Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=покупець<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
658.8(075)
Д 29


    Делебак, Дон.
    Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу [Текст] : пер. с англ. / Д. Делебак ; пер.: Д. Бабин, С. Грабовецкий. - Киев : София, 1997. - 287 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-12-1 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Торгівля--Організація торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
покупець -- товар -- продаж
Дод.точки доступу:
Бабин, Д. \пер.\
Грабовецкий, С. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут. - Київ : Кондор, 2009. - 121 с. - ISBN 978-966-351-184-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Електронний ринок--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
електронний покупець -- інтерактивність -- платіжні системи -- товарна політика -- реклама -- оплата купівлі
Дод.точки доступу:
Студеняк, І. П.
Міністерство освіти та науки України
Мукачівський технологічний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
339.1
М 15


    Мак Галли, Майкл Т.
    Основы эффективных продаж. Советы эксперта по малому бизнесу [Текст] / Майкл Т. Мак Галли. - Киев : София, 1997. - 287 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-15-6 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Торгівля--Організація торгівлі--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товар -- покупець

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Ярошенко, Роман.
    Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326
ДРНТІ

Рубрики: Книгознавство--видавнича справа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
клієнт -- замовник -- стратегія -- покупець -- видавничий бізнес -- розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Молнар, О. С.
    Класифікація факторів впливу на збут продукції / О. С. Молнар, Н. В. Булеца, Н. Ш. Гіцій // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 9. - С. 113-117. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- конкурентоспроможність -- торгівля -- ринок -- продукція -- збут -- покупець -- ефективність
Дод.точки доступу:
Булеца, Н. В.
Гіцій, Н. Ш.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)