Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індекс людського розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лондар, Л. П.
    Розвиток людського капіталу в Україні за рахунок розширення можливостей державних фінансів / Л. П. Лондар // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 21-38. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
людський капітал -- індекс людського розвитку -- видатки зведеного бюджету -- рівень боргового навантаження -- валовий зовнішній борг -- фінансові важелі

Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Лоза, Т.
    Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку [Електронний ресурс] / Т. Лоза. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 15-30, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
індекс людського розвитку -- концепція людського розвитку -- людський потенціал -- освітня система -- ринок праці -- перспективи вдосконалення
Анотація: У статті відображено результати наукового пошуку стосовно проблеми трансформації освітніх послуг та адаптації освітньої системи в цілому до викликів сучасного ринку праці. Визначено сутнісний взаємозв’язок пріоритетних напрямків людського розвитку для України та основних напрямів реформування освітньої системи для цього. На основі аналізу індексу людського розвитку в Україні та інших статистичних показників обґрунтовано необхідність розширення кола суб’єктів, що надають освітні послуги на основі державно-приватного партнерства, встановлення відповідності між кількістю здобувачів конкретних професій та їх затребуваністю на ринку праці, підвищення цінності освіти за рахунок встановлення взаємозв’язку її рівня та добробуту працівника, створення умов для динамічного коригування змісту освіти в залежності від трендів ринку праці, глобальних та регіональних тенденцій. Розроблено та теоретично обґрунтовано необхідність запровадження нових практичних підходів для більш ефективного розвитку людського потенціалу шляхом відновлення цінності освіти та її переорієнтації на забезпечення продуктивної зайнятості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)