Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зв’язки з громадкістю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Зацерківна, Марина Олексіївна.
    Напрями організації зв’язків з громадськістю ВНЗ [Текст] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 109-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- виш -- організація зв’язків з громадкістю

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Коржова, Тетяна Василівна.
    Проблеми нормативно-правового забезпечення підготовки спеціалістів із зв’язків з громадськістю в системі вищої школи України [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- вища школа -- заклади вищої освіти -- нормативно-правове забезпечення -- освітні стандарти -- управління якістю освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Коржова, Тетяна.
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України [Текст] / Т. Коржова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- підготовка кадрів -- зв’язки з громадкістю -- компетентнісний підхід -- основні компетенції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Коржова, Тетяна.
    Зв’язки з громадкістю в контексті пострадянського освітнього простору: тенденції та перспективи [Текст] / Т. Коржова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- пострадянський освітній простір -- вища школа -- інжиніринг -- PR-освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Афанасьєв, І. Ю.
    Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю [Текст] / І. Ю. Афанасьєв // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- використання української вікіпедії -- PR-представленість
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема: сучасний стан та перспективи використання електронної енциклопедії «Вікіпедія», зокрема її українськомовного розділу (uk.wikipedia.org) у PR комерційних організацій. Аналізується література та джерела з цієї проблематики, окреслюються теоретичні та практичні можливості цілеспрямованого впливу PR-фахівців на зміст «Вікіпедії», вивчається історія та сучасний стан контактів між керівництвом ресурсу та представниками PR-індустрії. Досліджується ступінь представленості інформації про великі компанії – польські у відвідуваній поляками частині глобальної системи «Вікіпедія», українські у відвідуваних українцями розділах. Робиться припущення, що в кількісному відношенні PR-представленість польського та українського великого бізнесу у їхніх вітчизняних мовних частинах відрізняється лише незначною мірою. Визначається методологія подальшого наукового вивчення та практичного використання української «Вікіпедії» для завдань PR-індустрії та енциклопедознавства, констатується величезний потенціал такої діяльності.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

6.


    Гусак, О. П.
    Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку [Текст] / О. П. Гусак // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадкістю -- комунікація -- компетентність
Анотація: Мета статті полягає у розкритті компетентнісного підходу щодо формування майбутніх фахівців з комунікаційної безпеки, у розробці перспективних напрямів їхньої кваліфікованої підготовки. Основні результати дослідження відображено у переліку професійних компетентностей спеціалістів у галузі комунікаційної безпеки, який включає здатність до виявлення комунікаційних загроз, особливостей цивілізованого, маніпулятивного і варварського впливу на державному, корпоративному і особистісному рівнях, типів маніпуляторів, різновидів маніпулятивних пасток, маніпулятивних технологій; можливість використання ефективних способів нейтралізації і протидії маніпулятивному впливу; навички організації, планування і реалізації своєї діяльності в умовах інформаційних атак; володіння комунікаційними, організаційними, технічними методами захисту інформації в сучасних інформаційних системах та мережах.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

7.


    Захарчук, О. В.
    Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] / О. В. Захарчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 84-88. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- маркетингові комунікації -- термінологія соціальних комунікацій -- зв’язки з громадкістю
Анотація: Протягом 2014 року науковцями кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка було підготовлено до друку три книжкові видання: «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів» (збірник наукових праць), «Абетка соціальних комунікацій» (термінологічний довідник), Курбан О. В. «PR у маркетингових комунікаціях» (навчальний посібник). Пропонуємо Вашій увазі покажчики змістів цих видань

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

8.


    Єжижанська, Т. С.
    PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книжкові видавництва -- зв’язки з громадкістю -- видавнича комунікація
Анотація: У статті досліджується сучасний стан та перспективи вивчення комунікацій видавництв, зокрема PR-комунікацій книжкових видавництв. Звернено увагу, з одного боку, на недостатню наукову розробку цієї проблеми, а з другого – на очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності видавництва. Вивчається історія дослідження PR-комунікацій книговидавництв, окреслюються теоретичні та практичні можливості використання PR у їхній діяльності. Визначаються перспективи подальшого наукового вивчення та практичного використання PR-комунікацій у діяльності видавництв.Актуальність теми дослідження полягає в тому, що комунікація в інформаційному суспільстві – це принципово нове явище, яке створює нові цінності, змінює технології й конфігурації продуктів, системи роботи з клієнтами. Компанії завжди намагалися налагодити комунікацію, тобто вибудовували навколо і всередині систему взаємодій, яка допомагала б управлінцям досягти стратегічної мети. Проте сучасні комунікації вирізняються від традиційних. Мета статті – дослідити формування теоретичної бази PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі України. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких дослідницьких завдань: проаналізувати фахову літературу з основної проблематики дослідження; з’ясувати позиції закордонних та вітчизняних дослідників з питань комунікацій у видавничій галузі; розглянути теоретичні дослідження PR- комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі. Для досягнення мети послуговуємося такими загальнонауковими методами, як аналіз, що дав змогу провести поділ актуальних тенденцій комунікації у видавничій галузі для предметного їх вивчення, синтез, за допомогою якого зведено в цілісну картину теоретичну базу дослідження комунікацій видавничої галузі України. Метод узагальнення дав змогу вивчити, систематизувати та структурувати інформацію. Застосовано також описовий метод та метод порівняння, а за допомогою методу наукового прогнозування ми змогли визначити перспективи розвитку PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Афанасьєв, І. Ю.
    Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю [Текст] / І. Ю. Афанасьєв // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2(10). - С. 6-15. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- зв’язки з громадкістю -- маркетинг -- Інтернет

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)