Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
316.75
Л 93


   
    Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів : матер. Міжнар. наук.-практ. конференції, 16 листопада 2011 р., м. Київ / Київська міська державна адміністрація, Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Платформа "Діалог Євразії" в Україні, Українська Академія Акмеологічних Наук, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 278 с. - 50.84 грн., 20.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність інтелектуалів / В. О. Огнев’юк. - С .7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія культури--Цінності--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
геополітична парадигма -- етнокультурна толерантність -- перцепція -- студентська молодь
Дод.точки доступу:
Київська міська державна адміністрація
Київський університет імені Бориса Грінченка
Платформа "Діалог Євразії" в Україні
Українська Академія Акмеологічних Наук
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.0
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - 344 с. - (Педагогіка) (Психологія). - ISSN 2078-1687. - 30.00 грн.
    Зміст:
Артемчук, Л. М. Проектування стандартизованого тесту / Л. М. Артемчук. - С .7-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тест, матриця тесту, таксономія
Асоянц, П. Г. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа / П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. - С .16-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: таксономія, мультимедійні засоби, оцінювання
Бесклінська, О. П. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики / О. П. Бесклінська. - С .27-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, мобільний телефон, мультимедійні технології
Биконя, О. П. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів : Електронний кейс / О. П. Биконя. - С .38-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна позааудиторна робота, ділова англійська мова, електронний кейс
Бігич, О. Б. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов / О. Б. Бігич. - С .49-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, іноземні мови, електронні засоби навчання
Бірецька, Л. С. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів / Л. С. Бірецька. - С .58-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, термінологічна лексика, професійно-орієнтоване читання
Бобришева, Н. М. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій / Н. М. Бобришева. - С .67-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: полікультурна компетентність , інтернет-ресурси, автентичні матеріали
Бойченко, О. А. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу / О. А. Бойченко. - С .76-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, телекомунікаційні технології
Данилюк, С. С. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів / С. С. Данилюк. - С .84-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комп'ютерні технології, едукаційний процес, інтернет
Карташова, Л. А. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі / Л. А. Карташова. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інтернет-ресурс, веб-ресурси
Коваль, Т. І. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті / Т. І. Коваль. - С .103-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, інформаційні технології, загрози інформаційного суспільства
Коробейнікова, Т. І. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови / Т. І. Коробейнікова. - С .122-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалог, діалогічне мовлення, мультимедійні засоби навчання
Кочубей, Н. П. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення / Н. П. Кочубей. - С .134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: засоби навчання, інтерактивні методи навчання, класифікація
Липська, Л. В. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. В. Липська. - С .144-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка, інформаційні технології, комп'ютер
Ліпінська, А. В. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців / А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документознавство, інформаційна діяльність, мережові технології
Лямзіна, Н. К. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу / Н. К. Лямзіна. - С .163-172
Кл.слова: веб-квест, майбутні економісти, англійське мовлення
Майєр, Н. В. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С .173-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційні технології, електронний кейс, документознавство
Мосьпан, Н. В. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів / Н. В. Мосьпан. - С .184-195. - Библиогр. в конце ст.
Подосиннікова, Г. І. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов / Г. І. Подосиннікова. - С .196-208. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземних мов, інтерактивне навчання, інтерактивні технології
Поляничко, З. О. Віртуальні школи в країнах Європи / З. О. Поляничко. - С .209-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальні школи, он-лайн навчання, он-лайн середовище
Пушкар, О. О. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії / О. О. Пушкар. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, кейс-технології, інформаційне середовище Moodle
Синекоп, О. С. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови / О. С. Синекоп. - С .229-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікі-технологія, писемне мовлення, немовні вищі навчальні заклади
Сташко, О. В. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів / О. В. Сташко. - С .238-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, майбутні менеджери, немовні вищі навчальні заклади
Стрілець, О. В. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою / О. В. Стрілець. - С .252-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, дистанційний курс, дистанційна платформа Мoodle
Трякіна, О. О. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи / О. О. Трякіна. - С .264-271
Кл.слова: професійне навчання, методи, моделі
Ушакова, Н. І. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України / Н. І. Ушакова. - С .272-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні студенти, мовна підготовка, освітня парадигма
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012 / А. Ю. Чуфарлічева. - С .286-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автентичний текст, мультимедійна презентація, типи текстів
Щербина, Олександр Андрійович. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції / О. А. Щербина. - С .304-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сертифікат С2і, компетентнісний підхід, вища освіта Франції
Сергєєнкова, О. П. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді / О. П. Сергєєнкова. - С .314-324. - Библиогр. в конце ст.
Шмаргун, В. М. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей / В. М. Шмаргун. - С .325-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, IQ, когнітивні стилі
Автори номера . - С .339-341
Кл.слова: Автори номера
Пам’ятка авторові . - С .342-343
Кл.слова: тематика, обсяг статті, рецензії
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка

   Психологія


Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

4.
316.346
Д 37


   
    10 топ гендерної політики [Текст] / Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна", ґендерна стратегічна платформа, Міністерство освіти і науки України, Комітет ВР України з питань прав людини, нац. меншин і міжнац. відносин. - Київ : [Україна], 2013. - 48 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна політика

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна психологія
Дод.точки доступу:
Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна"
ґендерна стратегічна платформа
Міністерство освіти і науки України
Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин (Київ)


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

5.
821.133.1
У 32


    Уельбек, Мішель.
    Платформа / М. Уельбек ; пер. з фр. Р. В. Мардера. - Харків : Фоліо, 2004. - 317 с. - ISBN 966-03-2365-4 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Французька література--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Мардера, Р. В. \пер. з фр.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Ш872624/2016/5
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Краудфандинг як новий вид залучення коштів. - С.2-10
Українські і світові крауд-платформи. - С.11
Класифікація краудфандингу. - С.12-13
Людина, яка допомагає втілювати ідеї. - С.14-17
GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів. - С.24-27
Успішні проекти на GoFundEd. - С.28-31
20 педагогічних настанов Івана Франка. - С.32-37
Топ-40 країн за рівнем освіти. - С.38-39
Do you speak english? : Як добре наші діти знатимуть англійську?. - С.40-43
Нестандартні типи шкіл. - С.44-49
Хто такий відповідальний учитель?. - С.50-57
Педагогічні погляди Юло Вооглайда. - С.58-63
Український геній музики : композитор Микола Лисенко. - С.64-70
Ушиніна, Т. Нік Вуйчич - людина-феномен / Т. Ушиніна. - С.72-75
Ініціативи, що змінюють Україну. - С.76-83
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: І368505/2016/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, методична підготовка, міжкультурна іншомовна освіта
Бігич, Оксана Борисівна. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, Тio Spanish, школярі
Шевелько, К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, мета навчання
Шумський, О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, активні методи навчання, веб-квест технології
Тишко, Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів / Н. М. Тишко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційоване навчання, зміст навчання, навички
Чухно, О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субординативний мультилінгвізм, інтерлінгвальна фонетична система, мовне перенесення
Мартиненко, О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання / О. Є. Мартиненко. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні перекладачі, аудіотекст, заочна форма навчання
Бесклінська, О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях / О. П. Бесклінська. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статистичні методи, пакет Mikrosoft Exce, пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи. - С.54-57
Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі, основні компетенції європейського вчителя, основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe. - С.58-60
Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти, зміст педагогічної освіти, філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture. - С.61-62
Кл.слова: культура демократії, компетентність, критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.63-64
Кл.слова: видання 2011-2014 рр., сучасні мови, мовознавство
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Р492831/2016/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : науково-педагогічний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 8/9
Зміст:
Мельник, Світлана. Формування громадянсько-патріотичних цінностей гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи навчального закладу / С. Мельник, О. Саблукова. - С.3–7. - Бібліогр.: 6 назв.
Інші автори: Саблукова О., Говорова Л., Ободовська В.
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання лінії зіткнення та розмежування / Іван Бех. - С.8–10.
Кириленко, Світлана. Одеська гімназія № 7 – в авангарді української освіти / Світлана Кириленко. - С.11.
Мельник, С. Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприянняи здоров’я до лідера сучасної освітти / Світлана Мельник, Олена Тихевич. - С.12–19. - Бібліогр.: 21 назва.
Гриценюк, Жанна. Полікультурна освіта в гімназії: зміст і форми роботи / Жанна Гриценюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 2 назви.
Мельник, Світлана. Світлана Мельник: "Служіння людям, патріотизм – це ті духовні орієнтири, що сповідує колектив навчального закладу й підтримуюють родини гімназистів" : [інтерв’ю з директором НВК "Гімназія № 7- спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови" / С. Мельник. - С.24–27.
Глєбова, Лариса. Організація роботи творчих груп у контексті підвищення професійної майстерності вчителя / Лариса Глєбова. - С.28–31. - Бібліогр.: 7 назв.
Пилипейко, Сергій. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / Сергій Пилипейко. - С.32–36. - Бібліогр.: 14 назв.
Процишина, Ольга. Формування національного світогляду учнів на основі народрознавчих матеріалів / Ольга Процишина. - С.37–40. - Бібліогр.: 9 назв.
Гринюк, Валентина. Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / Валентина Гринюк. - С.41–46. - Бібліогр.: 15 назв.
Кутова, Тетяна. Колір у психологічні характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Тетяна Кутова. - С.47–51. - Бібліогр.: 14 назв.
Фокіна, Ірина. Фонові знання на уроках зарубіжної літератури: українознавчий аспект / Ірина Фокіна. - С.52–56. - Бібліогр.: 6 назв.
Сордія, Олена. Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури / Олена Сордія, Світлана Пастух. - С.57–60. - Бібліогр.: 4 назви.
Бобряк, Людмила. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Людмила Бобряк. - С.61–66. - Бібліогр.: 14 назв.
Ободовська, Валентина. Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів / Валентина Ободовська. - С.67–70. - Бібліогр.: 12 назв.
Полещук, Наталя. Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук ; Наталя Поліщук. - С.71–75. - Бібліогр.: 14 назв.
Андреєва, Лілія. Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей / Лілія Андреєва, Майя Ковальчук. - С.76–79. - Бібліогр.: 8 назв.
Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст. 8

Рубрики: Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- культура -- інформатизація -- дистанційна освіта -- онлайн-освіта -- платформа онлайн-освіти -- онлайн-курс
Анотація: Дистанційне навчання в Україні є надзвичайно актуальним з огляду на велику кількість бажаючих не тільки здобути вищу освіту, але й підвищити кваліфікацію, пройти перепідготовку тощо. Сьогодні вищі навчальні заклади країни пропонують різні навчальні курси в режимі реального часу, які грунтуються на різних освітніх платформах. Однак за ступенем використання систем віртуальної освіти їх можна поділити на ті, робота яких будується виключно на інтернет-технологіях, та ті котрі поєднують традиційні форми з технологічними інтернет-нововеденнями. Спостерігається своєрідна спадкоємність дистанційного навчання з традиційною системою освіти, що має не тільки позитивні, але й негативні наслідки для здобуття знань.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.
37.018.43:004.9](477)
Б 72


    Бобряк, Людмила.
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 61–66. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта--змішане навчання--середня школа

   Хімія--методика викладання--інформаційно-комунікаційні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- змішане навчання -- хімія -- методика викладання -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітня платформа -- хмаро орієнтоване середовище -- хмарні сервіси -- середня школа
Анотація: У статті на основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторську позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначено траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class , описано досвід організації навчання та викладання OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)