Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвивальний потенціал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.015.31:57.081.1-053.4
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Формування у старших дошкільників науково-практичного досвіду в сфері природно-предметного довкілля (теоретико-методичний аспект) : монографія / Л. І. Зайцева ; рецензент: В. Г. Кузь, В. У. Кузьменко, Л. В. Артемова. - Мелітополь : ТОВ Видавничий будинок ММД, 2012. - 382 с. - ISBN 978-966-197-202-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Довкілля--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
система навчання -- розвивальний потенціал -- розумовий розвиток -- інтеграція -- створення конструкції
Дод.точки доступу:
Кузь, В. Г. \рецензент.\
Кузьменко, В. У. \рецензент.\
Артемова, Л. В. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Орел, Діана
    Розвивальна іграшка - реальність чи маркетонговий хід? / Діана Орел // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра

   Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками


Кл.слова (ненормовані):
розвивальний потенціал -- розвивальне середовище -- іграшка
Анотація: Подано визначення терміну "розвивальна іграшка", описано від чого залежить її розвивальний потенціал, подано застороги щодо іграшок, які пригнічують розвиток психіки дитини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Строганова, Ганна.
    Розвивальний потенціал культурологічного аспекту в навчанні української мови як іноземної [Текст] / Г. Строганова // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 7/8. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- українська мова як іноземна -- розвивальний потенціал -- культурологічний аспект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Літературне читання--міжпредметні завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)