Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Лобузін, Іван.
    Цифрові бібліотекарі доби е-науки та семантичних веб-технологій [Текст] / І. Лобузін // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація бібліотек -- цифрові компетентності -- цифровий бібліотекар -- цифрове кураторство -- управління цифровою інформацією -- управління дослідницькими даними

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Миляник, Р. В.
    Трансформація управлінських компетентностей в різних економічних моделях розвитку України / Р. В. Миляник // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 9. - С. 42-52. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
управлінські компетентності -- цифрові компетентності -- тримодульна модель компетентностей -- транспрофесійні компетентності -- управління командами -- економічна модель розвитку -- міждисциплінарний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Квітка, Сергій.
    Перспективні напрямки цифрової трансформації публічного управління [Текст] / С. Квітка, Н. Новіченко, Н. Гусаревич // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 4. - С. 129-146. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
цифрова трансформація -- цифрові компетентності -- муніципальне управління -- електронне голосування -- взаємодія влади та бізнесу
Дод.точки доступу:
Новіченко, Надія
Гусаревич, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Горохова, Т. В.
    Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку [Текст] / Т. В. Горохова, Л. Ш. Маматова // . - С. 113-124. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетентності -- фасилітатор -- здобувач освіти -- онлайн-освіта -- цифрові навички
Дод.точки доступу:
Маматова, Л. Ш.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Завада, О. П.
    Методологія формування інформаційно-аналітичної підтримки для розвитку цифрових компетентностей бакалаврів економічного профілю / О. П. Завада, О. Л. Тоцька // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 2. - С. 56-69. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітична підтримка -- цифрові компетентності -- програмні продукти -- інформаційні системи й технології -- лекційні заняття -- бакалаври -- заклади вищої освіти
Дод.точки доступу:
Тоцька, О. Л.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Морзе, Н. В.
    Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 191-205, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
SMART-університет -- компоненти е-простору сучасного університету -- цифрові компетентності
Анотація: В статті розглянуто зміст поняття SMART, як «інтелігентний, розумний», абревіатура також розшифровується так: S – мета має бути чіткою, конкретно визначеною та сформульованою, а результат, який необхідно отримати, зрозумілим; M – мета має бути вимірюваною (у грошових одиницях, відсотках, балах тощо); A – необхідно ставити достатньо складні цілі, що передбачають докладання зусиль та впровадження інновацій; R – мета повинна бути реалістичною в межах наявних ресурсів, знань та встановленого часу на її досягнення; T – мета має бути визначена у часі. Визначено властивості SMARTуніверситету: гнучкість навчання в інтерактивному освітньому середовищі, що містить сучасну електронну складову; забезпечує персональне та адаптивне навчання студентів; вільний доступ всіх учасників освітнього процесу до контенту, в тому числі електронного, з будь якого місця в світу. Подано модель SMART-системи та передумови розвитку SMARTуніверситету, до яких відносять технологічні чинники, що забезпечують нові засоби і технології для навчання в сучасному інформаційно-телекомунікаційному середовищі; соціальні фактори, які включають потреби суспільства в отриманні нової якості освітніх послуг; економічні фактори, які полягають в тому, що освіта завжди обумовлювала значний внесок в розвиток макроекономіки. А в умовах становлення цифрового суспільства трансформована система освіти сприятиме визначенню місця університету в розвитку інноваційної економіки країни. Узагальнено основні підходи до управління розвитком SMART-університету. Висвітлено деякі аспекти впровадження складових SMARTуніверситету, таких як система електронного навчання LMS, хмарні технології, інституційний репозиторій, Wiki-портал, електронний документообіг тощо. Описано пропозиції щодо удосконалення управління розвитком на основі узагальнення зарубіжного досвіду в організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Проаналізовані результати анкетування студентів та викладачів щодо розвитку SMARTпростору в університеті (на прикладі КУБГ). Представлені деякі рекомендації, зокрема, що однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація SMART-простору в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Непреєнко, Л. С.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Євстрат’єв, С.
    Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії [Електронний ресурс] / С. Євстрат’єв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 185-205, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетентності -- діджиталізація -- модель -- стандарт освіти -- агрономія -- навчальний план
Анотація: У статті розглядається впровадження цифрових компетентностей у освітній процес підготовки молодших бакалаврів з агрономії. Проведено аналіз моделі розвитку цифрових навичок у населення країн Європейского Союзу (EU Digital Competence Framework for Educators), план-схеми Європейської моделі цифрових компетенцій для освіти. Наведено приклади формування цифрових компетентностей у процесі підготовки сучасних фахівців у світі і Україні, проаналізовано рішення Міністерства освіти і науки України щодо реформування системи освіти, враховуючи Рамку цифрової компетентності. Показано аналіз ринку праці аграрного сектору, згідно якого існує проблема не відповідності вітчизняної структури професійної освіти перспективним потребам сільськогосподарського ринку праці за кваліфікаційним рівнем і структурою професійних компетентностей випускників-агрономів, основною причиною якої є неврахування у процесі підготовки сучасного стану використання інформаційних технологій у галузях агропромислового виробництва. Здійснено порівняння спеціальних (фахових, предметних) компетентностей відповідно існуючому стандарту підготовки молодших бакалаврів з агрономії та запропонованого переліку компетентностей сформованого відповідно до сучасних тенденцій глобальної цифровізації, в тому числі і агровиробництва. Запропонована тематична структура змісту навчання для формування цифрових професійних компетентностей у майбутніх агрономів. Підняте питання проблеми викладання нової навчальної дисципліни у плані фахової належності викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Б222100/2023/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Добровольська, Вікторія Василівна. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства / В. В. Добровольська, Л. А. Чередник. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, соціокультурний простір, електронна бібліотека
Ржеуський, Антоній Валентинович. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України / А. В. Ржеуський. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні послуги, користувач бібліотеки, вебсайт
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст. / О. Я. Дуднік. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, структура змісту, закон України
Терентьєв, Сергій Олександрович. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек / С. О. Терентьєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційно-комунікаційне забезпечення, інформаційні послуги
Січкаренко, Галина Геннадіївна. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.) / Г. Г. Січкаренко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, мовна політика, радянська влада
Білущак, Тетяна Миколаївна. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі / Т. М. Білущак, С. І. Добровольська. - С.41-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: репрезентація української культури, цифрові колекції, вебінформаційне середовище
Варенко, Володимир Михайлович. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності / В. М. Варенко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, електронна комунікація, інформаційні технології
Трачук, Людмила Федорівна. Інструменти невербальної інтернет-комунікації / Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креолізація, смайл, емотикон
Паянок, Наталія Василівна. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди) / Н. В. Паянок. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опитування, юнацтво, молодь
Біловус, Леся Іванівна. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання / Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікативна компетентність, бібліотечна та орхівна справа
Бачинська, Надія Анатоліївна. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дуальна освіта, освітньо-професійний простір, заклад вищої освіти
Хіміч, Ярослава Олегівна. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху / Я. О. Хіміч. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрові компетентності, академічна доброчесність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)