Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=послідовності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
004.92(075)
Г 61


    Головчук, А. Ф.
    Інженерна та комп’ютерна графіка : навчальний посібник / А. Ф. Головчук, О. І. Кепко, Н. М. Чумак. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 159 с. : табл., креслення. электронний диск (CD-ROM). - Додаток: с. - Літературара: с. 159. - ISBN 978-966-364-0071-7 : 70.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інженерна графіка--Комп’ютерна графіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
оформлення креслеників -- шрифти креслярські -- проекціювання -- зображення -- аксонометрія -- графічні позначки матеріалів -- технічне креслення -- конструкторська документація -- специфікація -- будівельне креслення
Анотація: Графічні роботи, в яких в логічній послідовності детально описані дії, які необхідно викокувати на коп'ютері.
Дод.точки доступу:
Кепко, О. І.
Чумак, Н. М.


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
004(075)
Н 64


    Нікольський, Ю. В.
    Дискретна математика [Текст] : підручник / Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина ; ред. М. З. Згуровський. - Київ : BHV, 2007. - 366 с. - (Інформатика). - ISBN 966-552-201-9 : 44.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дискретна математика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
множини -- комбінаторний аналіз -- теорія графіків -- дерева -- відношення -- теорія кодування -- булеві функції -- теорія алгоритмів -- комнінаторні задачі
Анотація: У підручнику в логічній послідовності викладено основні поняття та методи дискретної математики.
Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В.
Щербина, Ю. М.
Згуровський, М. З. \ред.\


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
22.161я73/М 34-172288665

    Математичний аналіз у задачах і прикладах [Текст] : навчальний посібник : у 2-х ч. / Л. І. Дюженкова [та ін.]. - Київ : Вища школа, 2003. - ISBN 966-642-035-X.
   Ч. 1. - 2003. - 461 с. - ISBN 966-642-034-1. - ISBN 966-642-034-1 : 19.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математичний аналіз--Задачники -- Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
послідовності -- задачі -- приклади -- множини -- дійсні числа -- комплексні числа -- відповідність -- відображення -- функція -- теорія границь послідовностей -- теорія границь функцій -- неперервні функції -- похідна -- диференціал -- диференціальне числення -- елементарні функції -- невизначений інтеграл -- визначений інтеграл -- числові ряди -- функціональні ряди -- степеневі ряди -- ряди Фур'є
Анотація: Наведено основні відомості з теоретичного курсу математичного аналізу, а також вправи та зразки розв'язування деяких з них. Значна кількість вправ розкриває суть математичних понять і тверджень.
Дод.точки доступу:
Дюженкова, Л. І.
Колесник, Т. В.
Лященко, М. Я.
Михалін, Г. О.
Шкіль, М. І.


Примірників всього: 13
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

4.
22.11я73/Д 95-352966070

    Дюженкова, Л. І.
    Вища математика : приклади і задачі : посібник / Л. І. Дюженкова, О. Ю. Дюженкова, Г. О. Михалін ; ред. Г. О. Михалін. - Київ : Академія, 2003. - 623 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-138-4 : 38.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
множини -- числові множини -- координатний простір -- пряма -- площина -- пряма лінія -- координатна площина -- системи лінійних рівнянь -- матриці -- криві другого порядку -- криві вищих порядків -- функції -- границя послідовності -- експонента -- логарифм -- степінь -- синус -- косинус -- границя функції -- неперервні функції -- числові ряди -- функціональні ряди -- диференціальне числення -- диференціал -- диференційовані функції -- диференціали вищих порядків -- правило Лопіталя -- інтегральне числення -- невизначений інтеграл -- визначений інтеграл -- подвійні інтеграли -- потрійні інтеграли -- диференціальні рівняння -- скалярні поля -- векторні поля -- векторний анакліз -- криволінійні інтеграли -- поверхневі інтеграли -- теорія ймовірностей -- математисчна статистика -- комбінаторика -- випадковий експеримент -- простір подій -- ймовірність -- випадкові величини
Дод.точки доступу:
Дюженкова, О. Ю.
Михалін, Г. О.
Михалін, Г. О. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
51(075)
У 93


    Ушаков, Рудрльф Петрович.
    Повторювальний курс математики : навчальний посібник / Р. П. Ушаков ; редактор М. Й. Ядренко. - 2-ге видання виправлене і доповнене. - Київ : Техніка, 2003. - 591 с. - ISBN 966-575-031-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
дійсні числа -- алгебраїчні вирази -- многочлени -- функція -- рівняння -- системи рівнянь -- складання рівнянь -- нерівності -- тригонометричні функції -- послідовності -- похідна -- інтеграл -- планіметрія -- стереометрія -- елементи комбінаторики -- теорія ймовірності
Дод.точки доступу:
Ядренко, М. Й. (чл. кор НАН України) \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
821.161.2.09’04(076)
Д 31


    Демченко, Світлана Анатоліївна.
    Давня українська література (X -XVIII). Практикум : навчальний посібник / С. А. Демченко, Ю. М. Сафонов ; рецензент: Ю. В. Пелешенко, А. Б. Гуляк. - Київ : Знання, 2013. - 232 с. - ISBN 978-617-07-0097-1 : 31.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія літератури--Давня література

Анотація: У навчальному посібнику у хронологічній послідовності висвітлено найважливіші напрями розвитку літературного процесу в Україні від давнини до кінця ХVІІІ століття.
Дод.точки доступу:
Сафонов, Юрій Миколайович
Пелешенко, Ю. В. \рецензент.\
Гуляк, А. Б. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
51(07)
Г 44


    Гетманцев, В. Д.
    Математика. Алгебра і початки аналізу [Текст] : посібник / В. Д. Гетманцев, О. Ф. Саушкін ; ред. Ю. Ю. Костриця ; рецензент: В. І. Лаврик, П. З. Луговий. - Київ : Либідь, 1995. - 256 с. - ISBN 5-325-00684-3 : 2.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
поняття числової системи -- основні поняття алгебри -- алгебраїчні рівняння та системи рівнянь -- лінії та їх рівняння -- алгебраїчні нерівності -- числові послідовності -- понятійний апарат функції -- показникова функція -- логарифмічна функція -- модуль і параметр у прикладах та графічне розв'язування рівнянь і нерівностей
Дод.точки доступу:
Саушкін, О. Ф.
Костриця, Ю. Ю. \ред.\
Лаврик, В. І. \рецензент.\
Луговий, П. З. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
51(075)
Г 82


    Грищенко, В. О.
    Математика - конкурсні задачі: : посібник для вступників до вищих навчальних закладів / В. О. Грищенко ; ред. З. П. Каменецька . - Київ : КИЙ, 1997. - 112 с. - ISBN 966-7161-06-4 : 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
послідовності, прогресії -- функції і графіки -- рівняння і системи рівнянь -- нерівності -- тригонометрія -- похідна і її застосування -- планіметрія -- стереометрія
Дод.точки доступу:
Каменецька , З. П. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
510(075)
Н 64


    Нікольський, Ю. В.
    Дискретна математика [Текст] : підручник / Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина. - 4-е вид., випр. та доп. - Львів : Магнолія 2006, 2016. - 431 с. - (Комп’ютинґ). - ISBN 978-966-2025-76-7 : 306.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Підручники для вищих навчальних закладів

   Програмування--Підручники для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
множини -- комбінаторний аналіз -- теорія графіків -- дерева -- відношення -- теорія кодування -- булеві функції -- теорія алгоритмів -- комнінаторні задачі
Анотація: У підручнику в логічній послідовності викладено основні поняття та методи дискретної математики.
Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В.
Щербина, Ю. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)