Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілепокладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
   159.922.7(075)
   С 72


    Співак, Любов Миколаївна.
    Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник / Л. М. Співак. - 2-ге видання доповнене. - Київ : Каравела, 2011. - 224 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-2229-17-2 : 62.00 грн., 98.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік--Особистість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самоповага -- цілепокладання -- учбова діяльність
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.


    Самусенко, Вікторія.
    Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів / В. Самусенко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2013. - № 19/20. - С. 42-48

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- самовизначення -- мета
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Побірченко, Н. А.
    Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 189-199 : іл. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)

Кл.слова (ненормовані):
наука -- науковці -- наукові дослідження -- цілепокладання -- особистісно-професійні компетенції -- компетентність -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2016/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Дятленко, Наталія. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя / Н. Дятленко. - С.4-7
Кл.слова: індикатори гуманізації, творчі здібності, рухова активність
Калашник, Валентина. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії / В. Калашник, О. Курлянцева. - С.8-16
Кл.слова: інклюзивні цінності, лідерська група, план інклюзивного розвитку
Сварковська, Ліна. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі / Л. Сварковська. - С.17-25
Кл.слова: астигматизм, косоокість, гімнастика
Швайгерт, Наталія. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників / Н. Швайгерт. - С.26-33
Кл.слова: освітня кінезіологія, кінезіологічні вправи, комплекс вправ
Ружановська, Людмила. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія / Л. Ружановська. - С.34-39
Кл.слова: хатха-йога, сахаджа-йога
Кононко, Олена. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників / О. Кононко. - С.42-46
Кл.слова: цілепокладання, планування, самоконтроль
Терещенко, Ірина. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників / І. Терещенко. - С.47-51
Кл.слова: похвала, предметні заохочення, вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-62
Кл.слова: моніторинг, особистісно-оцінна компетенція, показники сформованості
Бобровська, Олена. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.65-67
Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко, Наталія. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Н. Кондратенко, Л. Булітко. - С.68-71
Кл.слова: гімнастика для очей, зорова втома, пальчикова гімнастика
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.211.21(477)
Г 85


    Грицан, С.
    Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 37–43.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- тайм-менеджмент -- час -- ліміт -- планування -- цілепокладання -- делегування
Анотація: Досвід викоритсання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

6.


    Кононко, Олена.
    Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 42-46

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- планування -- самоконтроль

Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.
373.3.091.26(07)
Ф 50


    Фідкевич, Олена.
    Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. В. Бакуліна. - Київ : Генеза, 2019. - 63 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-966-11-1063-1 : 12.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Методи і принципи оцінювання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінюваня -- цілепокладання -- самооцінювання та взаємооцінювання -- портфоліо
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія Валеріївна


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: П860805/2020/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Рашковська, Ілона. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Вашуленко, Микола. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовік. - С.11-17
Чабайовська, Марія. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Слабинська, Наталія. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі: за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21-24
Дворська, Альона. Урок англійської мови в 1 класі / Альона Дворська. - С.24-25
Чупрун, Лариса. Тематичний день для учнів 2 класу: що може об'єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузнецова, Світлана. Математична подорож Африкою (Інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31-34
Красоткіна, Надія. День Землі - (Терра) 22 квітня (Свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34-39
Сергіна, Світлана. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40-41
Коряченко, Лідія. Година здоров'я "Бути здоровим - це круто!" (3-4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Дризлова, Вікторія. У пошуках цікавинок / Вікторія Дризлова. - С.44
Павленко, Людмила. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Голибард, Євген. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи (Система, інформація і знання) / Євген Голибард. - С.48-50
Войхевич, Валентина. Світ не без добрих людей / Валентина Войхевич. - С.50
Каленіченко, Оксана. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51-52
Швець, Олександр. "Благослови, мати, весну закликати!" (Сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53-56
Рак, Любов. Добрий сміх - ліки від усіх недуг (Сценарій свята у ІІ циклі навчання (3-4 класи) / Любов Рак. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Попач, Галина. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60-61
Конкурс "І сталося диво". - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Фідкевич, Олена
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кульбашна, Я.
    Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Скрипник, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)