Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології інтерактивного навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37.091.32
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник / О. И. Пометун, Л. В. Пироженко. - Київ : А.С.К., 2003. - 192 с. : іл. - ISBN 966-8291-48-4 : 5.90 грн., 6.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інтерактивні технології--Сучасний урок--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний підхід -- технології інтерактивного навчання -- інтерактивний урок -- оцінка діяльності учнів -- роздатковий матеріал для учнів -- навчання -- урок -- мозковий штурм -- ситуаційне моделювання -- колективно-групове навчання
Дод.точки доступу:
Пироженко, Лідія Володимирівна


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: З252288/2018/19/20
   Журнал

Зарубіжна література в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2005 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 19/20
Зміст:
Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року. - С.2-3
Кл.слова: інтернет-марафон, видавнича група, українська преса
Коновалова, М. В. Наскрізні лінії в ключових компетентностях / М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова. - С.5-9
Кл.слова: зарубіжна література (ключові компетентності), наскрізні лінії в ключових компетентностях, ключові компетентності (2018 р.)
Кириленко, С. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій : 5-ті-7-мі класи / С. В. Кириленко. - С.10-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: зарубіжна література (7 клас), творче мислення (зарубіжна література), російська література
Карпенко, Л. Г. Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури / Л. Г. Карпенко. - С.39-48. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: зарубіжна література в школі, інтерактивні методи (зарубіжна література в школі), технології інтерактивного навчання
Павлик, А. Л. Романтизм у літературі: Дж. Ґ. Н. Байрон і М. М. Петренко : 9-й клас / А. Л. Павлик, О. І. Щенявська. - С.49-55. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська література (9 клас), англійська література, романтизм у літературі
Ісаєва, Л. А. Два уроки за творчістю Дж. Джойса : 11-й клас / Л. А. Ісаєва. - С.56-67
Кл.слова: зарубіжна література (11 клас), 11 клас (зарубіжна література), ірландська література
Гуріна, В. В. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена : 5-й клас / В. В. Гуріна. - С.68-69
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), датська література
Головач, С. О. Вступ до поеми О. С. Пушкіна "Руслан і Людмила" : 5-й клас / С. О. Головач. - С.70-73
Кл.слова: зарубіжна література (5 клас), 5 клас (зарубіжна література), російська література
Корольова, І. О. Літературні посиденьки : 5-6-ті класи / І. О. Корольова. - С.74-76. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: зарубіжна література (5-6 кл.), 5-6 кл. (зарубіжна література), позакласний захід (зарубіжна література)
Корольова, І. О. Літературний ярмарок : 5-11-ті класи / І. О. Корольова. - С.77-78. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: зарубіжна література (5-11 кл.), 5-11 кл. (зарубіжна література), літературний ярмарок (зарубіжна література)
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Карпенко, Л. Г.
    Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури / Л. Г. Карпенко // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 19/20. - С. 39-48. - Бібліогр.: 6 назв.

Рубрики: Зарубіжна література--методика викладання--інтерактивні методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література в школі -- інтерактивні методи (зарубіжна література в школі) -- технології інтерактивного навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Рибак, О.
    Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. Рибак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- готовність майбутніх учителів -- нове освітнє середовище -- підготовка вчителів -- професійна діяльність -- технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Гаман, Іван.
    Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Гаман. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 37-56, DOI 10.28925/2312-5829.2023.23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільні додатки -- мобільні додатки -- технології інтерактивного навчання -- цифрова грамотність -- інформаційне суспільство -- мобільне навчання -- M-learnin
Анотація: В статті освітлюється проблема розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку за допомогою використання цифрових технологій, а саме, мобільних додатків. Проведено загальний огляд популярних мобільних додатків, що сприяють продуктивному розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)