Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрове середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: І368505/2016/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 4 (88)
Зміст:
Писанко, Марія Леонідівна. Аналіз елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / М. Л. Писанко. - С.3-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Morales, Fernando Martin-Loeches. La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural / F. M-L. Morales. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культура, вивчення іспанської мови
Майєр, Наталія Василівна. Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С.20-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні мови, самостійна робота, майбутній викладач іноземних мов
Лазаренко, С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій / С. В. Лазаренко. - С.29-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стратегії, лексико-граматична компетентність, мобільні технології
Карпова, В. Н. Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии / В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская. - С.41-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання
Чухно, Анатолій Андрійович. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / А. А. Чухно. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друга іноземна мова, майбутні вчителі іноземної мови, перша іноземна мова
Фабрична, Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови / Я. Г. Фабрична. - С.58-63
Кл.слова: мовний портфель, письмовий двосторонній переклад, майбутні викладачі англійської мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Карпова, В. Н.
    Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии [Текст] / В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 4(88). - С. 41-50. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
мережева педагогіка -- цифрове середовище -- онлайн-навчання
Дод.точки доступу:
Гнаповская, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Права дитини в цифровому середовищі. Нові рекомендації від Ради Європи // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2018. - № 9. - С. 54-65

Кл.слова (ненормовані):
права дитини -- цифрове середовище -- Рада Європи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Копанєва, Вікторія.
    Синергія бібліотечного та дослідницького середовищ [Текст] / В. Копанєва // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- наука -- цифрове середовище -- методологія -- синергія -- функціонально-структурні трансформації -- дослідницькі дані -- аналітика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я - студент [Електронний ресурс] : навчальний посібник, електронна версія / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юка. - 10-е видання, зі змінами. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 220 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
студентство -- навчання -- організація навчання -- цифрове середовище -- саморозвиток -- самовдосконалення


Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.


    Nalyvaiko, O.
    Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space = Творчість в цифровому просторі. Можливості застосування в освітньому просторі / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 106-120, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гаджети -- освіта -- проектні технології -- творчість -- цифрове середовище
Анотація: Важливим фактором ефективного функціонування сучасної людини є її долученість до цифрового середовища. Особливо цінним у наш час є здатність до творчості та самовираження і в умовах карантинних обмежень викликаних COVID-19 застосування цифрових технологій у цьому процесі займає велике значення у житті суспільства. У статті аналізуються різні точки зору щодо питання цифровізації суспільних відносин і місці людини у цьому процесі. Крім того, автор розкривають суть визначення цифрова творчість через аналіз визначень «творчість» та «цифрове середовище». Визначення «творчість» розглядається у такій комбінації напрямків застосування: творчість як новаторство, творчість як процес, творчість як здатність, творчість як етапи мислення, творчість як результат діяльності. Автори зазначають, що цифровий простір формується з технічного боку (комп'ютерні технології) та взаємодії з нею людини – як творця цього простору, так і його мешканця. У дослідженні зазначається, що на даний момент місце креативної людини в творчості цифрового середовища можна представити у вигляді двох полюсів і спектру варіантів між ними: перший полюс – заперечення цифрових технологій для своєї творчості, відданість традиційним матеріалам і технікам, або блокування креативності; другий полюс – трансгуманізм для творчих процесів – готовність і прагнення злитися з цифровими технологіями, щоб мати можливість в повному обсязі користуватися нововведеннями, посиливши свої можливості (фізичні, психічні, інтелектуальні тощо) за рахунок біотехнологій і інтерфейсів. Між цими двома полюсами знаходиться велика кількість варіантів - застосування комп'ютерних технологій в супутньому творчості процесі (комунікації, публікації, обладнання); примітивні програми для дозвільної самореалізації (у будь-якого школяра в телефоні); доповнення традиційних сфер мистецтва та творчості новими цифровими можливостями (комп'ютерна графіка, програми для створення і аранжування музики, віртуальні фони, меппінг і сценарії освітлення в театрі і танці); взаємодія цифрового і фізичного простору (доповнена реальність, архітектурний меппінг); віртуальна реальність як альтернатива або аналог фізичної, або як відображення чиєїсь психічної і образної реальності; неінвазивні нейроінтерфейси. Визначено, що одним з найперспективніших напрямів реалізації творчість у цифровому просторі є освітня діяльність. Автори зазначають, що одним з найбільш дієвих засобів реалізації творчості у цифровому просторі є проектна діяльність. Важливо відзначити, що ця діяльність має мати варіативний характер та залучати різні цифрові засоби та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ronzhes, O.
Ронжес О.
Наливайко О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Rudnik, Y.
    Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Електронний ресурс] / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P89-101, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
університет -- іншомовна підготовка -- іншомовне освітнє середовище -- цифрове середовище -- освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.
Kosharna, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)