Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=цінові акції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
659.126
Ш 26


    Шарп, Байрон.
    Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 232 с. : табл. - Пер. вид. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.) : 250.00 грн.
Переклад назви: How brands grow. What marketers don’t know
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
доказовий маркетинг -- зростання брендів -- клієнти -- реклама -- цінові акції -- ментальна доступність
Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \перекладач.\
Sharp, Byron


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)