Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
    Зміст:
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами" / Н. О. Терентьєва. - С .4-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерелознавство, історичні джерела, історичні пам'ятки
Морзе, Наталія Вікторівна. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. - С .10-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, ІКТ-компетентність, модель ІКТ-компетентності
Морзе, Наталія Вікторівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. - С .20-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні компетентність
Паламарчук, Лариса Борисівна. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. - С .32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: геоінформаційна система, геоінформаційна компетенція, навчально-виховний процес
Тригуб, Ілона Іванівна. Професійна компетентність експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С .38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, компетентність, компетентнісний підхід
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема підготовки, професійні компетентності, компетентний фахівець з дизайну
Галицька, Майя Михайлівна. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С .49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетентність
Грищук, Юлія Володимирівна. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща / Ю. В. Грищук. - С .53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Республіка Польща, професійна компетентність учителя, соціокультурна компетентність
Диба, Тетяна Григорівна. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С .58-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейська рамка кваліфікацій, Національна рамка кваліфікацій, професійні стандарти
Козак, Людмила Василівна. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С .68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, компетентність викладачів, інноваційна компетентність
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко. - С .73-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, навчання у команді, навчання разом
Мартинчук, Олена Валеріївна. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук. - С .77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вчитель-логопед, інклюзивна освіта
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко. - С .84-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, професійні компетентності, професійна підготовка
Прошкін, Володимир Вадимович. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін. - С .88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетентність, майбутній учитель, професійна підготовка
Стаднік, Надія Вікторівна. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми / H. В. Стаднік. - С .93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, комунікативна компетентність
Громова, Наталія Михайлівна. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів / Н. М. Громова. - С .98-102
Кл.слова: інтерпретація, іншомовні тексти, переклад
Міляєва, Валерія Робертівна. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва. - С .103-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, професійне становлення, суб’єктність особистості
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І368505/2016/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 3
Зміст:
Подосиннікова, Г. І. Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов / Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність у читанні, переглядове читання, англомовна преса
Осадча, Н. В. Структура курсу за вибором "Країнознавство" та формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні в учнів профільної школи / Н. В. Осадча. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, структура курсу, країнознавство
Zinukova, N. V. Acquiring translation and interpret ing competences: integrated approach / N. V. Zinukova. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад письмовий, усний переклад, компетентність
Зінукова, Н. В. Надбання компетентності у письмовому та усному перекладі: комплексний підхід / Н. В. Зінукова. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад письмовий, усний переклад, компетентність
Володько, А. М. Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів / А. М. Володько. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: усний послідовний переклад, перекладацька компетентність, компетентнісний підхід
Пономарьова, Ю. А. Національно-культурні особливості японської міжособистісної комунікації у процесі навчання студентів японського діалогічного мовлення / Ю. А. Пономарьова. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: японська міжособистісна комунікація, японське діалогічне мовлення, японська мова, японський діалог
Безвін, Ю. Г. Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту / Ю. Г. Безвін. - С.36-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна компетентність, інформаційно-дослідницький проект, майбутні викладачі англійської мови
Бігич, Оксана Борисівна. Аналітичний огляд освітніх сайтів для навчання угорської мови / О. Б. Бігич, Т. В. Солом’янюк. - С.42-46
Кл.слова: освітній сайт, угорська мова
Дубок, М. Ю. Комп’ютерна програма "Аналіз і синтез continuous форм англійського дієслова" : із досвіду розробки й використання / М. Ю. Дубок. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: програмне забезпечення, автоматизація, комп’ютерна програма
Черняк, Ю. М. Сценарій позакласного заходу з французької мови для учнів 7 класу на тему "Sous le ciel de la France" / Ю. М. Черняк. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласний захід, культурна спадщина Франції, сценарій заходу з французької мови
Систалюк, Р. П. План-конспект уроку доброти французькою мовою в 6 класі / Р. П. Систалюк. - С.59-64
Кл.слова: план-конспект уроку, французька мова, 6 клас, Моріс Карем, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: Д357007/2016/10
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 10
Зміст:
Кравець, Лариса. Комунікативний кодекс освітянина / Л. Кравець. - С.2-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правила спілкування, комунікативний кодекс, мовленнєва поведінка
Петровчук, Людмила. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови / Л. Петровчук. - С.7-9
Кл.слова: діалектизми Полісся, фразеологізми Полісся, діалектна лексика
Гаєвська, Раїса. Запрошую вас до міста / Р. Гаєвська. - С.10-13
Кл.слова: Підмогильний В., Місто, про твір, план-конспект уроку, українська література, 11 клас
Осадчук, Галина. Зразки власних висловлень старшокласників / Г. Осадчук. - С.14-16
Кл.слова: власне висловлення, розвиток мовленнєвих навичок, учнівські висловлення
Цінько, Світлана. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ / С. Цінько, А. Жаровська. - С.17-19
Кл.слова: соціокультурна компетентність, ІКТ, професійна підготовка
Цушко, Сергій. Учитель / С. Цушко. - С.16
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: типи уроків, лінгвістика, літературознавство
Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії (10 клас) / Н. Голуб. - С.24-28
Кл.слова: план-конспект уроку, принципи української орфографії, орфограми
Лавренюк, Віолетта. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення / В. Лавренюк. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Точність терміновживання, офіційно-ділове мовлення, наукове мовлення
Дзюбенко-Мейс, Наталя. Не говорила цьогоріч з птахами / Н. Дзюбенко-Мейс. - С.34
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Богдан, Світлана. "Мені треба одежу, варту мого писательського стану". Одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки / с. Богдан. - С.35-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Українка Л., про неї, мовне портретування, вестиальні ознаки
Радчук, Віталій. Право на дитячу мову / В. Радчук ; інтерв'юер А. Здражко. - С.45-47
Кл.слова: дитячий перекладач, ілюстрація тексту, твори для дітей
Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X-XVIII ст. / архієпископ І. Icічeнкo. - С.48-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна ідентичність, криза гуманітарної освіти, деідеологізація
Юречко, Ольга. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа" / О. Юречко. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франко Іван, Кам’яна душа, про твір, синтетичний портрет, психологічний балкон
Марченко, Наталя. Марченко Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби / Н. Марченко. - С.55-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Малик Галина, про творчість, книжка для іPad, підліткова антиутопія
Пелепейченко, Людмила. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження : [рецензія] / Л. Пелепейченко. - С.63-64
Кл.слова: мова реклами, рекламний дискурс, мовленнєвий жанр
Яворська, Ольга. Ці дні осінні, ці густі тумани... / О. Яворська. - С.64
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Яворська, Ольга. Навпригинці дими в прив’ялих травах блудять... / О. Яворська. - С.64
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (26.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37.013(477)(082)
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Акусов, А. М. Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття / А. М. Акусов. - С .3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, про нього, освіта в Україні, національна освіта
Безпалько, Ольга. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах / О. Безпалько. - С .9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна діяльність, особистісно-орієнтований підхід
Богуш, Алла. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема / А. Богуш. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, готовність, психологічна готовність
Борисова, Зоя. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / З. Борисова. - С .19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Русова Софія, про неї, педагогічга спадщина, дошкільне виховання
Будняк, Т. Г. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова / Т. Г. Будняк. - С .24-30
Кл.слова: національна освіта, педагогічні погляди Драгоманова
Гордієнко, Леся. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії / Л. Гордієнко. - С .30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна концепція, виховання, симантико-антропологічний підхід
Гордійчук, М. С. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу / М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. - С .35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура навчання, навчальний процес
Долинська, Л. В. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку / Л. В. Долинська. - С .40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологія, драгоманівська концепція, еволюціоністська концепція
Дубрівна, Г. М. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова / Г. М. Дубрівна. - С .43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, творча спадщина, освіта
Жадько, Катерина. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова / К. Жадько. - С .46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, про нього, просвітницька діяльність
Капська, Алла. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями / А. Капська. - С .50-54
Кл.слова: діти з обмежиними особливостями, реабілітація
Карпенко, Олена. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки / О. Карпенко, М. Опольська. - С .55-59
Кл.слова: гуманізація, вища освіта, студент
Кот, Микола. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах / М. Кот. - С .60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з обмежиними можливостями, спеціальна освіта, реабілітація дітей-інвалідів
Кот, Наталія. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки / Н. Кот. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічні технології, дошкільна педагогіка
Кравчук, Микола. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага / М. Кравчук. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Віра. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів / В. Кузьменко. - С .76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільний вік, самосвідомість, індивідуальний підхід
Куклік, О. В. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців / О. В. Куклік. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, вища освіта, навчальний процес в коледжі
Левінець, Наталія. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення / Н. Левінець. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізична підготовка, дошкільне виховання, навчально-виховний процес
Макаренко, О. П. Драгоманов і дошкілля / О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. - С .93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Л. П. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості / Л. П. Матвієнко
Кл.слова: сільська місцевість, соціалене середовище, освітнє виховання
Невмержицький, О. А. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського / О. А. Невмержицький. - С .103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сухомлинський, педагогічна спадщина, інтелектуальні емоції
Онкович, Г. В. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова / Г. В. Онкович. - С .110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, педагогічна спадщина, лінгвоукраїнознавство
Руденко, Юрій. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.) / Ю. Руденко. - С .115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, героїко-патріотичне виховання, молодь
Савелюк, Н. М. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива / Н. М. Савелюк. - С .120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, Драгоманов
Слободянюк, Т. Б. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні / Т. Б. Слободянюк. - С .130-134
Кл.слова: історія педагогіки України
Терещенко, Ю. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання / Ю. Терещенко. - С .135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософсько-педагогічні пріорітети, виховання
Черкасов, Олексій Володимирович. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття / О. В. Черкасов. - С .139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, вітчизняна освіта
Шпак, В. І. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова / В. І. Шпак. - С .144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, Драгоманов Михайла
Щербань, Микола. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи / М. Щербань. - С .148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-правова культура, правова етика
Давидюк, Л. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі / Л. Давидюк. - С .155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, фразеологічний фонд мови
Демченко, С. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти / С. Демченко. - С .160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, освітні системи, інженерна діяльність
Мельник, П. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами / П. Мельник. - С .165-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламні тексти, соціокультурна компетентність
Мудрак, В. І. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова / В. І. Мудрак. - С .175-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітіна, В. В. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття / В. В. Нікітіна. - С .180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень / В. Радченко. - С .185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна освіта
Рудакова, Л. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні / Л. Рудакова. - С .194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціокультура
Холодна, Ю. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України / Ю. Холодна. - С .200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: риторика, філософське осмислення
Шарко, В. Д. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти / В. Д. Шарко. - С .211-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрагонічний підхід, післядипломна освіта
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Ромашенко, В.
    Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 101-105, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)101105 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
культурологічна парадигма -- полікультурна компетентність -- соціокультурна компетентність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Безвін, Ю. Г.
    Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту [Текст] / Ю. Г. Безвін // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 3. - С. 36-41. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- інформаційно-дослідницький проект -- майбутні викладачі англійської мови

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Цінько, Світлана.
    Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ [Текст] / С. Цінько, А. Жаровська // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 10. - С. 17-19

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- ІКТ -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
Жаровська, Аліна


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (26.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Безвін, Юлія Геннадіївна.
    Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 24-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- майбутні викладачі англійської мови -- соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- інформаційно-дослідницький проєкт -- статті-новини -- критичне читання -- модель навчання -- система вправ -- етапи проєктної діяльності
Дод.точки доступу:
Подосиннікова, Ганна Ігорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Hryshchuk, Yu. V.
    Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach [Електронний ресурс] = Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці польщі: компетентнісний підхід / Yu. V. Hryshchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 81-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність учителя -- соціокультурна компетентність
Анотація: У статті розглянуто професійні компетентності, якими повинен оволодіти майбутній учитель у Республіці Польщі; проаналізовано групи професійних компетентностей відповідно до стандарту професійних компетентностей учителів сучасної польської школи; охарактеризовано базові компетентності учителя польської школи, які виокремлюють вітчизняні та польські науковці; зроблено акцент на соціокультурній компетентності майбутнього учителя та на необхідності використання інформаційних технологій навчання учителями всіх напрямів підготовки; висвітлено проблему підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Грищук Юлія Володимирівна


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)