Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навички ХХІ століття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: В353859/2012/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 1
Зміст:
Єресько, Олег. Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. Єресько. - С.4-6
Кл.слова: ПРОГРАМА "СТ О ВІДСОТКІВ", ІКТ - КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГІВ
Свириденко, Ольга. Навчання ХХІ століття: ІКТ - компетентність пнедагогів / О. Свириденко. - С.7-10
Кл.слова: НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ, СТАНДАРТ ІСТ-СFT, МІЖНАРОДНА СИСТЕМА СЕРТИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ
Панченко, Алла. Модернізація освітнього процесу у ДНЗ в умовах інформатизації освіти / А. Панченко. - С.11-15
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ТВОРЧА ГРУПА "СВІТ НА ДОЛОНІ"
Галяпа, Марія. Організація педагогічної взаємодії: крок за кроком / М. Галяпа. - С.30-42
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ, МОТИВАЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РЕПРОДУКЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Карабаєва, Ірина. Активно-пізнавальне ставлення дитини до навколишнього світу / І. Карабаєва. - С.43-48
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС, ЦІКАВІСТЬ, ДОПИТЛИВІСТЬ
Неменуща, Олена. Навчаємо англійської мови, граючись / О. Неменуща. - С.49-55
Кл.слова: ГРА НА ЗАНЯТТЯХ З НАВЧАННЯ ДІТЕЙ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ, РОЛЬОВА ГРА
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Свириденко, Ольга.
    Навчання ХХІ століття: ІКТ - компетентність пнедагогів / О. Свириденко // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 1. - С. 7-10

Кл.слова (ненормовані):
навички ХХІ століття -- стандарт ІСТ-СFT -- міжнародна система сертифікації педагогів

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Петрик, Лада Вікторівна.
    Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 100-104
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Методика навчання--Медіа-грамотність

Кл.слова (ненормовані):
медіа-засоби -- модель SAMR -- навички ххі століття -- нові медіа-навички
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Прошкін, В. В.
    Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 122-136, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
геометричні задачі на побудову -- критичне мислення -- математика -- навички ХХІ століття -- учні -- формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття навичок ХХІ століття як педагогічного феномену. Виділено три блоки навичок: навчальні та інноваційні; інформаційні, медійні та комп’ютерні; життєві і професійні (кар’єрні). Розглянуто ключову навичку ХХІ століття – критичне мислення. Подано результати реальної практики формування критичного мислення сучасної молоді. Доведено, що математика має невичерпні можливості і засоби для виховання критичного, зокрема, логічного мислення, із дотриманням правил та законів математичної логіки. Представлено задачі на побудову як клас геометричних задач, розв’язання яких якнайкраще тренує мислення та сприяє формуванню цілого ряду інших навичок ХХІ століття. Охарактеризовано чотири етапи процесу розв’язання задач на побудову: аналіз, побудова, доведення, дослідження. Зазначено, що розв’язання задач на побудову є класичним вирішенням будь-якої (не лише математичної, а виробничої, соціальної, побутової тощо) проблеми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Астаф’єва, М. М.
Радченко, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)