Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультидисциплінарний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
378.013.74(477)
С 40


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    The development of osvitologiia: comparative pedagogy / С. О. Сисоєва // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 9-21 : кольор. фотогр. - текст англ. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Порівняльна педагогіка--освітологія--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- порівняльна педагогіка -- міждисциплінарний підхід -- мультидисциплінарний підхід
Анотація: Автор статті розглядає об’єкт, предмет, мету, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Заскалєта, С.
    Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / С. Заскалєта, О. Щербакова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 121-131, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кросдисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міжпредметний підхід -- мультидисциплінарний підхід -- трансдисциплінарний підхід
Анотація: У статті висвітлено питання застосування принципів міжпредметного підходу у вищій школі в країнах Заходу. Аналіз розвитку вищої освіти в країнах Європи та США дав можливість виділити її загальну тенденцію. Нею визначено застосування принципів міжпредметних зав’язків. Імплементація міжпредметного підходу розглядаються як перспективний метод для професійної підготовки студентів для застосування знань з інших дисциплін. Визначено загальновживані терміни цього напряму. Ними є: міжпредметний підхід, міждисциплінарний підхід, мультидисциплінарний підхід, кросдисциплінарний підхід, трансдисциплінарний підхід. Пропонується порівняльна характеристика інтеграційних підходів. У контексті міжпредметнго підходу розглядається інтеграція наукової грамотності з використанням навичок інформаційної грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Щербакова, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)