Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчителювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   37.013
   В 76


    Воскресенская, Муза Александровна.
    Я становлюсь учительницей / М. А. Воскресенская ; редактор И. М. Вдовина ; художник Л. М. Коломейцева. - львів : Лениздат, 1987. - 160 с. - 0.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна діяльність--Професія вчителя

Кл.слова (ненормовані):
уроки в житті -- вчителювання
Дод.точки доступу:
Вдовина, И. М. \редактор.\
Коломейцева, Л. М. \художник.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: Т893832/2020/13/14
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 13/14
Зміст:
Панченко, С. П. Технологічна освіта в новому вимірі освітніх координат : тестові завдання для вхідного оцінювання. 6-11 класи / С. П. Панченко, В. Є. ШЩепель. - С.2-38
Кл.слова: технологічна освіта, тестові завдання, вхідне оцінювання
Хатько, Л. І. Використання тестових завдань для контролю знань та вмінь учнів : вхідне тестування. 5 клас / Л. І. Хатько, В. В. Сорокін. - С.38-43
Кл.слова: тестові щавдання, контроль знань, вхідне тестування
Бондаренко, О. Л. Форми й методи профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання в сучасній школі / О. Л. Бондаренко. - С.48-58
Кл.слова: урок трудового навчання, профорієнтаційна робота, сучасна школа
Афоніна, Л. В. Інтегроване навчання як освітній пазл навчально-виховного процесу / Л. В. Афоніна. - С.43-48
Кл.слова: інтегроване навчання, освітній пазл, навчально-виховний процес
Кукобко, О. П. Виготлвлення шкатулки / О. П. Кукобко. - С.58-62
Кл.слова: шкатулка, технологічна послідовність виготовлення виробу, дошка
Семенко, Х. Д. Технологія виготовлення іменної прикраси / Х. Д. Семенко. - С.62-66
Кл.слова: іменна прикраса, технологія виготовлення, вишивка
Шуба, Н. Б. Приготування млинців : урок із соціально-побутового орієнтування / Н. Б. Шуба, Л. М. Шевченко. - С.66-68
Кл.слова: урок соціально-побутового орієнтування, приготування млинців, технологія приготування
Фатєєва, Н. В. Навички ефективної комунікації вчителів : для успішної взаємодії з учнями і батьками / Н. В. Фатєєва, І. А. Якубенко. - С.69-72
Кл.слова: комунікація вчителів, взаємодія з учнями та батьками, спілкування
Климишина, Надія. Вчителювання по-американськи: інтерв"ю з викладачкою словесності / Н. Климишина, Д. Саувії. - С.73-77
Кл.слова: вчитель, вчителювання по-америнськи, інтерв"ю
Льюїс, Бет. Про що варто знати вчителеві : 7 ознак того, що в учня можуть бути проблеми вдома / Б. Льюїс. - С.78-79
Кл.слова: вчитель, проблеми учня, взаємини учня з батьками
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: К855253314/2008/5
   Журнал

Київська старовина [Текст] : науковий історико-філологічний журнал/ АртЕк. - Київ : АртЕк, 1882 - . - ISSN 0869-3595. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Посохова, Людммла. Вчителювання студентів православних колегіумів України XVIII ст. у родинах козацької старшини / Л. Посохова. - С.3-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Толочко, Леся. Історія спорудження та експлуатація Водосвятного Ківорію Верхньої Лаври / Л. Толочко. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайленко, Сергій. Народ у вітчизняній історіографії другої половини XIX - початку XX століття / С. Михайленко. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, Людмила. Святогірська монастирська школа в кінці XIX - на початку XX ст. / Л. Гусак. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябченко, Ольга. Життя студентів Радянської України у сатирико-гумористичній літературі 1920-х років / О. Рябченко. - С.46-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарачковська, Оксана. Сюжетно-образна структура казок Всеволода Нестайка / О. Гарачковська. - С.65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Богатова-Трубачева, Галина. Хроника событий / Г. Богатова-Трубачева. - С.77-81
Василье, Валерий. О проблеме раннеславянского заселення Русского Северо-Запада (по материалам ономастики и диалектной лексики) / В. Василье. - С.82-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Пангелова, Марія. З епістолярного доробку Уласа Самчука / М. Пангелова. - С.144-154
Гах, Ірина. Сакральна тематика у творчості Антона Монастирського / І. Гах. - С.155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, Олена. Керамікологічні сторінки життєпису Юхима Михайліва / О. Щербань. - С.161-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
821.161.2-32Грінченко
Г 75


    Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910).
    Каторжна / Б. Д. Грінченко ; ілюстрації П. Лапина. - Київ : Кооперативне видавництво "Рух", 1920. - 20 с. - (Кооперативне видавництво "Рух" ; т. 8). - Б. ц.
Державний Науково-Методологічний комітет НКО У.С.Р.Р. дозволив до вжитку в дитячих книгозбірнях установ Соцвиху.
Примітки про особливості:
Прим. Е121 : РІДКІСНІ ВИДАННЯ.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Оповідання--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
рідкісне видання -- художня література для дітей
Анотація: Час написання «Каторжної»(1888) припадає на період плідного вчителювання Грінченка в народній школі Христі Алчевської, де йому було надано повної свободи та довіри як фахівцеві у виборі способів та засобів навчання. «Каторжна» – новела про недовге та важке життя Докії, яка зростала без матері в родині без любові та розуміння, через що виявилася зовсім неспроможною пристосуватися до реалій дорослого життя та врешті загинула через протиріччя власних почуттів, і “її поховано, і ніхто не пожалів її”. Новела, проста за сюжетом та композицією, водночас вражає глибиною психологізму. Головна ідея “Каторжної” – душа дитини прекрасна, сповнена любові та тепла, але може легко бути скривджена нерозумінням та жорстокістю дорослих, відсутністю любові, ласки, дружби, та все ж залишається прекрасною в мить, коли іншим загрожує смерть, дозволяючи людині демонструвати найкращі свої якості – людяність, жалість, сміливість, жертовність, нехай і незрозумілу, і неоцінену ніким. У будь-якому разі, дорослі відповідальні за маленьку людину, яка ще тільки вчиться жити у великому світі, і їхня неспроможність бути для дитини помічником і провідником приводить до трагедій.
Утримувачі документа:
Педагогічний музей України
Дод.точки доступу:
Лапин, П. \ілюстратор.\
Чайченко, В., Гринченко, Б.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)