Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=літературні герої<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Горбатенко, О. С.
    Подорож до країни казок [Текст] / О. С. Горбатенко // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 14-16
ДРНТІ

Рубрики: Художня література--казки--Україна

Кл.слова (ненормовані):
бліц-турнір -- конкурси -- літературні герої -- Червона Шапочка -- Попелюшка -- Дюймовочка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
Шифр: З659149/2014/11
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 11
Зміст:
Грачова, Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Н. М. Грачова. - С.2-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дойль Конан, Холмс Шерлок, музей на Бейкер-стріт
Рак, Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання / Г. О. Рак. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства, літературні герої, "футлярність"
Файчак, Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?") / Н. Я. Файчак. - С.10-12
Кл.слова: психологічний портрет, духовні потреби, святість
Качур, Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон" / Л. М. Качур. - С.13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція Сехисмундо, в'язень, правитель
Козієва, В. В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних" / В. В. Козієва. - С.15-17
Кл.слова: лірика, лірична героїня, символ
Антонова, О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна" / О. П. Антонова. - С.18-19
Кл.слова: благодійна допомога, портрет Поліанни, життєві негаразди
Невкрита, І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" / І. С. Невкрита. - С.19-20
Кл.слова: митець, казка народна, Пензлик Маляна
Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, гармонізація, людяність
Гузь, Ольга Олександрівна. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.26-31
Кл.слова: Ніч перед Різдвом, Гоголь Микола, кохання
Кожукало, Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя" / Н. В. Кожукало. - С.32-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольові якості, гуманні стосунки, мужність
Шкаруба, Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло) / Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: північноамериканські індіанці, індіанські легенди, індіанські племена
Ткач, Ірина. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату" / І. Ткач. - С.40-41
Кл.слова: план-конспект уроку, національний індіанський герой, єдність народу
Сігута, Юлія. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Ю. Сігута, О. Єременко. - С.42-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світосприйняття, дружба, дитинство
Зорій, М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення / М. В. Зорій. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, біблійні мотиви, дитяча література
Гуцол, В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен / В. П. Гуцол. - С.46-50
Кл.слова: Ліндгрен Астрід, проект, творчість Астрід Ліндгрен
Качур, Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів) / Л. М. Качур. - С.51-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відбіркові тури, тематика завдань, світова література
Котова, І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей / І. С. Котова. - С.56-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча агресія, профілактика агресії, корекція агресивності
Ліпатникова, Світлана Володимирівна. Стихія кольору — живопис вірша / С. В. Ліпатникова. - С.60-61
Кл.слова: каліграма, графічна гра, вірш-малюнок
Полтавець, О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника / О. М. Полтавець. - С.62-63
Кл.слова: Лермонтов Михайло, живопис, автопортрет
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.
82(100)(031)
Э 68


   
    Энциклопедия литературных героев / составитель С. В. Стахорский. - Москва : АГРАФ, 1997. - 496 с. - ISBN 5-7784-0013-6 : 27.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--світова література--Енциклопедії

Кл.слова (ненормовані):
літературні герої -- довідник -- художні образи -- світова література -- персонажі
Анотація: Энциклопедия литературных героев - это научное издание, содержащее информацию об основных персонажах мировой литературы.
Дод.точки доступу:
Стахорский, С. В. \составитель.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: В227655107/2017/2
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Ходорич, Оксана. Блиск і злидні жіночої долі в творчості письменників "золотої доби класичного роману" / О. Ходорич : 5
Кл.слова: план-конспект уроку, соціально-психологічна проза, жіноча доля
Черняєва, Наталя. Поетизація кохання, краси в поезіях Сапфо / Н. Черняєва. - С.6-7
Кл.слова: план-конспект уроку, Сапфо, про неї, поезія про кохання
Трофимова, Ольга. Урок з вивчення роману Л. Толстого "Анна Кареніна" / О. Трофимова. - С.8-10
Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, жіноча доля
Кожукало, Наталія. Царица поэзии : Моноспектакль / Н. Кожукало. - С.11-13
Кл.слова: сценарій моноспектакля, Ахматова Анна, про творчість, творчість Анни Ахматової
Ковальова, Світлана. Сценарий литературного вечера, посвященного Марине Цветаевой / С. Ковальова. - С.14-15
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Цвєтаєва Марина, про неї, творчість Марини Цвєтаєвої
Головій, Г. Д. Ні! Я жива! Я буду вічно жити! : Літературно-музична композиція до дня народження Лесі Українки / Г. Д. Головій, О. В. Сметюх. - С.16-18
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Українка Леся, про неї, творчість Лесі Українки
Філь, Тетяна. Жіноча доля на життєвих перехрестях : Літературно-музична композиція / Т. Філь. - С.18-22
Кл.слова: сценарій літературного вечора, образ жінки в літературі, жіноча доля
Стахова, Наталія. Подорож крізь століття."Мереживо жіночності" : Театралізоване дійство для учнів 8-9 класів / Н. Стахова. - С.23-25
Кл.слова: сценарій літературного вечора, образ жінки в літературі, жіночність
Юрчишина, Марія. Конкурс "Міс Література" / М. Юрчишина. - С.26-28
Кл.слова: сценарій літературного конкурсу, літературні герої
Ярошовець, Світлана. Людство завжди буде пам'ятати ту жінку, у якої ім'я - Мати!»Сценарій літературно-музичного свята до Дня Матері. . .29 / С. Ярошовець. - С.29-34
Кл.слова: сценарій літературного свята, День Матері, поезія про матір
Чоловська, Ольга. І ми вертаємось... у вічну казку... до матерів / О. Чоловська. - С.35-40
Кл.слова: сценарій до Дня Матері, образ Матері
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Петричко, Ірина.
    Образи дядька Тома, Елізи, Джоржа Гарріса, Джорджа Шелбі, Євангеліни. За романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатинка дядька Тома". Спарений урок світової літератури, 6 клас [Текст] / І. Петричко // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 4(407). - С. 24-29

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- персонажі твору -- літературні герої
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Юрчишина, Марія.
    Конкурс "Міс Література" [Текст] / М. Юрчишина // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 2. - С. 26-28

Кл.слова (ненормовані):
сценарій літературного конкурсу -- літературні герої

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Лозбина, Альона.
    Новий рік устами казкових героїв. Театралізований урок / А. Лозбина // Всесвітня література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 58-61

Кл.слова (ненормовані):
новорічні традиції -- літературні герої -- навички усного зв’язного мовлення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Удовіченко, Л.
    Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Л. Удовіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 151-160, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.28264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурні цінності -- літературні герої -- літературна освіта -- педагогічна антропологія
Анотація: Робота присвячена застосуванню засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури. Курс зарубіжної літератури і вивчення образів-персонажів є природною цариною для застосування засад педагогічної антропології в середній школі, оскільки саме герої творів стають для читачів взірцями у формуванні особистісних рис та життєвої позиції, вони є тією призмою, через яку сприймаються і оцінюються життєві вартості та вибудовується власна картина світу. Антропологічний компонент гуманізує навчання, забезпечує антропологічно орієнтовану інтерпретацію його змісту та підвищує ефективність прикладних методик. У статті обґрунтовано потребу врахування особливостей учнівської психіки у виборі прийомів і форм вивчення образів-персонажів. Зроблено висновок про те, що антропологічний підхід посилює вплив образів-персонажів на розвиток духовного світу учнів-читачів, сприяє поширенню і дотриманню учнями культурних норм, цінностей і знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)