Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=саморазвитие<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ганаба, Світлана.
    Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: якість вищої освіти

   качество высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- мережеві технології -- саморозвитик особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективізму -- принцип коннективизма -- сетевые технологии
Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технології у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, віткритістю й доступністю. Доведено, що визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму.

Є примірники у відділах:
Ф3 (11.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (12.01.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7

Рубрики: Самореализация личности

   Самореалізація особистості


   Викладачі вищих навчальних закладів


   Преподаватели вузов


Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)