Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здобувач освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: Т893832/2020/15/16
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 15/16
Зміст:
Гаврилюк, Г. М. Проєкт "Дистанційні технології трудового навчання" в дії / Г. М. Гаврилюк. - С.2-8
Кл.слова: трудове навчання, дистанційні технології, карантинний режим
Калабурдін, О. О. Методичні аспекти організації та проведення занять із трудового навчання в дистанційному форматі / О. О. Калабурдін. - С.8-14. - Бібліогр.: 2 назви
Кл.слова: заняття з трудового навчання, дистанційний формат, технологічні можливості
Рогачова, В. П. Доповнена реальність на заняттях з кулінарії в дистанційному трудовому навчанні / В. П. Рогачова. - С.15-20
Кл.слова: заняття з кулінарії, трудове навчання, творчий проєкт
Клейно, Є. О. Навчання відео: від контент-плану до реалізації в технологічній освіті / Є. О. Клейно. - С.21-26. - Бібліогр.: 3 назви
Кл.слова: технологічнва освіта, відео, контент-план
Даниліна, Е. М. Хендбук (handbook) сучасного уроку технологій / Е. М. Даниліна. - С.27-30
Кл.слова: урок трудового навчання, урок технологій, хендбук
Рак, Л. М. Екотренди дистанційної технологічної освіти / Л. М. Рак, О. О. Кириченко. - С.31-48. - Бібліогр.: 26 назв
Кл.слова: технологічна освіта, дистанційна освіта, екотренд
Бакала, І. М. Лепбук як сучасний дидактичний засіб компетентнісного розвитку здобувача освіти / І. М. Бакала. - С.49-59
Кл.слова: лепбук, дидактичний засіб, здобувач освіти
Кульчицька, Т. І. Використання гудзиків у проєктній діяльності здобувачів освіти Нової української школи / Т. І. Кульчицька. - С.60-65
Кл.слова: проєктна діяльність, здобувач освіти, гудзик
Панченко, С. П. Нормативне та методичне забезпечення вчителя технологій Нової української школи / С. П. Панченко. - С.66-70
Кл.слова: вчитель, нормативне забезпечення, методичне забезпечення
Лещук, Р. М. Сучасні тенденції ручної деревообробки / Р. М. Лещук. - С.71-75
Кл.слова: ручна деревообробка, сучасні тенденції, елементарні з"єднання
Приходько, Ю. М. Сугестивна технологія в контексті дистанційного викладання трудового навчання / Ю. М. Приходько. - С.75-76
Кл.слова: трудове навчання, дистанційне викладання, сугестивна технолологія
Кохановська, О. В. Віртуальна дошка pablet як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках технологій / О. В. Кохановська. - С.77-79
Кл.слова: урок технологій, навчальний матеріал, інструмент візуалізації
Паламарчук, М. К. Залучення учнів дл пошукової і екпериментальної проєктної діяльності з виготовлення обладнання для шкільної майстерні / М. К. Паламарчук. - С.79
Кл.слова: пошукова діяльність, екпериментальна діяльність, шкільна майстерня
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бакала, І. М.
    Лепбук як сучасний дидактичний засіб компетентнісного розвитку здобувача освіти / І. М. Бакала // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 15/16. - С. 49-59

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання-- компетентнісний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
лепбук -- дидактичний засіб -- здобувач освіти -- компетентнісний розвиток -- професійна діяльність -- розвиток технологій -- технічне забезпечення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Кульчицька, Т. І.
    Використання гудзиків у проєктній діяльності здобувачів освіти Нової української школи / Т. І. Кульчицька // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 15/16. - С. 60-65

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- проєктна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
проєктна діяльність -- здобувач освіти -- гудзик -- професійна діяльність -- ресурсний потенціал -- організація дистанційного навчання -- практична робота

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Горохова, Т. В.
    Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку [Текст] / Т. В. Горохова, Л. Ш. Маматова // . - С. 113-124. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетентності -- фасилітатор -- здобувач освіти -- онлайн-освіта -- цифрові навички
Дод.точки доступу:
Маматова, Л. Ш.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Волянюк, А. С.
    Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 56-66, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
стала мотивація -- дистанційне навчання -- змішане навчання -- мотив -- здобувач освіти
Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Горбатюк, Роман.
    Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 39-53, DOI 10.28925/2312-5829.2023.33 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійний саморозвиток -- здобувач освіти -- самоосвіта -- професійна підготовка -- процес формування особистості -- кореляційний аналіз -- професійне становлення
Анотація: У статті здійснено дослідження проблематики формування особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів вищої освіти. На основі теоретичного аналізу та систематизації наукових джерел визначено сутнісні характеристики понять «особистісно-професійний саморозвиток» та «самоосвіта», проаналізовано їх трактування вітчизняними та зарубіжними дослідниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кабак, Віталій
Волкова, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)