Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітня робототехніка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Кіт, Ігор Володимирович.
    Пропедевтика вивчення робототехніки у початковій школі [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітня робототехніка -- Лего-технології -- конструювання -- програмування
Дод.точки доступу:
Кіт, Ольга Григорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Морзе, Н.
    Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 178-187, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.178187 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- STEM-навчання -- освітня робототехніка
Анотація: Стаття присвячена питанням впровадження освітньої робототехніки в навчальний процес як складової STEM-освіти. Робототехніка - це універсальний інструмент для освіти, який підходить для будь-якого віку - від учнів початкових класів до студентів університетів і науковців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струтинська, О.
Умрик, М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Кіт, Ігор Володимирович.
    Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітня робототехніка -- гурток з робототехніки -- компетентність -- проект -- змагання -- психодидактика
Дод.точки доступу:
Кіт, Ольга Григорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Скрипник, О. О.
    Освітня робототехніка як напрям сучасної STEM-освіти / О. О. Скрипник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 13/15. - С. 2–10. - Бібліогр.: 8 назв.

Рубрики: Освіта--STEM-освіта--освітня робототехніка--Україна

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- робототехніка -- освітня робототехніка -- компетентності -- позаурочна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Описано ключові та предметні компетентності, які можна сформувати в дітей під час навчання основ робототехніки.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Струтинська, О.
    Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 96-109, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
робототехніка -- освітня робототехніка -- 3D технології
Анотація: Стаття присвячена питанням з'ясування можливостей використання робототехніки та 3D технологій в умовах розвитку STEM освіти. Для вирішення завдань дослідження розглянуто перспективи розвитку робототехніки та 3D технологій в умовах формування концепції Industry 4.0. Аналіз світових тенденцій розвитку робототехніки та 3D технологій показав, що ці галузі на теперішній час динамічно розвиваються, і вже використовуються в багатьох сферах людської діяльності. Це призводить до висновку в необхідності підготовки відповідних фахівців, що, в свою чергу, спричиняє потребу в оновленні змісту навчання шкільної та університетської освіти відповідно до вимог сьогодення. Тому на теперішній час особливого значення набувають питання впровадження робототехніки та 3D технологій у навчальний процес закладів середньої та вищої освіти як обов'язкової складової підготовки майбутніх фахівців у сфері високих технологій. У статті наведено приклади інтеграції 3D технологій та робототехніки в науці й техніці. Окреслено шляхи використання робототехніки та 3D технологій у навчальному процесі, зокрема через проектну діяльність. Робототехніка та 3D технології є популярним та ефективним методом для вивчення важливих галузей науки, конструювання та базується на активному використанні сучасних технологій у виробництві, ІКТ й високому інтелектуальному рівні фахівців, які будуть працювати в умовах інноваційної економіки. У дослідженні розглянуто приклад використання 3D технологій та робототехніки у процесі реалізації дослідницького навчального STEM проекту. Застосування проектної діяльності сприяє формуванню в учнів і студентів навичок роботи в команді, розвитку самостійної пошукової та творчої діяльності, формуванню міжпредметних компетентностей. Результати проведеного дослідження показали важливість розробки сучасних підходів до навчання робототехніки та 3D технологій як перспективних напрямів STEM освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Баранов, С. С.
    Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки / С. С. Баранов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 1-12, DOI 10.28925/2414-0325.2021.111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
освітня робототехніка -- робототехнічна платформа -- основи робототехніки -- платформа Lego -- платформа Arduino
Анотація: Використання роботизованих систем у навчанні, широко відоме, на теперішній час, як “Освітня робототехніка”, “Educational robotics”, “Robotics in education”, все більше набирає обертів як тренд. Про це свідчить як збільшення кількості публікацій на цю тему в наукових виданнях, так і проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Методична система навчання основам технології та робототехніки як складової STEMосвіти» за підтримки Міністерством освіти й науки України. Стрімкий розвиток галузі робототехніки спричиняє потребу в підготовці відповідних кваліфікованих фахівців. Однак, школа залишається традиційним місцем опанування основних компетентностей, необхідних для визначення професійної орієнтації людини, а ознайомлення з робототехнікою підвищує шанси на вибір учнями цього напряму діяльності в майбутньому. Найчастіше вчителі обирають найбільш розповсюджені технічні інструменти для навчання робототехніки. Такий підхід хоч і має свої переваги (використання готової навчальної програми та інших ресурсів навчання) , але має і недоліки. Тому важливим є розробка класифікації технічних рішень, що вже існують на ринку та використовуються у процесі навчання основ робототехніки в школі. У статті проаналізовано конструктори та набори компонентів, що застосовуються в процесі навчання основ робототехніки для дітей шкільного віку, досліджено 84 різних технічних рішень, що можуть бути використані для навчання робототехніки, та розглянуто їх спільні й відмінні риси. У результаті дослідження запропоновано класифікацію робототехнічних платформ та готових технічних рішень для використання вчителем у процесі навчання учнів основ робототехніки. В перспективах подальших досліджень планується розробка методичних рекомендацій для добору змісту і засобів навчання основ робототехніки в закладах середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)