Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаконтент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Сєдова, Т. Д.
    Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 8–11. - Бібліогр.: 12 назв.

Рубрики: Патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна якість патріотизму -- медіаконтент -- деструктивний інформаційний вплив -- медіапростір -- медіаграмотність -- патріотизм -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Чепіга, І. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
614.8(076):077.5
П 11


    Піщуліна, Наталія.
    Безпаека життєдіяльності та медіаграмотність. 5-7 клас : практичні кейси / Н. Піщуліна ; наук. редактор О. Волошенюк ; Фонд Конрада Аденауера, Академія української преси. - Київ : АУП, 2022. - 69 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Безпека життєдіяльності--Практичні посібники

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
тривожна валіа -- повітряна тривога -- критична ситуація -- опіки -- обмороження -- хімічна атака -- небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 12-14 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.


Дод.точки доступу:
Волошенюк, О. \наук. редактор.\
Фонд Конрада Аденауера
Академія української преси


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
614.8(076):077.5
П 11


    Піщуліна, Наталія.
    Безпека життєдіяльності та медіаграмотність. Для учнівства 7-9 років (1 - 4 класи) : практичні кейси / Н. Піщуліна ; наук. редактор О. Волошенюк. - Київ : АУП, 2022. - 55 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Безпека життєдіяльності--Практичні посібники

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
тривожна валіза -- повітряна тривога -- критична ситуація -- укриття -- опіки -- обмороження -- економія енергії -- небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 7-9 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.


Дод.точки доступу:
Волошенюк, О. \наук. редактор.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.


    Курбан, О.
    Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни / О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіаконтент -- критичність мислення -- медіаграмотність -- інформаційна стійкість -- інформаційна безпека -- інформаційне поле -- інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: І254815328/2022/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2022р. Вип. 1
Зміст:
Васьків, Микола. Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки / М. Васьків. - С.6-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Карась, Максим. Загрози свободі слова з боку диктаторських режимів (на матеріалах незалежних змі Росії) / М. Карась. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Тетяна. Нові сервіси в роботі бібліотек Австралії та Нової Зеландії / Т. Поліщук, О. Шевчук. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозова, Олена. Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління / Морозова Олена. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Сінько, Андрій. Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг / А. Сінько. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Вронська, Юлія. Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів / Ю. Вронська. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Тетяна. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація дослідницького напряму «бібліотечна журналістика: медіапрактики в навчальному процесі» / Т. Поліщук. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Вронська, Юлія.
    Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів [Текст] / Ю. Вронська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 42-48DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
digital-маркетинг -- digital-реклама -- Інстаграм-блогер -- інфлюенсер-маркетиг -- медіаконтент
Анотація: У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блоге-рів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також кон-тент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digital-ринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)