Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=роздрібна торгівля<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
339.17(075.8)
О-64


   
    Організація торгівлі : підручник / В. В. Апопій, І. П. Міщук [та ін.]. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 628 с. - ISBN 978-966-364-937-5 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Торгівля--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- оптові закупівлі -- закупівлі -- роздрібна торгівля -- мерчендайзинг -- електронна торгівля
Дод.точки доступу:
Апопій, В. В.
Міщук, І. П.
Ребицький, В. М.
Рудницький, С. І.
Хом’як, Ю. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: М772184/2017/2/3
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 2/3
Зміст:
Социально ответственный бизнес для Украины уже, скорее, норма (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-15
Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу, економічні дивіденди, інструменти маркетингу
Романченко, Татьяна. Грани социальной ответственности компании / Т. Романченко. - С.16-21
Кл.слова: соціальна реклама, соціальна відповідальність, бізнес
Гриценко, Марина. Чому компанії мають упроваджувати корпоративну соціальну відповідальність? Досвід "1+1 медіа" / М. Гриценко. - С.24-28
Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), стратегія (КСВ), щасливі співробітники
Захараш, Анна. Социальная ответственность не приносит дивиденды, а создает устойчивую среду для развития бизнеса / А. Захараш. - С.29-31
Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу, репутація, телекомунікаційні послуги "Київстар"
Литовка, Инна. Социальная ответственность компании направлена на долгосрочную перспективу / И. Литовка. - С.32-33
Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, сталий розвиток
Бондарчук, Бондарчук. Украинский маркетинг продолжает развиваться / О. Бондарчук. - С.34-35
Кл.слова: діджитал-канали, Go mobile, потокове відео
Ромат, Евгений. Социальная реклама: основные подходы и особенности / Е. Ромат. - С.36-47
Кл.слова: соціальна реклама, некомерційна реклама, соціальний маркетинг
Как рассчитать ROI рекламных кампаний в социальных сетях. - С.53-55
Кл.слова: окупність інвестицій, прибуток, окупність рекламних кампаній
Категорийный менеджмент - эффективный инструмент сотрудничества розничной сети и поставщика. - С.56-60
Кл.слова: категорійний менеджмент, роздрібна торгівля, потреби покупця
Зинкевич, Андрей. Как создать эффективный план маркетинговых мероприятий? / А. Зинкевич. - С.62-65
Кл.слова: маркетингові заходи, планування, план продаж
Время отметить лучшие PR-проекты - стартует конкурс "PRAVDA Awards 2017" . - С.66-67
Кл.слова: PR-проекти, конкурс "PRAVDA Awards 2017", номінації
Пирогова, Татьяна. Образ женщины в рекламе во времена Клары и Розы / Т. Пирогова, Е. Ромат. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свято 8 березня, історія свята, реклама
Дивись українське - твори своє майбутнє!. - С.74-76
Кл.слова: комунікаційний простір, український кінематограф, глядачі українського кіно
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: М855626032/2017/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1 (100)
Зміст:
Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9
Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг
Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18
Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація
Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача
Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51
Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57
Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація
Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства
Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Категорийный менеджмент - эффективный инструмент сотрудничества розничной сети и поставщика [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 56-60

Кл.слова (ненормовані):
категорійний менеджмент -- роздрібна торгівля -- потреби покупця

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Собчик, Геновефа.
    Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 32-41. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- види магазинів -- споживчий вибір
Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген
Глинський, Назар


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
33.021(075.8)
В 75


    Воронко, О. С.
    Економічний аналіз : навчальний посібник / О. С. Воронко, Н. П. Штепа. - 3-тє видання, стереотипне. - Львів : Новий світ-2000, 2018. - 280 с. : мал. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-158-4 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економічний аналіз--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методи економічного аналізу -- маркетингова діяльність підприємств -- матеріальні ресурси -- собівартість продукції -- факторний аналіз -- товарооборот -- роздрібна торгівля -- трудові ресурси -- торгівельні підприємства
Дод.точки доступу:
Штепа, Н. П.


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Куцик, Петро.
    Тенденції та проблеми сучасного розвитку ринків у внутрішній торгівлі України / П. Куцик, В. Апопій // Економіст : науковий та громадсько-політичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 17-23

Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- роздрібні торгові ринки -- товарна спеціалізація ринків -- національна економіка
Дод.точки доступу:
Апопій, Віктор


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)