Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація навчальної діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зілінська, Н.
    Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 6–11. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Літературне читання--інноваційні технології--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- інноваційні технології -- лепбук -- організація навчальної діяльності -- творчість учнів -- творчі завдання -- казки -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.).

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

2.


    Дяченко, Л.
    Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інклюзивна освіта--українська мова--читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи
Анотація: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)