системи освіти / Г. Дмитренко. - С.3-8
Сорочан, Т. Післядипломна педагогічна освіта: можливі відповіді на виклики модернізації / Т. Сорочан. - С.9-11
Солодков, В. Еліта суспільства як об'єкт і предмет соціального інституту освіти / В. Солодков. - С.12-21
Філь, О. Психологічне забезпечення системи управління персоналом як провідний чинник конкурентоздатності сучасних організацій / О. Філь. - С.22-28
Маслов, В. Зміст та структура методології управління навчальним закладом / В. Маслов, І. Ситар. - С.29-31
Сілаєва, І. Організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі диференційованого підходу / І. Сілаєва. - С.32-36
Зуб'як, Р. Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: досвід та перспективи / Р. Зуб'як. - С.37-39
Барабаш, О. Андрогогічні підходи до роботи з педагогами в умовах післядипломної освіти / О. Барабаш. - С.40-43
Сергеєва, Л. Програма ціложиттєвого навчання дорослих: практика країн Європейського Союзу / Л. Сергеєва. - С.48-51
Ніколенко, Л. Порівняння традиційної та андрогогічної моделей навчання педагогів у системі післядипломної освіти / Л. Ніколенко. - С.52-54
Скрипник, М. Практична андрогогіка в післядипломній педагогічній освіті: категорійно-понятійне тлумачення / М. Скрипник. - С.55-61
Ляхоцька, Л. Теоретичні основи проектування сучасних технологій навчання в системі відкритої післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька, Л. Кондратова, Л. Калачова. - С.62-67
Шевчук, С. Кейс-метод як засіб зростання майстерності педагога професійної школи / С. Шевчук. - С.79-82
Бондарчук, О. Психологічні засади розвитку професіоналізму фахівців в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Бондарчук, Т. Гавлітіна. - С.83-86
Брюховецька, О. Особливості формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. Брюховецька. - С.89-93
Любченко, Н. Конкурси професійної майстерності як форма науково-методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Любченко, А. Науменко. - С.94-100
Луніна, В. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в центрі освітніх інновацій закладу післядипломної педагогічної освіти / В. Луніна. - С.101-103
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
37.013.83(73)
Ч-12


    Чаграк, Наталія.
    Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 68-73. - Бібліогр.: 41 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Андрогогіка--люди похилого віку--освіта--США

Кл.слова (ненормовані):
старіння населення -- люди похилого віку -- освіта упродовж життя
Анотація: У статті проаналізовано основні тенденції в демографічних процесах США та України, які, зокрема, характеризуються стрімким старінням населення тощо.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Ничкало, Н.
    Андрогогіка в системі педагогічних наук [Текст] / Н. Ничкало // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2013. - N 2. - С. 73-77

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Барабаш, О.
    Андрогогічні підходи до роботи з педагогами в умовах післядипломної освіти [Текст] / О. Барабаш // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2015. - N 2. - С. 40-43


Всі примірники списані


Знайти схожі

7.


    Ніколенко, Л.
    Порівняння традиційної та андрогогічної моделей навчання педагогів у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. Ніколенко // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2015. - N 2. - С. 52-54


Всі примірники списані


Знайти схожі

8.


    Скрипник, М.
    Практична андрогогіка в післядипломній педагогічній освіті: категорійно-понятійне тлумачення [Текст] / М. Скрипник // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2015. - N 2. - С. 55-61


Всі примірники списані


Знайти схожі

9.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)