Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: П860805/2013/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 6
Зміст:
Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.3-6
Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ, КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук, Галина. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання / Г. Ткачук. - С.7-10
Кл.слова: ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Очеретько, Ірина. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання) / І. Очеретько. - С.11-13
Кл.слова: 4 КЛАС, ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ, РОСІЙСЬКА МОВА ВИКЛАДАННЯ
Гавриш, Валентина. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі / В. Гавриш. - С.13-16.
Кл.слова: 1 КЛАС, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД, ВМІННЯ ВЧИТИСЯ
Ігнатенко, Людмила. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім" / Л. Ігнатенко. - С.16-19
Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ, ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Мачулкіна, Олена. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів) / О. Мачулкіна. - С.20-21.
Кл.слова: ЖИВА ПРИРОДА, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОХОРОНА ПРИРОДИ, ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОЕКТ
Бурилкіна, Людмила. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання) / Л. Бурилкіна. - С.22-25.
Кл.слова: 2 КЛАС, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
Тимофієва, Інна. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи) / І. Тимофієва, В. Васильєва. - С.25-27.
Кл.слова: КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА
Чернецька, Тетяна. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів / Т. Чернецька. - С.28-33.
Кл.слова: НАВЧАЛЬНЕ ПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНОСТІ
Вашуленко, Микола. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.34-36.
Кл.слова: 2 КЛАС, УКРАЇНСЬКА МОВА, КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Вашуленко, Оксана. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі / О. Вашуленко. - С.37-44.
Кл.слова: 2 КЛАС, УРОКИ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ, КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Митник, Олександр. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі / О. Митник, Л. Литвинчук. - С.45-47.
Кл.слова: ОПТИМІЗАЦІЯ ПСИХІЧНОГО СТАНУ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ, ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Драчевська, Раїса. Особливості взаємодії початкової й основної школи / Р. Драчевська, Л. Сіреньок. - С.47-48.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНЯ, УЧНІ 10-12 РОКІВ, АДАПТАЦІЯ УЧНІВ
Коваленко, Ірина. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина" / І. Коваленко. - С.49-50.
Кл.слова: ЛІТНІЙ ВІДПОЧИНОК, ПРИШКІЛЬНИЙ ТАБІР, ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР
Корнієнко, Софія. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда) / С. Корнієнко. - С.51-52.
Кл.слова: ГІПЕРОПІКА, ВИХОВАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Остапенко, Олександр. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам / О. Остапенко. - С.53-55.
Кл.слова: МОЛДШІ ШКОЛЯРІ, БІГОВІ ВПРАВИ, РОЗВИТОК ШВИДКОСТІ
Рєзнік, Тамара. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас) / Т. Рєзнік. - С.56-57
Кл.слова: 4 КЛАС, РУХЛИВІ ІГРИ, УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В353859/2013/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 11
Зміст:
Малишева, Ольга. Методична розробка: механизм схвалення / О. Малишева. - С.13-17
Кл.слова: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА, АТЕСТАЦІЯ, МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-29
Кл.слова: САМОВДАСКОНАЛЕННЯ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ
Кіндрат, Інна. Асоціатівні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34
Кл.слова: АСОЦІАЦІЯ, АСОЦІАТИВНІ ЗВ'ЯЗКИ, АСОЦІАТИВНА КАРТА
Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40
Кл.слова: ЗАЛУЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ЧИТАННЯ, ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОГО ІНТЕРЕСУ, СПІВПРАЦЯ З БІБЛІОТЕКОЮ
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51
Кл.слова: ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ РОЗВІВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СТРУКТУРА РОЗВИВАЛЬНГОГО СЕРЕДОВИЩА, ЦЕНТРИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ліннік, Олена. Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58
Кл.слова: СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД, ОСВІТНИЙ ПРОСТІР, РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Коваленко, Алла.
    Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 11. - С. 18-29

Кл.слова (ненормовані):
самовдасконалення -- самореалізація -- педагогічні кадри

Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

4.


    Нев’якіна, Наталія.
    Збереження психологічного здоров'я педагогів : заняття з елементами тренінгу / Н. Нев’якіна // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2013. - № 19/20. - С. 63-65

Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров’я особистості -- соціальна самореалізація
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.923.2
Б55


    Бех, І. Д.
    Психологічні джерела виховної майстерності : навчальний посібник / І. Д. Бех. - Київ : Академвидав, 2009. - 248 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-96-8226-79-3 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація особистості -- почуття гідності -- духовна безпечність -- духовний розвиток особистості -- мотивоційне Его -- механізм соціального розлідування -- слухняність -- почуття сорому -- педагогічна емоціокорекція -- ефект іррадіації -- типи перешкод

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.013.77(06)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2011 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська Академія Акмеологічних Наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. - 229 с. - 57.42 грн., 57.42 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Психологія--Педагогіка--Соціологія--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- ґендерна концепція -- саморозвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Перевозчиков, В. І. \редактор.\
Віннікова, Н. М. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська Академія Акмеологічних Наук


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
37.015.3
Г 52


    Главник, О. П.
    Практикум з педагогічної психології : посібник / О. П. Главник, Л. Г. Подоляк. - Київ : Марич, 2009. - 80 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8479-27-4 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологія виховання -- самореалізація -- культура -- самоцінність -- сутність моральності -- психологія вчинку -- діагностичний комплекс
Анотація: Посібник орієнтований на оптимізацію практичної та теоретичної підготовки студентів психологічних і педагогічних факультетів.
Дод.точки доступу:
Подоляк, Л. Г.


Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)

Знайти схожі

8.
316(075.3)
С 32


    Середницька, Г. В.
    Людина і суспільство: 11 клас : опорні конспекти / Г. В. Середницька. - Київ : СПД ФО Сандул, 2008. - 432 с. - ISBN 978-966-96975-4-7 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення людини -- сутність і походження людини -- індивідуальне становлення людини -- самореалізація людини -- діяльність людини -- духовний світ людини -- людина серед людей -- цінність і краса людини -- ідеал людини -- суспільство -- сутність і багатоманітність кулдьтури -- художня культура -- моральна культура -- політична і правова культура
Анотація: У навчальному посібнику відповіднео до діючої програми для загальноосвітніх навчальних закладів у своєрідній логіко-структурній формі систематизовано, конкретизовано і детально викладено матеріал з курсу "Людина і суспільство"

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

10.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)