Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=демонстрація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Богосвятська, А. І.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 33-37
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Україна

   Педагогіка--дидактика--урок


   Вікова психологія


Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- методи -- прийоми -- лекція -- демонстрація -- дискусійні групи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
94(4)"04/..."
C90


   
    Crossroads of European histories [Текст] : Multiple outlooks on five key moments in the history of Europe. - Belgium : Council of Europe Publishing, 2006. - 385 с. - ISBN 978-92-871-6077-5 : 130.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Європа

Кл.слова (ненормовані):
Рада Європи -- демонстрація -- республіка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
004(082)
І-74


   
    Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 231 с. - 41.78 грн.
    Зміст:
Alokhina, A. Evernote for self-organization of student's educational process : тези / A. Alokhina. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .5-6. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Волжина М. Г., Журавльова О. А., Попова С. І., Севастьянова С. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .7-8. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Золотухіна А. В., Миронова Д. А., Пугачева Л. А., Шаламай А. Г.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Беген, О. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps) / О. Беген. - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Білоус, О. А. Групові завдання в дистанційному математичному курсі / О. А. Білоус. - С .11-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .15-16. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Галавіна С., Галавіна С., Ядигіна П., Невмивака В., Нараєвська І.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .17-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дещиця А. Р., Шульга А. С., Коноваленко М. О., Носенко Д. О.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .19-20. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кулик Є. С., Алєксєєва К. М., Гулієва Н. С., П'янкова Є. І., Хорець І. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .21-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Нехоца К., Білик В., Варнава В., Резнік Д., Довженок Д., Кобець Д.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Боровська, Б. В. Нові інформаційні технології навчання / Б. В. Боровська. - С .23-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології навчання
Волкова, Є. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. - С .25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Волчанська, С. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах / С. Волчанська. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, іноземні мови
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy / М. А. Гладун. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі / О. М. Глушак. - С .34-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Голуб, І. І. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів / І. І. Голуб. - С .37-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гончар, В. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу / В. Гончар. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гуденко, О. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі / О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. - С .43-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Демчук, І. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу / І. О. Демчук. - С .45-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, музеї світу
Добрянський, С. С. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. - С .48-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Догадіна, B. C. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English) / B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. - С .51-52. - Библиогр. в конце ст.
Жукова, В. М. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання / В. М. Жукова. - С .53-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Жукова, О. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов / О. Жукова. - С .55-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Журавська, К. О. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти / К. О. Журавська. - С .58-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ковальчук, О. А. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики / О. А. Ковальчук. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кондрушина, В. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі / В. Кондрушина. - С .63-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Коротун, Ольга Володимирівна. Педагогічні принципи змішаного навчання / О. В. Коротун. - С .65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кучаковська, Галина Андріївна. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0 / Г. А. Кучаковська. - С .68-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ларкіна, С. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності / С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . - С .71-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Мазур, Ю. Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій / Ю. Мазур, О. Олійниченко. - С .73-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Онищенко, С. В. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій / С. В. Онищенко. - С .76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Остапенко, М. В. Використання геосервісів у освітній діяльності / М. В. Остапенко. - С .78-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Пічугіна, І. С. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. - С .80-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Сабліна, М. А. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ / М. А. Сабліна. - С .83-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Слюсарчук, А. Д. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов / А. Д. Слюсарчук. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Співак, С. М. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника) / С. М. Співак, А. М. Леснікова. - С .88-90
Кл.слова: проектна діяльність, інформаційні технології в освіті
Степанюк, B. C. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch / B. C. Степанюк. - С .91
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Степура, Іван Сергійович. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes / І. С. Степура, М. А. Сабліна. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Шептицька, І. В. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів / І. В. Шептицька. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яринка, Я. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita) / Я. О. Яринка. - С .98-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яськова, Н. В. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ / Н. В. Яськова. - С .100-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти / А. В. Яцишин. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві / А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Антонова, В. Ю. Система управління проектами планфікс / В. Ю. Антонова. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Артемчук, В. О. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, стан атмосферного повітря
Бойкова, О. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН / О. Бойкова. - С .115-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, юридичні портали
Водолазкіна, К. О. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу / К. О. Водолазкіна. - С .117--118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, ІТ- стартапи
Гурбан, В. В. Система управління проектами Birdview Projects / В. В. Гурбан. - С .119-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, управління проектами
Данилюк, І. М. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні / І. М. Данилюк. - С .122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Коваль, С. Ю. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise / С. Ю. Коваль. - С .124-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Кордецька, М. Г. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення / М. Г. Кордецька. - С .126-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, електронна форма урядування
Кравченко, О. А. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами / О. А. Кравченко. - С .128-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Масловська, Ю. Система управління підприємством Oracle E-business Suite / Ю. Масловська. - С .130-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління підприємством
Москаленко, С. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ / С. Москаленко. - С .133-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інформація про ВНЗ
Назарчук, Б. Г. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері / Б. Г. Назарчук. - С .137136-
Кл.слова: інформаційні технології, соціальна сфера
Редько, Н. С. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу / Н. С. Редько. - С .138-140
Кл.слова: інформаційні технології, аналіз соціального бізнесу
Степура, Іван Сергійович. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. - С .141-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, журнал в мережі Інтернет
Тафінцева, Т. С. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні / Т. С. Тафінцева. - С .144-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління
Tpiпaтxi, В. Х. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах / В. Х. Tpiпaтxi. - С .146-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, зорові тренажери
Хоменко, А. С. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій / А. С. Хоменко. - С .148-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікації громадських організацій
Шведун, В. О. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150 / В. О. Шведун. - С .150-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, рекламна діяльність
Шинкарук, Х. М. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії / Х. М. Шинкарук. - С .152-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, кондуктометрії
Білоус, В. В. Система керування віддаленими об'єктами на Android / В. В. Білоус. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, програмне зебезпечення
Булана, Т. М. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos" / Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. - С .158-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління артилерійською батареєю
Горбатовський, Д. В. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора / Д. В. Горбатовський. - С .160-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, керування механічною кистю руки
Горлова, О. В. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. - С .163-165
Кл.слова: інформаційні технології
Гуртовой, Н. А. Обзор Google Application Engine / Н. А. Гуртовой. - С .166-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, сервіс Google Application Engine
Зіньков, І. О. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів / І. О. Зіньков. - С .168-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, ергономічні характеристики, цифрові індикатори
Ізмайлов, А. В. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів / А. В. Ізмайлов. - С .170-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, трійкові симетричні функції, вейвлет-аналіз
Ісаєв, М. С. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних / М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. - С .173-174
Кл.слова: інформаційні технології
Кобзарь, А. И. Гибридный алгоритм распознавания речи / А. И. Кобзарь. - С .175-176
Кл.слова: інформаційні технології
Коваленко, Д. В. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений / Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. - С .177-178
Кл.слова: інформаційні технології
Корнійчук, Н. І. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків / Н. І. Корнійчук. - С .179-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Лайтер, В. А. Засоби захисту web-cepвepa / В. А. Лайтер. - С .181-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Леснікова, А. М. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk / А. М. Леснікова. - С .183-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Матвийцив, А. И. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных / А. И. Матвийцив. - С .186-187
Кл.слова: інформаційні технології
Мищенко, Р. Г. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. - С .188-189
Кл.слова: інформаційні технології
Парій, Д. Ю. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості / Д. Ю. Парій. - С .190-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Радченко, Л. Д. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. - С .192-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Янчук, В. Р. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях / В. Р. Янчук. - С .194-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Андрущак, И. Е. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований / И. Е. Андрущак. - С .197-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медичні дослідження
Бережанський, В. М. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації / В. М. Бережанський. - С .200-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання росту плівки
Білоченко, О. М. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр / О. М. Білоченко. - С .202-203
Кл.слова: мережі (шари) Кохонена
Зоричев, В. Э. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров / В. Э. Зоричев. - С .204-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання системи замовлень
Крисюк, Є. В. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. - С .207-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імітаційне моделювання
Локазюк, О. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом / О. Локазюк. - С .210-212
Кл.слова: теорія матриць
Маковецька, С. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності / С. Маковецька. - С .213-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кластерний аналіз
Маковецька, С. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації / С. Маковецька, О. Сєдих. - С .216-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генетичні алгоритми
Мельник, І. С. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації / І. С. Мельник, M. Л. Петришин. - С .219-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Сичікова, Я. О. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію / Я. О. Сичікова. - С .221-223
Кл.слова: математичне моделювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Наука--Інформаційні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
системи управління -- вебінар -- інфографіка -- планшет -- смартфон
Дод.точки доступу:
Попова С. І., Севастьянова С. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
658.8
Х 78


    Хопкинс, Том.
    Умение продавать для "чайников" / Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - Киев ; Москва : Диалектика, 1997. - 256 с. - ISBN 966-506-050-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
демонстрація продукту -- рекомендації
Дод.точки доступу:
Макарова, Н. М. \пер. с англ.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Вахтель, Андрій.
    Щодо феноменології природничої науки [Текст] / А. Вахтель // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2017. - № 5. - С. 62-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-7941
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософська думка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія -- натуралізм -- математична конструкція -- природнича наука -- матеріалізм
Анотація: У центрі розгляду цієї статті - спроба Оскара Бекера, учня Едмунда Гусерля і математика, здійснити феноменологічне обгрунтування класичної і некласичної фізики та фізичного застосування геометрії. Метою статті є демонстрація того, як імпліцитні положення фундаментального характеру входять до системи природничонаукового знання і як ці положення піддаються феноменологічному проясненню.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Кириленко, В.
    Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / Валентина Кириленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Корекційна педагогіка--подолання агресивної поведінки--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- корекційна робота -- соціальні педагоги -- агресія -- психологія емоцій -- дитяча агресивність -- корекція агресії -- емоційні стани -- корекційно-розвиткова робота -- молодші школярі
Анотація: Мета статті – демонстрація ефективних і воднораз, простих психологічних та педагогічних методів корекції та первенції агресивної поведінки у молодших школярів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Самбор, Микола.
    Конституційні форми здійснення права на мирні зібрання: збори, мітинги, походи, демонстрації / М. Самбор // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 8. - С. 255-267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
право на мирні зібрання -- форма -- збори -- похід -- мітинг -- демонстрація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Михайлова, Тетяна Сергіївна.
    Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма / Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 140-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- костюм -- олімпійський парадний костюм -- ідентичність -- ідентифікація -- символізація -- демонстрація
Дод.точки доступу:
Шандренко, Ольга Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Мокрієв, М. В.
    Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 60-71, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-освітнє середовище -- вищий навчальний заклад -- інтеграція
Анотація: Створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу це процес впровадження та налаштування значної кількості підсистем його функціонування, куди відносять навчальну, наукову, управлінську та інші. При чому всі ці частини значною мірою інтегровані між собою, повинні передавати в інші підсистеми деякі дані та отримувати від них інші. Незважаючи на велику кількість праць присвячених дослідженням створення інформаційно-освітніх середовищ вищих навчальних закладів, більшість з них стосуються суто педагогічних та організаційних аспектів і зовсім мало розглядають питання практичної реалізації з наведенням реальних прикладів. Мета статті є демонстрація технічних можливостей організації інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу шляхом інтеграції різних програмних компонентів. При цьому, робиться спеціальний наголос на використанні елементів відкритого програмного забезпечення та інтеграції з популярними хмарними сервісами. Використовуючи методи аналізу попередніх досліджень, порівняння описаних в них підходів та шляхом практичної перевірки було визначено можливий набір програмного забезпечення та технічної реалізації для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. В статті розглядається, що таке інформаційно-освітнє середовище, з яких підсистем воно повинно складатися, і як технічно ці підсистеми та їхня взаємна інтеграція можуть бути реалізовані. Визначено, що використовуючи відкриті технології і відкрите програмне забезпечення українські навчальні заклади можуть створити власне інформаційно-освітнє середовище економлячи фінанси на ліцензійних відрахуваннях. Відкрите програмне забезпечення, з якого можна сформувати власне інформаційно-освітнє середовище, в переважній більшості вже має варіанти інтеграції одне з одним на основі таких же відкритих стандартів. Важливо знати і розуміти можливості такої інтеграції. Її використання дозволить створити середовище під власні потреби та організаційні особливості кожного закладу. Можливість поступового підключення необхідних компонентів дозволить легше пройти процес впровадження інформаційно-освітнього середовища та залучення в нього всіх частин та відділів вищого навчального закладу. В статті на прикладах та з посиланнями продемонстровано можливості відкритого програмного забезпечення як складових частин інформаційно-освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Дущенко, О.
    Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 15-25, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчальний курс -- програмування інтернет-орієнтованих додатків -- викладання курсу -- методи навчання -- засоби навчання
Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)