Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=безперервне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
373.018.58:001.895](477)
К 49


    Климко, Л. В.
    Розбудова регіональної мережі громадсько-активних шкіл за умов освітніх змін / Л. В. Климко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 13/15. - С. 20–24.
УДК

Рубрики: Навчальні заклади--громадсько-активні школи--регіональна мережа--Україна--Рівненська область

Кл.слова (ненормовані):
громадсько-активні школи -- волонтерство -- безперервне навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Дейч, Дарія.
    Розвиток кадрового потенціалу бібліотеки як невіддільний складник її успішної діяльності [Текст] / Д. Дейч // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 19-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
безперервне навчання -- бібліотечні кадри -- дистанційне навчання -- навчальні платформи -- науково-методична діяльність -- підвищення клавіфікації -- розвиток кадрового потенціалу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Стойка, О.
    Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 61-76, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цифрова грамотність -- цифрові технології -- цифрова компетентність -- післядипломна освіта -- безперервне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)