Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навички читання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
373.3.016:821.161.2(072)
Г 62


    Голуб, Н. М.
    Дидактичний матеріал з корекції та розвитку писемного мовлення учнів молодшого шкільного віку : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Н. М. Голуб. - 1-е видання. - Київ : Слово, 2014. - 384 с. - ISBN 978-966-194-195-2 : 100.80 грн., 117.60 грн., 107.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--корекційна педагогіка--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
мовний аналіз -- орфографічні навички -- навички читання -- мелодико-інтонаційний слух -- словотворення -- корекційно-розвивальні завдання

Примірників всього: 18
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

2.


    Науменко, В. О.
    Читання в 2 класі (методичні рекомендації до уроків читання за "Читанкою", 2 клас, автор В. О. Науменко : посібник для вчителя / В. О. Науменко. - Київ : Генеза, 2011. - 208 с. - ISBN 978-966-504-803-9 : 8.00 грн., 10.00 грн., 65.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--читання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
уроки літературного читання -- навички читання -- читання творів різних жанрів

Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
373.2
Ф 32


    Федієнко , В. В.
    Вивчаємо літери : сучасні методики комплексного розвитку особистості / В. В. Федієнко , Т. А. Уварова ; ред. Н. Косенко ; рецензент: М. В. Молочко, О. В. Низковська. - Харків : Школа, 2012. - 72 с. : ил. - ISBN 978-966-429-112-2 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--розвиток мови--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
літери українського алфавіту -- навички читання -- звуковий аналіз -- навчання грамотності
Дод.точки доступу:
Уварова, Т. А.
Косенко, Н. \ред.\
Молочко, М. В. \рецензент.\
Низковська, О. В. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:821.161.2]:371.31
Z99


    Єгупова, В.
    Урок літературного читання у 3 класі / Віта Єгупова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 18–21. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська література--комбіновані уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- комбіновані уроки -- усна народна творчість -- навички читання -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з літературного читання на тему: "Усна народна творчість. Малі фольклорні форми: народні дитячі пісеньки. "Два півники" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська література--методика викладання--розуміння літературних творів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.3.016:003-028.31](075)
П 56


    Пономарьова, К.
    Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 21–26. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчання грамоти--начально-методичний комплект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
373.3.016:821.161.2](477)
М 29


    Мартиненко, В.
    Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читання--навички читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Панчак, О.
    Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 8–12. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Читання--навички читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- навички читання -- читацький інтерес -- словниковий запас -- виразне читання -- швидкісне читання -- техніка читання -- вправи -- початкова школа
Анотація: У статті автор порушує питання щодо підвищення рівня розвитку навички читання в учнів молодшого шкільного віку. Пропонує систему різноманітних вправ і прийомів, які допогають подолати труднощі під час читання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Лизак, Н.
    Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Навчання грамоти--методика викладання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- уроки -- читання -- навички читання -- Корисна розмова, оповідання -- українська письменниця -- творчість письменниці -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробку уроку читання в післябукварний період навчання грамоти за букварем К. Пономарьової з теми: "Читання за ролями тексту Теклі Білецької "Корисна розмова" для учнів початкової школи.
Дод.точки доступу:
Білецька, Текля (українська письменниця ; 1899–1965) \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Шостак, М.
    Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період. За букварем Катерини Пономарьової) / Марія Шостак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Навчання грамоти--методика викладання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- уроки -- навички читання -- розпізнання слів -- списування речення -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку з навчання грамоти на тему: "Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навичок читання. С. Шаповалов "Їду, їду на коні...", В. Шкляр "Маленька мураха". Розпізнання слів, які відповідають на питання скільки? Списування речення, поданого друкованим шрифтом" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)