Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=productive learning technology<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Kolomiiets, E.
    Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P42-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- якість освіти -- education quality -- productive learning technology -- learning culture -- культура навчання
Анотація: У цій статті представлений огляд, який дає уявлення про концепцію, характеристики продуктивного навчання в його взаємозв’язку з якістю освіти, а також про цілі продуктивного навчального середовища. Окреслено проблему внутрішньої і зовнішньої якості освіти у закладах вищої освіти. Враховуючи різноманітність розуміння та інтерпретації якості, що обговорюється в різних педагогічних школах, визначення якості та розробка підходів до моніторингу та вдосконалення вимагає діалогу, спрямованого на досягнення: широкої згоди щодо цілей і завдань освіти; основу для аналізу якості, що дозволяє визначити його можливості; підхід до вимірювання якості освіти, що дозволяє ідентифікувати та оцінювати важливі зміни; рамки для вдосконалення, які всебічно охоплюють взаємопов’язані компоненти системи освіти і дозволяють визначити можливості для змін і реформ. Одним з найважливіших аспектів забезпечення внутрішньої якості освіти є «діяльнісний аспект» технології продуктивного навчання. «Діяльнісним аспектом» продуктивного навчання визначено взаємну участь учасників освітнього процесу професійної підготовки. Ідентифіковано три найважливіші компоненти продуктивного навчання: 1) можливість навчання, яка допомагає здійснити вибір відповідної освітньої програми; 2) здатність до навчання, яка допомагає набути компетенції, а не лише знання та навички; 3) середовище навчання. Розглянуто ряд країн, у яких навчальний план і методологію було адаптовано до структури освітньої системи та конкретних цілей. Досвід пілотних проектів деяких країн сприяв розробці загальнодержавних програм (наприклад, програми «Моя власна кар’єра» та «Гнучка базова освіта» у Фінляндії). Найбільш важливі внутрішні і зовнішні компоненти продуктивного навчання, а також основні поворотні моменти історії продуктивного навчання та основні визначення були лаконічно викладені.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)