Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нове освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.091.12:005.963
Б 90


    Бугайчук, Анастасія.
    Новий учитель. Перепідготовка [Текст] / А. Бугайчук. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 88 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 30.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Директор школи. Бібліотека / Шкільний світ ; № 1. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр Д913213774/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Підвищення кваліфікації--Учитель

   Нова українська школа


Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- компетентність учителя -- нове освітнє середовище -- підвищення кваліфікації вчителя -- атестація вчителів -- вебінар -- тренінг. - Является приложением к Директор школи. Бібліотека / Шкільний світ ; № 1\par

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Рибак, О.
    Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. Рибак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- готовність майбутніх учителів -- нове освітнє середовище -- підготовка вчителів -- професійна діяльність -- технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)