Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Canvas<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: О283150799/2021/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Петрощук, Н. Організація дитячих дошкільних закладів освіти у Києві (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. Петрощук. - С.1-14
Братко, М. Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу / М. Братко. - С.15-36
Сисоєв, О. Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі / О. Сисоєв. - С.37-49
Зубехіна, Т. Туристична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Т. Зубехіна [и др.]. - С.50-65
Інші автори: Терлецький В., Ольхова-Марчук Н., Кушнір В.
Горбань, О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня / О. Горбань, В. Федюк. - С.66-83
Грицак, Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики / Н. Грицак. - С.84-102
Хоружа, Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію / Л. Хоружа. - С.103-117
Вакулова, І. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених / І. Вакулова. - С.118-140
Мосьпан, Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів / Н. Мосьпан. - С.141-153
Nalyvaiko, O. Canvas lms: opportunities and features / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - С.154-172
Хомік, О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams / О. Хомік, Н. Савчук. - С.173-195
Сяо, Лей. Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / Лей Сяо. - С.196-209
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ільїч, Людмила.
    Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 27-39, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- заклад загальної середньої освіти -- освітній процес -- освітні зміни -- управління -- управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Панченко, Алла
Акімова, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.


    Nalyvaiko, O.
    Canvas lms: opportunities and features [Електронний ресурс] / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 154-172, DOI 10.28925/2312-5829.2021.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- онлайн-курси -- Canvas -- цифрові технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Vakulenko, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)