Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потребление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
65.012.3я73/П 16-168549448

    Панчишин, Степан Михайлович.
    Макроекономіка : навчальний посібник / С. М. Панчишин. - Київ : Либідь, 2001. - 615 с. - ISBN 966-06-0206-5 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Макроекономіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
макроекономіка -- макроэкономика -- макроекономічні показники -- макроэкономические показатели -- споживання -- потребление -- інвестиції -- инвестиции -- економічне зростання -- экономический рост -- гроші -- деньги -- валюта -- економічна рівновага -- экономическое равновесие -- безробіття -- безработица -- инфляция -- інфляція -- монетарна політика -- монетарная политика -- фіскальна політика -- фискальная политика -- дефіцит бюджету -- дефицит бюджета -- державний борг -- государственный долг -- внешняя торговля -- зовнішня торгівля -- відкрита економіка -- открытая экономика -- сукупний попит -- совокупный спрос
Анотація: З урахуванням особливостей перехідної економіки України у посібнику розглядаються теоретичні основи макроекономіки.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: М689368129/2018/5
   Журнал

Маркетинговые исследования в Украине [Текст] : науково-практический журнал. - Київ : НВД "Студцентр", 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 5
Зміст:
Рекламные исследования: как состыковать коммуникатора и целевую аудиторию рекламы (результаты блиц-опроса экспертов). - С.14-20
Соснюк, Олег. Пока существует реклама, потребность в исследованиях не исчезнет / О. Соснюк. - С.22-25
Коршевнюк, Лев. Рекламные исследования приводят к изменениям рекламных кампаний и позволяют повысить отклик / Л. Коршевнюк. - С.28-31
В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день. - С.26-27
Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке. - С.32-33
Украинское радио: тенденции и прогнозы. - С.34-39
Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку. - С.40-43
Главные медиа-тренды 2018 года. - С.44-51
Шейхетов, Сергей. В поисках глубинных инсайтов / С. Шейхетов. - С.52-61
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
перегляд відео -- відеоконтент -- онлайн-відеореклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)