Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційне виснаження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: П860805/2014/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. № 5
Зміст:
Радченко, Валентина. Т. Г. Шевченко - поет, художник, патріот (Урок-проект з позакласного читання для 4 класу) / В. Радченко. - С.1-2
Кл.слова: Т. Г. ШЕВЧЕНКО
Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості (продовження) / І. Бех. - С.3-5
Кл.слова: НАСМІШКА, ДОПОМОГА, ПРИКРІСТЬ
Бондаренко, Оксана. Формування читацької компетентності молодших школярів / О. Бондаренко. - С.6-8
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ЧИТАННЯ, ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ
Майборода, Валентина. Робота з дитячою книжкою у 1 класі за навчальним комплектом "Читаю сам" / В. Майборода. - С.8-11
Кл.слова: ЧИТАННЯ, ЧИТАЦЬКІ НАВИЧКИ, ДИТЯЧА КНИЖКА
Гиренко, Тетяна. Активізація мислення учнів початкових класів через застосування інноваційних освітніх технологій (З досвіду роботи вчителя) / Т. Гиренко. - С.11-14
Кл.слова: РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ, КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, РІЗНОМАНІТНІ МЕТОДИКИ
Чистякова, Валентина. Малюємо словом весну (Інтегровані уроки для 3 класу) / В. Чистякова. - С.14-18
Кл.слова: ЧИТАННЯ, ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ, Я І УКРАЇНА
Мироновська, Лариса. Методика роботи з простими видами задач у початковому курсі математики / Л. Мироновська, Г. Борщ. - С.19-23
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА, НАВЧАЛЬНІ ФУНКЦІЇ ЗАДАЧ, ПРОСТІ ЗАДАЧІ
Чорна, Наталія. Уроки мислення серед природи (закінчення) / Н. Чорна. - С.24-28
Кл.слова: СОНЦЕ, ЕКСКУРСІЇ , СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Андрусенко, Ірина. Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на "Уроках для стійкого розвитку. Школа друзів планети" / І. Андрусенко. - С.28-31
Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КУРС "ШКОЛА ДРУЗІВ ПЛАНЕТИ"
Данилейко, Калина. У гостях у Нептуна. Малюємо морське дно (Урок з образотворчого мистецтва, 3 клас) / К. Данилейко. - С.31-32
Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧІ ВМІННЯ, МАЛЮВАННЯ
Лобова, Ольга. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі / О. Лобова. - С.33-36
Кл.слова: ПІСНЯ, ТАНЕЦЬ, МАРШ
Веремійчик, Іван. Орієнтовний календарний план з трудового навчання, 3 клас (35 годин на тиждень) / І. Веремійчик. - С.37-38
Корнієнко, Софія. Щасливий той, хто щасливий вдома (Батьківські збори-практикум з елементами дискусії) / С. Корнієнко. - С.39-40
Кл.слова: СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ, ВИХОВАННЯ
Мартиненко, Світлана. Як зберегти психічне здоров'я дитини (Поради вчителям і батькам) / С. Мартиненко ; 41-43
Кл.слова: МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, ФІЗИЧНА АКТИВНІСТЬ, СПІЛКУВАННЯ
Калошин, Володимир. Створюємо собі настрій (Практичні поради педагогові з психічної саморегуляції) / В. Ф. Калошин. - С.44-46
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕМОЦІЙНЕ ВИСНАЖЕННЯ
Лященко, Марина. Українська мова за професійним спрямуванням як складова лінгвістичної освіти майбутніх учителів початкових класів / М. Лященко. - С.47-49
Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВЧИТЕЛЬ, ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК, ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ
Кропивка, Віра. Запрошення до шкои / В. Кропивка. - С.50-51
Кл.слова: ДОШКІЛЬНЯТА, ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ ШКОЛОЮ
Коліщук, Світлана. Роль української козацької духовності у формуванні здорового способу життя школярів / С. Коліщук. - С.52-53
Кл.слова: ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, КОЗАЦЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, КОЗАЦЬКА ПЕДАГОГІКА
Снігірьова, Марина. За творчими учнями - майбутнє / М. Снігірьова. - С.57
Кл.слова: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТВОРЧІ МОЖЛИВОСТІ
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П447988/2017/4
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2017р. № 4
Зміст:
Гурак, Руслан. Держнагляд: не карати, а допомогти / Р. Гурак. - С.5-7
Кл.слова: навчальні заклади, державна інспекція
Пирог, Тетяна. Освітня програма - середовище становлення успішного менеджера освіти / Т. Пирог. - С.8-17
Кл.слова: управлінська компетентність, неперервна освіта
Контролюємо проведення державної підсумкової атестації: алгоритм дій. Нормативно-правова база. - С.18-20
Поради учням щодо складання державної підсумкової атестації. - С.21-23
Поради батькам учнів щодо складання державної підсумкової атестації. - С.24
Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році. - С.25-27
Святенко, Олена. Зараховуємо учня до навчального закладу: 6 порад, щоб уникнути помилок / О. Святенко. - С.29-33
Кл.слова: перелік документів, форма заяви, години прийому
Святенко, Олена. Як розвантажити себе: правила делегування повноважень / О. Святенко. - С.34-40
Кл.слова: моделі управління
Денисенко, Олександр. Статут: вимоги до змісту та оформлення / О. Денисенко. - С.41-43
Кл.слова: реквізити, структура, реєстрація
Алєксєєнко, Катерина. Не контентом єдиним, або Сервіси е-журналу / К. Алєксєєнко. - С.44-49
Кл.слова: фаховий журнал, інформаційні сервіси
Мойзріст, Олена. Коли до відпустки ще далеко... / О. Мойзріст. - С.50-51
Кл.слова: емоційне виснаження, фізичне виснаження
Приклад оформлення наказу про надання щорічної основної відпустки. - С.52
Приклад оформлення наказу про надання додаткової соціальної відпустки працівникам, які мають дітей. - С.53
Приклад оформлення наказу про перенесення частини щорічної основної відпустки, невикористаної у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю. - С.54
Державна атестація навчального закладу. Тест. - С.55--57
Морєва, Олена. Робота у кабінеті інформатики: кому й яку допомогу встановлювати / О. Морєва. - С.58-59
Кл.слова: доплата, завідування, обслуговування
Мильнікова, Марія. Яку інформацію заборонено розголошувати / М. Мильнікова. - С.60-63
Кл.слова: публічна інформація, конфідеційна інформація, службова інформація
Клименко, Антоніна. Працівник має науковий ступінь: встановлювати доплату чи підвищувати посадовий оклад? / А. Клименко. - С.64-65
Кл.слова: оплата праці
Гурковська, Тетяна. Знайомство майбутніх першокласників зі школою / Т. Гурковська. - С.66-67
Кл.слова: шкільне приміщення
Запорожець, Тетяна. Присвоєння імені навчальному закладу / Т. Запорожець. - С.68-71
Кл.слова: підстави, громадське обговорення, документальний супровід
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мойзріст, Олена.
    Коли до відпустки ще далеко... [Текст] / О. Мойзріст // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2017. - № 4. - С. 50-51

Кл.слова (ненормовані):
емоційне виснаження -- фізичне виснаження

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Дзюба, Тетяна.
    "Неадекватний" керівник, або як зберегти професійне здоров’я вчителя / Т. Дзюба // Сучасна школа України. - 2018. - № 7. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійне здоров’я -- професійний ризик -- негативна самооцінка -- емоційне виснаження -- неадекватний стиль поведінки -- нервово-психічна нестійкість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Паламар, Б.
    Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Б. Паламар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови -- навчальний процес -- професійне навчання -- емоційне виснаження -- студенти ЗВО
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)