Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зворотній зв’язок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бєлоусов, Віталій.
    Зворотний зв’язок зі споживачем, або як монетизувати думки ваших клієнтів / В. Бєлоусов // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2018. - № 5. - С. 32-38

Кл.слова (ненормовані):
технології управління -- монетизація думки -- зворотній зв’язок

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ващенко, Л.
    Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 55-63, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
самооцінювання -- система оцінювання -- результати навчальної діяльності -- зворотній зв’язок
Анотація: У статті розглянуто питання, пов’язані з необхідністю модернізації чинної системи оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої профільної школи, що зумовлено переходом на навчання за новими державними освітніми стандартами. Подано результати дослідження поглядів вчителів та учнів на чинну систему оцінювання, на її роль в індивідуальному підході до особистості учня в процесі навчання. Здобуті результати свідчать про розуміння учасниками навчального процесу недоліків чинної системи оцінювання та необхідність розроблення такого підходу до оцінювання навчальних досягнень, який дозволив би ліквідувати існуючі протиріччя. Виокремлені в статті проблеми чинної системи оцінювання можна вирішити шляхом імплементації сучасної світової практики запровадження так званого формувального оцінювання у вітчизняне освітнє середовище, яке забезпечить відстеження індивідуального поступу школярів у процесі навчання для своєчасної корекції, активного залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Звертає увагу розуміння учнями того, що об’єктивність оцінювання, самооцінювання навчальної діяльності, діалогічність зворотного зв’язку мають стати інструментами сучасної освіти. Результати опитування школярів свідчать про різницю в поглядах на оцінювання в залежності від їх вікових особливостей. На підставі порівняння результатів опитування учасників навчального процесу показано схожість їх поглядів на проблеми діючої системи оцінювання. Ця стаття є продовженням наукових пошуків шляхів удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Д913213774/2022/1
   Газета

Директор школи. Бібліотека [Текст]/ Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Директор школи : для керівників навчальних закладів / МОН України, Нац. акад. пед. наук України
2022р. № 1
Зміст:
Харченко, Наталія. Поняття та сутність мотивації. Чому позитивна мотивація важлива? / Н. Харченко. - С.6-9
Кл.слова: мотивація, ціль, потреба
Харченко, Наталія. Про мотивацію у схемах і таблицях / Н. Харченко. - С.10-15
Кл.слова: вік, мотив, класифікація мотивів
Харченко, Наталія. Чому учні не хочуть вчитися? / Н. Харченко. - С.16-21
Кл.слова: дитина, атмосфера, взаємени з педагогом
Харченко, Наталія. 10 загальних стратегій формування мотивів та діагностика мотивації / Н. Харченко. - С.21-23
Кл.слова: вимогливість, зворотній зв’язок, право вибору
Харченко, Наталія. Діагностика мотивації до навчання / Н. Харченко. - С.24-27
Кл.слова: мотив навчання, модифікація, діагностика
Харченко, Наталія. 77 вправ, прийомів та ігор для позитивної мотивації до навчання / Н. Харченко. - С.28-52
Кл.слова: прийом, навчання, вправа
Харченко, Наталія. Форми і прийоми мотивації в трудовому колективі / Н. Харченко. - С.54-59
Кл.слова: робоче середовище, режим робочого часу, атмосфера виклику
Харченко, Наталія. Типологія професійної діяльності й особистісних характеристик педагогів / Н. Харченко. - С.60-69
Кл.слова: типи темпераментів, типологія професійної позиції, типологія індивідуальності педагога
Харченко, Наталія. Демотивація в роботі / Н. Харченко. - С.70-72
Кл.слова: керівник, демотивація, співробітник
Харченко, Наталія. Практикум для самомотивації: як бути в ресурсі / Н. Харченко. - С.72-77
Кл.слова: вправа, перебіг, завдання
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)