Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=природничо-наукова освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П186607/2015/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 1
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм
Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів
Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво
Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір
Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота
Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід
Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта
Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання
Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи
Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.018.058:001.895](477)
С 17


    Самохотов, А.
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 81–83. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Науково-дослідний інститут природознавства

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- інновація -- модель інноваційного розвитку -- Науково-дослідний інститут природознавства -- життєві компетентності -- природнича компетентність -- природничо-наукова освіта
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної шшколи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біолоігї, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення авторських програм вчителів школи.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Рибалко, Ліна.
    Еколого-еволюційний підхід у природничо-науковій освіті [Текст] / Л. Рибалко // Біологія і хімія в сучасній школі : Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 6-10

Кл.слова (ненормовані):
еколого-еволюційний підхід -- природничо-наукова освіта
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Рудишин, С. В.
    Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу [Текст] / С. В. Рудишин // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 38-44. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- початкова школа -- системний підхід

Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)