Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=блогінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
077:004.738.5](075.8)
Д 70


    Досенко, Анжеліка.
    Інтернет-журналістика: комунікативні маркери : навчально-методичний посібник / А. Досенко, І. Погребняк ; Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 183 с. - ISBN 978-611-01-1723-4 : 250.00 грн., 186.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Інтернет--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
інтернет мережа -- соціальні мережи -- інформаційний простір -- електронні ЗМІ -- інформаційна війна -- інтернет-медіа -- блогерство -- мережеві сервери -- кіберзлочини -- кіберкультура -- кібертероризм -- хакери -- блогінг
Анотація: Подано загальні відомості про інтернет-журналістику, основні поняття комунікативних маркерів та класифікацій соціально-комунікаційних одиниць. Описано комунікацію в інтернеті загалом, а саме у блогосфері, соціальних мережах та у сфері функціонування аматорських медіа.
Дод.точки доступу:
Погребняк, Інга
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Бачинська, Надія.
    Інформаційно-ресурсне забезпечення навчальної діяльності студентів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" [Текст] / Н. Бачинська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 12. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- інформаційно-ресурсне забезпечення -- навчальна діяльність студентів -- бібліотечна та архівна справа
Анотація: У статті окреслено види й типи інформаційно-ресурсного забезпечення та їхній педагогічний потенціал в освітній діяльності студентів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" (ІБАС) у закладі вищої освіти (ЗВО). Інформаційно-ресурсне забезпечення навчальної діяльності студентів визначено як систему інформа­ційно-комунікаційних ресурсів навчально-методичного, наукового та професійного спрямування, що викорис­товуються як джерела в підготовці кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця, для його професійного розвитку в системі вищої професійної освіти. Наголошено на специфіці навчально-методичного забезпечення за спеціальністю ІБАС, через іннова­ційність освітньо-професійних програм (ОПП), як-от "Менеджмент соціально-комунікаційних мереж. Інтер­нет-маркетинг", "Інтернет-журналістика та блогінг", "Медіакомунікації та діджитал продакшн", "Менедж­мент веб-проєктів, дизайн цифрового контенту". Зауважено, що навчальні дисципліни професійного спрямування, згідно з ОПП, містять авторські підходи до трансляції апробованих практичних знань у площину навчального предмета й вимагають розроблення відповідного навчально-методичного забезпечення. З'ясовано, що конвергентність ОПП потребує віддзеркалення в навчально-методичних матеріалах взаємо­зв'язку предметних полів — медіакомунікацій, маркетингу, журналістики — зі сферою документно-інфор­ма­ційної та соціально-комунікативної діяльності за спеціальністю "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа".

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Магомедов, Роман.
    Особливості використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії / Р. Магомедов, В. Білецька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 142-153, DOI 10.28925/2664-2069.2023.211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура і спорт -- фітнес і рекреація -- фітнес-клуби -- фітнес-індустрія -- інтернет-маркетинг -- менеджмент і маркетинг у фітнесі -- управління фітнес-клубами
Анотація: В статті розглянуто особливості інтернет-маркетингу як ефективного та сучасного способу залучення клієнтів та розвитку спортивного бренду, який слід використовувати поруч із традиційними рекламними та PRінструментами. Метою роботи є визначення особливостей використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз (вивчення поняття інтернет-маркетинг, його переваг та недоліків); синтез (встановлення загальних правил просування в Інтернеті для фітнес-індустрії, побудова висновків у роботі); порівняння (визначення подібностей та відмінностей просування в Інтернеті фітнес-клубів різного рівня). Результати. В ході дослідження визначено, що для фітнес-клубів різного класу інтернет-маркетинг є гарною альтернативою традиційним рекламним каналам таким, як: телебачення, радіо та зовнішня реклама. Мережеві фітнесцентри за допомогою інтернет-маркетингу можуть закріпити свій статус на ринку, збільшити продажі та тримати постійний зв’язок із клієнтами. Натомість локальні студії з фітнесу через інтернет-маркетинг, а особливо через SMM, здатні сформувати власний імідж та знайти «свою» «нішеву» аудиторію. У фітнесіндустрії найбільшою популярністю користуються такі платформи: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Telegram, YouTube та TikTok. За результатами дослідження основними інструментами Інтернет-маркетингу є: SMM, SEOоптимізація, контекстна реклама, банерна реклама, E-mail-маркетинг, SMSмаркетинг та блогінг. В ході порівняльного аналізу використання мережевими та локальними фітнес-клубами інструментів SMM та інтернет-маркетингу (на прикладі «Sport Life» і «Fitness by Grek»), встановлено, що SMM-маркетинг ефективно використовується в обох випадках, хоча стратегії просування мають певні відмінності, які викликані фінансовими можливостями та широтою клієнтської бази. Крім того, відрізняється і спосіб подачі інформації. У мережевому фітнес-клубі матеріал є більш сухим та рекламним, натомість у локальній фітнес-студії публікації більш різноманітні та цікаві, вони залучають читачів до активнішої взаємодії Висновки. В ході дослідження стратегії цих клубів встановлено, що «Sport Life» використовує повний спектр послуг інтернет-маркетингу, навіть SMSмаркетинг з ціллю залучення якомога більшої кількості клієнтів. А «Fitness by Grek», хоть і використовує деякі види крім SMM, робить це, аби – налагодити стійкий зв’язок та сформувати доброзичливі взаємовідносини між клієнтами та компанією
Дод.точки доступу:
Білецька, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)