Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студентоцентрований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Bulvinska, О.
    Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Електронний ресурс] / О. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фасилітатор -- студентоцентрований підхід -- викладач -- навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Кушнаренко, Наталя.
    Студентоцентрований підхід у підготовці фахівців документознавчого профілю [Текст] / Н. Кушнаренко, А. Соляник // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 10. - С. 32-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
методологія вищої школи -- студентоцентрований підхід -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- інноваційна освітня діяльність -- партнерство -- система -- підготовка документознавців -- Харківська державна академія культури
Анотація: На основі всебічного аналізу сучасної педагогічної думки та власного багаторічного досвіду наукової й викладацької діяльності авторки розглянули особливості застосування студентоцентрованого підходу в підготовці нової генерації фахівців документознавчого профілю. Наголошено на соціальній та академічній значущості переходу до вищої освіти, зосередженій на інтересах студентів. Акцентовано на потребі рівноправної, партнерської взаємодії основних суб'єктів освітньої діяльності. Обґрунтовано базове значення системних зв'язків "викладач — студент", "студент — викладач" і "студент — студент" як невід'ємного складника забезпечення цілісності освітнього процесу, збалансованості інтересів його учасників, їх відпо­відальності за якість вищої освіти. Доведено перспективність цифрових та інноваційних освітніх технологій, інтерактивних методів і форм викладання й учіння у процесі підготовки інтелігентних, інтелектуальних, креативних висококваліфікованих фахівців для інформаційної, бібліотечної та архівної галузі України.
Дод.точки доступу:
Соляник, Алла


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)