Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=educational program<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Прожогіна, І.
    Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології [Електронний ресурс] / І. Прожогіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 36-48, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістри філології -- освітня програма -- практика -- дослідницька компетентність -- educational program -- masters of philology -- practice -- research competence
Анотація: Аналізується науково-дослідницька практика як компонент освітніх програм за спеціальністю «Філологія» магістерського рівня вищої освіти, а саме її місце в системі формування дослідницьких навичок фахівців. Проаналізовано описи 80 освітніх програм для підготовки магістрів філології, запроваджених у 2019-2022 рр. у шести університетах України, зокрема наявність практики, що корелює з визначеною метою цих програм у частині формування науково-дослідницьких навичок магістрів. З’ясовано, що така практика є не в усіх освітніх програмах. Наявна практика має різні назви не лише в різних університетах, але й у тому самому ЗВО: науково-пошукова, дослідницька, науково-дослідна та ін.; частина назв не відбиває сутності практики як науково-дослідницької (виробнича, переддипломна тощо). Доводиться, що науково-дослідницька практика повинна бути обов’язковим компонентом магістерських освітніх програм з філології. Мета такої практики має бути підпорядкована ширшому завданню формування дослідницької компетентності філолога, з урахуванням професійної придатності майбутнього фахівця, що не обмежується викладанням філологічних дисциплін у середній чи вищій школі. Наповнення практики магістрантів-філологів має узгоджуватися як зі стандартом вищої освіти з філології для підготовки фахівців відповідного рівня, так і з описом конкретної освітньої програми. З’ясовано обсяг у кредитах ECTS (на деяких програмах – також і час проведення) практик(и). Пропонується проводити практику дослідницького спрямування посередині навчального плану – для освітньо-наукових програм у кінці або після другого семестру; тоді практика стає з’єднувальною ланкою між засвоєними теоретичними курсами і майбутнім самостійним дослідженням, продовженням якого може стати кваліфікаційна робота магістра.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)