Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (14)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 349
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: З659149/2013/10
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 10
Зміст:
Гайченко, О. В. Організація методичної роботи з учителями світової літератури : заняття № 2 / О. В. Гайченко. - С.8-15
Кл.слова: міжпредметна, самоосвіта, моніторинг
Ткач, І. Співдружність мистецтв на уроках світової літератури / І. Ткач. - С.16-19
Кл.слова: Третьяковська галерея, композиція
Богосвятська, А. І. Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо / А. І. Богосвятська. - С.20-25
Кл.слова: інтерпретування, джигсоу, прес
Мацкова, Л. М. Подорож у сиву давнину : Літературно-пізнавальна гра "Античний калейдоскоп", 8 кл. / Л. М. Мацкова. - С.26-30
Кл.слова: трагедія, 8 клас
Гикава, Л. Я. Запрошуємо на чай : сценарій позакл. заходу для учнів 8-11 кл. / Л. Я. Гикава, С. О. Дячок. - С.31-35
Кл.слова: чаювання, позакласний захід, 8-11 класи
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 19-25 / О. О. Гузь. - С.36-44
Кл.слова: конфлікт, дослідження
Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт / О. В. Орлова. - С.45-47
Мінаєва, О. О. Чисте світло лицарства : інтегр. урок світової літ-ри та англ. мови (компаративний аналіз творів В. Скотта "Айвенго" та М. В. Гоголя "Тарас Бульба") / О. О. Мінаєва, Ю. О. Паляничка. - С.48-51
Битько, Ю. В. Байка І. А. Крилова "Вовк і Ягня". Порівняльний аналіз байок Езопа та Крилова / Ю. В. Битько. - С.52-54
Кл.слова: інсценування
Гукова, О. О. Оповідання А. П. Чехова "Товстий і тонкий" / О. О. Гукова
Качур, Л. М. Провідні мотиви та символи лірики Блока / Л. М. Качур. - С.57-58
Пушкар, О. М. Головні мотиви творчості Райнера Марії Рільке. Життєвий і творчий шлях письменника : "Орфей, Еврідіка, Гермес" "Ось дерево звелось..." / О. М. Пушкар. - С.58-60
Кл.слова: гермес, орфей, еврідіка
Хроменко, І. Симон Соловейчик - "невтомний ідеаліст і реформатор освіти" : продовження / І. Хроменко. - С.61-63
Кл.слова: навчання, гіпотеза, ретельність
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.091.3
Е 64


   
    Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій [Текст] : навч.-метод. посібник / уклад. Н. П. Наволокова. - Київ : Основа, 2012. - 176 с. - (Золота педагогічна скарбниця). - ISBN 978-611-00-0031-4 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Методи та прийоми навчання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
модульне навчання -- критичне мислення -- виховання -- технології
Дод.точки доступу:
Наволокова, Надія Петрівна \ уклад.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
003.27:811.161.1](075.8)
К 13


    Каждан, Яков Ефимович.
    Стенография [Текст] : учебник для сред. спец. учеб. заведений по спец. " Орг. делопроизводства" / Я. Е. Каждан ; [ред.: Н. М. Березина, Е. Н. Ростиславская]. - 3-е изд., испр. и доп. - Москва : Экономика, 1991. - 543 с. : ил. - (Учебник для техникума). - Справ. сл.: с. 356-541. - ISBN 5-282-00713-4 : 51.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Стенографія--Російська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стенографічне письмо -- прийоми скороченого запису слів -- запис складних слів -- фразеограми -- тренувальні матеріали
Анотація: В учебнике даются правила стенографического письма, а также комплекс упражнений для развития навыков записи со скоростью 70-80 слов в минуту к концу обучения.
Дод.точки доступу:
Березина, Н. М. \ред.\
Ростиславская, Е. Н. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
37.015.3
Т 86


    Туріщева, Людмила Василівна.
    Уроки майстерності для шкільного психолога / Л. В. Туріщева. - Київ : Основа, 2011. - 125 с. - (Психологічна служба школи). - ISBN 978-617-00-0793-3 : 19.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія педагогічної психології--Викладання психології

Анотація: У посібнику представлені матеріали, які допоможуть шкільному психологу провести уроки з психології для різних вікових категорій школярів, використовуючи сучасні прийоми, форми і методи роботи.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: М815538/2013/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1
Зміст:
Рева, Валентин. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва / В. Рева, Н. Гуральник. - С.11-15
Кл.слова: фахові конкурси, учитель музичного мистецтва, самовдосконалення
Еманова, Зоя. Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики / З. Еманова. - С.16-18
Кл.слова: уроки музики, загальноосвітня школа, планшети РосkеtВооk А10
Гумінська, Оксана. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва / О. Гумінська. - С.18-21
Кл.слова: урок музичного мистецтва, підручник, прийоми розвитку пізнавальної та творчої активності
Майзерова, Лариса. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики / Л. Майзерова. - С.22-25
Кл.слова: звільнення диригентського апарату, тілесно-орієнтовані психотехніки, допоміжні вправи
Музика, Ольга. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису / О. Музика. - С.26-38
Кл.слова: портрет, художній образ, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Краснова, Наталія. Використання комп'ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків / Н. Краснова. - С.39-42
Кл.слова: мультимедійні та комп'ютерні технології, планшетні комп'ютери, образотворча діяльність
Поддубко, Лілія. Дизайн - країна творчості / Л. Поддубко. - С.43-46
Кл.слова: дизайн, семінар-практикум, пізнавальний інтерес
Гнатишин, Ірина. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури / І. Гнатишин. - С.46-48
Кл.слова: педагогічна майстерність, фахівець художньої культури, інформаційно-методичне забезпечення
Рахманіна, Вікторія. Класифікація дитячих театрів моди / В. Рахманіна. - С.49-53
Кл.слова: китайський сад, архіектоніка, філософеми
Ратко, Марина. Ансамбль китайського саду / М. Ратко. - С.53-58
Кл.слова: китайський сад, архіектоніка, філософеми
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 2 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В353859/2012/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 2
Зміст:
Єгорушкіна, Катерина. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна. - С.4-9
Кл.слова: ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА РОБОТА, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНОЇ РОБОТИ З КАЗКОЮ, КАЗКОТЕРАПІЯ
Половіна, Олена. Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки / О. Половіна. - С.10-13
Кл.слова: ЕМОЦІЙНИЙ ДОСВІД ДОШКІЛЬНИКА, ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ, ЕМОЦІЙНА СФЕРА
Бєлєнька, Ганна. Екологічна казка у житті сучасної дитини / Г. Бєлєнька. - С.17-24
Кл.слова: КАКЗИ ПРИРОДОЗНАВЧОГО ХАРАКТЕРУ, ЕКОЛОГІЧНА КАЗКА, АВТОРСЬКА КАЗКА
Чернишова, Лана. Поміркуймо над казкою / Л. Чернишова. - С.30-33
Кл.слова: КАЗКА, АНАЛІЗУВАННЯ КАЗКИ, РОЗВИТОК МИСЛИТЕЛЬНІХ ОПЕРАЦІЙ
Вовк, Тетяна. Домашня аура та паритетність відносин між вихователем і дітьми у дитячих садках Німеччини / Т. Вовк. - С.43-47
Кл.слова: ДОШКІЛЬНІ ЗАКЛАДИ НІМЕЧЧИНИ, ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОСТОРУ ДНЗ, МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Малишева, Ольга. Атестація вихователя-початківця з повною вищою фаховою освітою / О. Малишева. - С.69-71
Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ, ТАРІФНИЙ РОЗЗРЯД, ЗВАННЯ "ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ"
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Єгорушкіна, Катерина.
    Казкотерапія як інструмент психолога та педагога / К. Єгорушкіна // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 2. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
психотерапевтична робота -- методи і прийоми психотерапевтичної роботи з казкою -- казкотерапія

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

8.
37.01(075)
Г 16


    Галузинський, В. М.
    Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. - Київ : Вища школа, 1995. - 237 с. - ISBN 5-11-004246-2 : 1.50 грн., 1.50 грн., 1.24 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки
Педагогіка як наука і навчальний предмет . - С .4
Поняття про педагогіку . - С .4-6
Категорії педагогічної науки . - С .6-7
Поняття про історію педагогіки . - С .7-14
Структура і галузі педагогіки . - С .14-15
Джерела педагогіки . - С .15-16
Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини . - С .16
Поняття про розвиток дитини . - С .16-20
Біологічне і соціальне в розвитку дитини . - С .20-27
Система освіти в Україні . - С .27
Основні історичні етапи розвитку системи освіти . - С .27-30
Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" . - С .30-32
Типи навчальних і навчально-виховних закладів . - С .32-36
Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта . - С .36
З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї . - С .36-49
Педагогіка вищої школи як наука . - С .49-56
Студент педагогічного інституту . - С .56-59
Основи порівняльної педагогіки . - С .59
Поняття про порівняльну педпгогіку . - С .59-62
Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу . - С .62-67
Теорія виховання
Основні положення теорії виховання . - С .67
Демократія і виховання в історії педагогіки . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .81-90
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .90-93
Суб'єкти і об'єкти виховного процесу . - С .93
Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання . - С .93-94
Самовиховання: історія, теорія, методика . - С .94-101
Перевиховання: історія, теорія, методика . - С .101-106
Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів . - С .106-120
Класное керівництво і учнівський колектив . - С .120-126
Учнівське самоврядування в школі та в класі . - С .126-128
Скаутські організації в Україні . - С .128-129
Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища . - С .129
Поняття про соціальну педагогіку . - С .129-130
Сімейна педагогіка . - С .130-134
Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі . - С .134-135
Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня . - С .135-138
Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання . - С .138-140
Виховна робота в літніх дитячих таборах . - С .140-142
Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи . - С .142-144
Теорія навчання і освіти- дидактика
Дидактичні основи процесу навчання . - С .144
Поняття про дидактику . - С .144-145
Історичний екскурс до вчень великих дидактів . - С .145-151
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .151-152
Зміст загальної освіти . - С .152-154
Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах . - С .154-157
Закономірності і принципи навчання . - С .157
Закони і закономірності в педагогіці . - С .157-159
Принципи навчання . - С .159-162
Методи і засоби навчання . - С .162
Поняття про методи навчання . - С .162
Методи і прийоми навчання . - С .179-180
Функції методів навчання . - С .180-181
Компоненти навчального процесу . - С .181-183
Метод, методика, методологія . - С .183-185
Види і форми організації навчання . - С .185
Діяльність учителя та учнів . - С .185-189
Класно-урочна система . - С .189-191
Урок як основна форма організації навчального процесу . - С .191-194
Інші форми організації навчального процесу . - С .194-197
Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство
Зміст і організація навчально-виховного процесу . - С .197
Поняття про цілісний навчально-виховний процес . - С .197-199
Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями . - С .199-217
Організація навчально-виховного процесу . - С .217-219
Учень середньої загальноосвітньої школи . - С .219-221
Управління загальноосвітньою школою . - С .221
Принципи управління школою . - С .221-223
Рада школи. Адміністрація школи . - С .223-227
Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю . - С .227-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- реформи -- середовище -- дидактика -- методологія -- школознавство
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Дод.точки доступу:
Євтух, Микола Борисович


Примірників всього: 65
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Д441483/2013/12
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. № 12
Зміст:
Дичківська, Ілона. Інклюзивна освіта: шляхи впоровадження / І. Дичківська. - С.3-6
Кл.слова: ІНТЕГРОВАНА ОСВІТА, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗІЇ В ДОШКІЛЛЯ
Зайцева, Лариса. Дошкільнятам про числа і цифри / Л. Зайцева. - С.10-13
Кл.слова: ЕТАПИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЦИІРАМИ, ПРИЙОМИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПИСАНИМИ ЦИФРАМИ, ВІДТВОРЕННЯ ЦИФРИ
Волошина, Надія. Гра дарує радістбь пізнання : Дидактичні посібники для сенсорного розвитку / Н. Волошина. - С.20-22
Кл.слова: КОРКОВЕ ЛОТО, СІТКА, ЗАГАДКОВІ ВІКОНЦА
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Богосвятська, А. І.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 33-37
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Україна

   Педагогіка--дидактика--урок


   Вікова психологія


Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- методи -- прийоми -- лекція -- демонстрація -- дискусійні групи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)