Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікаційна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Бублик, Є. О.
    Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються [Текст] / Є. О. Бублик // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 72-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
фінансовий сектор -- міжнародні потоки капіталу -- макропруденційна політика -- прямі та портельні інвестиції -- комунікаційна політика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Б222100/2022/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2
Зміст:
Шевченко, Олена Василівна. Модернізація бібліотек закладів вищої освіти України / О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація бібліотек, автоматизовані бібліотечно-інформаційні системи, соціальні мережі
Пугач, Любов Юріївна. Перспективи інноваційних змін у бібліотечній діяльності: погляди вітчизняних вчених / Л. Ю. Пугач. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація бібліотек, бібліотечна інновація, бібліотечно-інформаційне обслуговування
Терентьєв, Сергій Олександрович. Електронні ресурси в системі комунікацій публічних бібліотек України / С. О. Терентьєв. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, документознавство, нормативно-правовий акт
Ільницький, Віталій Андрійович. Інформаційно-творча діяльність бібліотек: актуальність сучасних практик / В. А. Ільницький. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-творча діяльність бібліотек, актуальні практики, інноваційні проєкти
Черняк, Ірина Володимирівна. Трансформація мережі публічних бібліотек під впливом децентралізаії / І. В. Черняк. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: децентралізація, об’єднана територіальна громада, реформування
Вовк, Наталія Степанівна. Моніторинг відкритих джерел інформації про діяльність книжкових видавництв як джерело для організації маркетингової кампанії / Н. С. Вовк. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: книжкове видавництво, просування, відкриті джерала інформації
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічні видання з питань української державності 1917-1921 років: крізь призму переосмислення історичного минулого / О. Я. Дуднік. - С.45-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Українська держава, російсько-українські війни, національно-визвольна війна
Ржеуський, Антоній Валентинович. Інформаційне обслуговування користувачів бібліотек технічних закладів вищої освіти України в умовах карантину та воєнного стану: порівняльний аналіз / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець, В. В. Добровольська. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційні послуги, воєнний стан
Сахарова, Марія Петрівна. Розробка та актуалізація комунікаційної політики бібліотеки в умовах воєнного стану: кризові комунікації / М. П. Сахарова, Я. О. Хіміч. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кризові комунікації, комунікаційна політика, соціальні мережі
Чередник, Людмила Анатоліївна. Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни / Л. А. Чередник. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масмедіа, інформаційний контент, ідіома
Лісіна, Світлана Омельянівна. Особливості інформаційного забезпечення підвищення кваліфікації працівників / С. О. Лісіна. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управління розвитком персоналу, підвищення кваліфікації, база даних
Клименко, Оксана Зіновіївна. Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади / О. З. Клименко, О. Л. Сокур. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, підвищення кваліфікації, бібліотечний працівник
Комова, Марія Василівна. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління якістю освіти / М. В. Комова, Ж. В. Мина, Т. М. Білущак. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна інтеграція, інноваційні технології, інформатизація
Яворська, Тетяна Михайлівна. Інноваційні технології та методи навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців інформаційно-бібліотечної сфери / Т. М. Яворська. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, підготовка фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи
Палеха, Юрій іванович. Гуманізація професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи за умов дистанційного навчання / Ю. І. Палеха, Н. Ю. Зозуля. - С.108-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онлайн-курси, культурно-відповідальне навчання, бібліотечна та архівна справа
Кошелєва, Оксана Борисівна. Формування моделі надання освітніх послуг ЗВО в умовах воєнного стану / О. Б. Кошелєва, О. А. Кравчук, О. В. Цисельська. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, освітній процес, воєнний стан
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ

Знайти схожі

4.


    Досенко, А. К.
    Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дизайн зображення -- внутрішній ринок -- комунікаційна політика -- інноваційні методи -- PR-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Бакаєвич, Яна.
    Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни [Текст] / Я. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 104-110DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
м’яка сила -- жорстка сила -- російсько-українська війна -- повномасштабне вторгнення -- медіаполітика -- комунікаційна політика -- імідж держави -- інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)