Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=когнітивний компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: П875300957/2016/1
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1
Зміст:
Нагула, Олена Леонідівна. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика / О. Л. Нагула. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкорегованість, соціально-психологічне навчання, психолог-практик
Фурман, Вікторія Вікторівна. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору / В. В. Фурман. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексивна компетентність, когнітивний компонент, операційний компонент
Радчук, Галина Кіндратівна. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів / Г. К. Радчук. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: актуальний смисловий жанр, осмисленність майбутнього, осмисленність минулого
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кар’єрні орієнтації, кар’єрна спрямованість, фахове навчання
Кайріс, Олена Дмитрівна. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: булінг, міжособистісні відносини, мобінг
Клименко, Анастасія Анатоліївна. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини / А. А. Клименко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зона найближчого розвитку, навчання, особистісний розвиток
Шмаргун, Віталій Миколайович. Проблема психосоматичного в сучасній психології / В. М. Шмаргун. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медицина, психологія, психосоматика норми
Тохтамиш, Олександр Михайлович. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів / О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мислення, порівняльний аналіз, програмування
Краєва, Оксана Анатоліївна. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку / О. А. Краєва. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікова підліткова криза, ідентичність, криза ідентичності
Даценко, Тетяна Олександрівна. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, копінг-стратегії, подолання страхів
Петрунько, Ольга Володимирівна. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти / О. В. Петрунько. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна спільнота, спільнототвірні ознаки, соціально-психологічний потенціал
Ліщинська, Олена Альбертівна. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість / О. А. Ліщинська. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деструктивний культ, особистість, тоталітарний синдром
Рафіков, Олександр Римович. Уявлення студентів про соціальний оптимізм / О. Р. Рафіков. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження уявлення, соціальний оптимізм, студенство
Овчар, Ольга Володимирівна. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічний статус, локус контроль, мотивація афіліації
Малєєва, Наталія Сергіївна. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів / Н. С. Малєєва. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет, інтернет-залежність, інтернет-практики
Зелінська, Тетяна Миколаївна. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська. - С.79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, амбівалентність особистості, амбівалентність стосунків
Склярук, Анастасія Володимирівна. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук. - С.84-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім'ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки / М. В. Нероба. - С.89-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантне материнство, депривація, дитина
Равлюк, Галина Іванівна. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю / Г. І. Равлюк. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення, авторитарні шлюбні настановлення, шлюб
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Фурман, Вікторія Вікторівна.
    Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору [Текст] / В. В. Фурман // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
рефлексивна компетентність -- когнітивний компонент -- операційний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
316.62
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
АСЕРТИВНІСТЬ -- АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА -- УПЕВНЕНІСТЬ -- САМООЦІНКА -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ -- НОНКОНФОРМІЗМ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності.
Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.
Загірняк, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Лисенко, Олександра.
    Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 169-172, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.169172. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність лікаря -- мотиваційно-аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- соціально-особистісний компонент -- професійно-діяльнісний компонент
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.169172,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: О190803/2017/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 (82)
Зміст:
Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25
Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання
Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33
Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання
Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41
Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47
Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55
Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент
Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69
Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку
Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78
Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація
Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88
Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія
Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О190803/2017/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16
Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26
Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36
Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46
Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55
Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64
Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72
Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85
Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96
Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бех, І.
    Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія

Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Баташева, Наталія.
    Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Баташева // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 48-55

Кл.слова (ненормовані):
емоційна сфера -- перцептивний компонент -- когнітивний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Бабяк, О.
    Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі [Текст] / О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55

Кл.слова (ненормовані):
поведінковий компонент -- афективний компонент -- когнітивний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кудлай, А.
    Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
емоційний компонент -- інновації -- когнітивний компонент -- комунікативна компетентність -- освітній процес -- поведінковий компонент
Анотація: Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування комунікативної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У статті представлено аналіз результатів діагностики сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Отримані результати демонструють рівні сформованості комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів поліції по когнітивному, емоційному і поведінковомукомпонентам
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)