Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=показники сформованості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: В353859/2016/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Дятленко, Наталія. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя / Н. Дятленко. - С.4-7
Кл.слова: індикатори гуманізації, творчі здібності, рухова активність
Калашник, Валентина. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії / В. Калашник, О. Курлянцева. - С.8-16
Кл.слова: інклюзивні цінності, лідерська група, план інклюзивного розвитку
Сварковська, Ліна. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі / Л. Сварковська. - С.17-25
Кл.слова: астигматизм, косоокість, гімнастика
Швайгерт, Наталія. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників / Н. Швайгерт. - С.26-33
Кл.слова: освітня кінезіологія, кінезіологічні вправи, комплекс вправ
Ружановська, Людмила. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія / Л. Ружановська. - С.34-39
Кл.слова: хатха-йога, сахаджа-йога
Кононко, Олена. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників / О. Кононко. - С.42-46
Кл.слова: цілепокладання, планування, самоконтроль
Терещенко, Ірина. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників / І. Терещенко. - С.47-51
Кл.слова: похвала, предметні заохочення, вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-62
Кл.слова: моніторинг, особистісно-оцінна компетенція, показники сформованості
Бобровська, Олена. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.65-67
Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко, Наталія. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Н. Кондратенко, Л. Булітко. - С.68-71
Кл.слова: гімнастика для очей, зорова втома, пальчикова гімнастика
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Карабаєва, Ірина.
    Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників [Текст] / І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 54-62

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- особистісно-оцінна компетенція -- показники сформованості

Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)