Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=непередбачуваність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   316.6
   Т 16


    Талеб, Насім Ніколас.
    Антикрихкість : про (не) вразливе у реальному житті = Antifragile : Things that Gain from Disorder / Н. Н. Талеб ; переклав з англійської М. Климчук. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2019. - 398 с. - ISBN 978-617-7388-93-6 : 210.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання

   Особистість--Психологія--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
міцність характеру -- непередбачуваність -- адаптивність -- життєві кризи -- толерантність -- стосунки в соціумі -- саморегулювання -- мораль -- психологічне здоров'я -- старіння -- невроз
Анотація: Розглянуто питання психологічного та психічного здоров'я людини, адаптацію до соціальних умов, процеси старіння на тлі змін у розвитку сучасного суспільства.
Дод.точки доступу:
Климчук, Микола \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Руснак, Ірина.
    (Не)Серйозний образ Уласа Самчука в креолізованих текстах / І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 235-247, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
карикатура -- шарж -- креолізований текст -- вербальні та невербальні компоненти -- біографія -- образ письменника
Анотація: Об’єктом наукової уваги у пропонованій статті є креолізовані тексти, зокрема шаржі та карикатури. Під креолізованими авторка розуміє тексти, структура яких складається з двох компонентів різних знакових систем — вербальної та невербальної. Для інтерпретації авторка відібрала вісімнадцять шаржів і карикатур на Уласа Самчука. Це роботи Едварда Козака, Теодора Курпіти, Миколи Степаненка, Романа Купчинського й інших карикатуристів. Мета статті — осмислити особливості репрезентації Уласа Самчука в цих текстах; доповнити новими, (не)серйозними, деталями усталений у літературознавстві його образ; розкрити сутність сатирично-гумористичних поглядів карикатуристів на літературні та навкололітературні процеси, активним учасником яких був письменник. Для досягнення цієї мети були залучені контекстуальний аналіз, мистецтвознавчий та біографічний методи. У результаті дослідження зроблено висновок, що карикатури і шаржі на Уласа Самчука є одним із дієвих інструментів проникливої приватної характеристики творчої особистості. Вони доповнюють офіційний життєпис письменника та його діяльність захопливими чи курйозними подробицями. Образ письменника витримано в межах певного канону: це добротливий чоловік середнього віку, одягнений у підкреслено вишуканий костюм із незамінною краваткою-метеликом і певними письменницькими чи владними (характерними для мистецьких кіл) атрибутами. Проінтерпретовані в статті креолізовані тексти на художньому рівні осмислювали творчу особистість та її діяльність у часі та просторі, подавали інформацію про ставлення творчої еліти до мистецьких процесів міжвоєнної та повоєнної епох. Карикатури і шаржі зберегли непередбачуваність, неоднозначність і виїмкову настроєвість у сприйнятті постаті Уласа Самчука. Це забезпечило можливість у нових часових і політичних реаліях по-іншому добудовувати образ письменника, інтерпретувати його трансформації, доповнювати офіційний портрет митця новими штрихами і деталями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)