Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=месенджери<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Коваль, Наталія.
    "Лайкати" та "Дружити". Про етикет педагога в соцмережах / Н. Коваль // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2018. - № 9. - С. 10-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа -- етикет -- функції вчителя -- месенджери -- блоги та функції -- комп’ютерезація шкіл

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6
Кл.слова: особистісний розвиток, ранкові зустрічі, куточок приналежності
Плануємо особистість дошкільника. - С.7
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Н. Левінець. - С.8-12
Кл.слова: рухова компетентність, фізичний розвиток, руховий режим
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15
Кл.слова: фізичний розвиток, спортивно-ігрова компетентність, спортивні ігри
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17
Кл.слова: річне завдання, приклади річних завдань, приклад плану реалізації
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19
Кл.слова: карантинні обмеження, дистанційний режим
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22
Кл.слова: словник, дитячі речі
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28
Кл.слова: спільна діяльність, соціально-психологічний клімат
Типові професійні деформації педагогів. - С.29
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30
Бадер, Світлана. Три типи педагогічного анлізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36
Кл.слова: освітній процес, аналіз занять
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41
Кл.слова: план, літній період, види діяльності
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43
Кл.слова: упорядкувати документацію, ігровий майданчик, дидактичні матеріали
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46
Кл.слова: скеледром, скелелазіння, приклади вправ
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51
Кл.слова: genially, learningapps, wordwall
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53
Кл.слова: електронна пошта, месенджери
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57
Кл.слова: підготовка до школи, зефірний тест
П’ять потенційних проблем майбутнього пешокласника та як їх уникнути. - С.58-59
Кл.слова: стрес, труднощі у навчанні, емоційна незрілість
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61
Кл.слова: масаж фетром, гімнастика для пальчиків, графічний диктант
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Етикет професійного онлайн-спілкування // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 5. - С. 52-53

Кл.слова (ненормовані):
електронна пошта -- месенджери

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Курбан, О.
    Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни / О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіаконтент -- критичність мислення -- медіаграмотність -- інформаційна стійкість -- інформаційна безпека -- інформаційне поле -- інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Козир, М.
    Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих [Електронний ресурс] / М. Козир, А. Іващенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 73-79, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
електронна пошта -- Google-chat -- консультативна діяльність -- месенджери -- освіта дорослих -- Telegram -- цифрові ресурси -- цифрові технології
Анотація: У даній статті йдеться про використання цифрових технологій як інструменту консультативної діяльності в освіті дорослих. Автори наголошують на необхідності цифрові-зації вищої освіти в Україні, адже в умовах повномасштабного вторгнення освітяни не мають втрачати на якості надання освітніх послуг здобувачам освіти трьох рівнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іващенко, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Б222100/2023/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2
Зміст:
Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних
Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери
Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга
Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент
Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології
Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки
Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база
Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації
Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір
Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання
Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ
Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій
Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання
Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Піскорська, Галина.
    Трансформаційні процеси українського медіапростору, спричинені великою війною [Текст] / Г. Піскорська, К. Бучма, А. Буряк // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 78-85DOI 10.28925/2524-2644.2023.1510. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційні процеси -- український медіапростір -- державне регулювання -- діяльність журналістів -- війна -- виклики
Анотація: У статті на основі останніх досліджень українського медіапростору було визначено особливості державного регулювання інформаційного простору України, окреслено специфіку роботи українського медіаринку, його структурне переформатування та зміна контенту під час повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України. В умовах воєнного стану держава розробила нові рекомендації щодо діяльності журналістів та затвердила їх на законодавчому рівні. Основна увага зосереджена на визначенні труднощів, які долають журналісти під час своєї професійної діяльності внаслідок інформаційного та фізичного тиску ворога. Наголошено, що особливо на початку повномасштабного вторгнення робота більшості журналістів стала цілодобовою та без вихідних. Попри шалений ритм та втому, вони все одно мали збирати, обробляти та оперативно доносити актуальну інформацію до громадськості. Адже під час збройного конфлікту в демократичній державі існує нагальна потреба в правдивій, точній та якісній інформації. Без цього демократія не може ефективно функціонувати. У статті зазначено, що під час великої війни змінився порядок денний в медіапросторі. Серед ключових тем виділено висвітлення бойових дій, ракетних атак, обстрілів цивільних об’єктів, прифронтового життя людей, розповіді про військових, концепцію волонтерства. Також окрема увага приділяється міжнародній тематиці, зовнішній політиці та культурі. Велика війна спричинила зміну споживацьких уподобань щодо пошуку та отримання інформації, надавши перевагу інтернет-медіа на противагу традиційним. Популярність українського телебачення та месенджерів практично зрівнялась. Месенджери стали важливим джерелом отримання новиної інформації серед українців
Дод.точки доступу:
Бучма, Катерина
Буряк, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)